masuvauva liikuskelee aikas rajusti ja hieman supistelee.. aivan alamasulla vihlasee ikävästi vähän väliä. ei nyt vaan uni tule silmään eikö hyvää nukkumisasentoa löydy niistä kahdesta kylkiasennosta
:/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Kaikki sympatiat täältä. Muistan elävästi...
Mä itseasiassa olen miettinyt, että lisää lapsia olisi tosi kiva tehdä, kunhan ei tarvitsisi olla raskaana. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Kahden tytön äiti:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Kaikki sympatiat täältä. Muistan elävästi...
Mä itseasiassa olen miettinyt, että lisää lapsia olisi tosi kiva tehdä, kunhan ei tarvitsisi olla raskaana. :ashamed:
kiitos =)
mulla mennnyt tämä raskausaika niin hyvin, että olen nauttinut ajasta vauva masussa
:heart:![]()
mutta tämä loppuodotus, olo ei olekaan enää niin mukava ja hehkeä |O
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Kahden tytön äiti:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Kaikki sympatiat täältä. Muistan elävästi...
kiitos =)
mulla mennnyt tämä raskausaika niin hyvin, että olen nauttinut ajasta vauva masussa
:heart:![]()
mutta tämä loppuodotus, olo ei olekaan enää niin mukava ja hehkeä |O
Mä nautin ehkä ensimmäisistä päivistä, loppu oli ihan yhtä... :kieh: :kieh:
Tavallaanhan se raskaus aika on ihanaa aina, vaikka onkin vaivaista ja kipeää. Mullakin. Mutta noita erinäisiä juttuja mulla ei ole lainkaan ikävä. :/
Koska sulla onkaan LA?