niin mutta kun ei jätä kun sen yhden väliin, ja silloin on koko ajan ainoastaan 1kk myöhässä. ei pankilla tietenkään tarvitse moneen kuukauteen olla ymmärrystä vaan juurikin jos yksi kuukausi on myöhässä, ei pankki voi sitä periä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei se nyt ihan niinkään mene, pankki haluaa omansa varsinkin sen jälkeen jos jätetään monta kuuta väliin ei löydy kyllä silloin ymmärrystä.Alkuperäinen kirjoittaja äippä-86:eikö olis voinu sit maksaa aina vaan 1kk lyhennyksen ja jättäny sen yhden kuukauden ns.roikkumaan... meillä on auton maksu koko ajan 1kk myöhässä, mut kuitenkin maksetaan joka kuukaus 1 erä, vaikka se yks erä siellä "roikkuukin"
Sama meillä! Laina menee suoraveloituksella, ja aina on huolehdittu, että lainanhoitotilillä kans on rahaa. Laina ja laskut ensin pois alta, ja sitten vasta muuta.Alkuperäinen kirjoittaja Tuitsu:Muakin aina ihmetyttää, ite oon semmoinen suunnittelija ja laskeskelija ja pahan päivän varalle säästäjä...Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Mä oon järkyttyny, että ihmiset päästää itsemsä tähän kierteeseen ehdoin tahdoin!
Mutta kai sitä jotain yllättävää voi elämässä sattua. (meillä on kyllä sitä varten josjonkinmoista vakuutusta)
ei sossu auta mutta seurakunta varmasti auttaa.Alkuperäinen kirjoittaja jep:Kerää nyt kaikki kuitit menoistanne, varsinkin ne lääke ja lääkärimenot, vuokrat, kaikki laskut, ja kaikki tulonne viimesten 3kk ajalta ja mene heti soittamaan sosiaalivirastoon!!!
Jos perheen kaikki kulut menee sairaudenhoitoon, saatte varmasti sosiaalitoimistosta jotakin apua!!
Juuri näin. Jos tulee yllättäviä kuluja, sosiaalitoimistosta voi hyvinkin saada apua.Alkuperäinen kirjoittaja jep:Kerää nyt kaikki kuitit menoistanne, varsinkin ne lääke ja lääkärimenot, vuokrat, kaikki laskut, ja kaikki tulonne viimesten 3kk ajalta ja mene heti soittamaan sosiaalivirastoon!!!
Jos perheen kaikki kulut menee sairaudenhoitoon, saatte varmasti sosiaalitoimistosta jotakin apua!!
miehesi li kultianen kukuitenkin ajatteli että sinä saat lääkkeet.Alkuperäinen kirjoittaja Alkuperäinen:Miksi ilkeilette ja pilkkaatte? Tahdotteko lyödä lyötyä? Luuletteko ettei tilanne ole jo tarpeeksi paha.. Masennukseni on varjostanut elämää jo pitkään ja tähän lisäksi taloudellinen tilanne niin elämä on täyttä kaaosta.. Tiedän että mieheni oli tyhmä kun tuon teki ja meidät tähän tilanteeseen ajoi, mutta en voi sille mitään tällä hetkellä. Jos voisin muutta tilanteen niin sen todellakin tekisin.. :'(
Ajattele niin kuin joku jo aiemmin sanoi, kultainen mies, kun huolehtii. Mulla kans masennusta ja pelkään että meillä jää myös tuo joulu väliin, ja sen jälkeen mikä pahempaa niin esikoisen synttärit uhkaa jäädä väliin. Ja tiedän kyllä että ei se 1 vuotia osaa odottaa, mutta se tuntuu pahalta kun sen itse tietää. Minkä ikäiset lapset ovat, voisiko heille ostaa jotain hyvin pientä. Ja se kuusi, se on kallista, tiedän, viimeksi me maksoimme 20?. :hug: yritä jaksaaAlkuperäinen kirjoittaja Alkuperäinen:Miksi ilkeilette ja pilkkaatte? Tahdotteko lyödä lyötyä? Luuletteko ettei tilanne ole jo tarpeeksi paha.. Masennukseni on varjostanut elämää jo pitkään ja tähän lisäksi taloudellinen tilanne niin elämä on täyttä kaaosta.. Tiedän että mieheni oli tyhmä kun tuon teki ja meidät tähän tilanteeseen ajoi, mutta en voi sille mitään tällä hetkellä. Jos voisin muutta tilanteen niin sen todellakin tekisin.. :'(
Minä en halua pilkata. Mutta JOS itse joutuisin samaan tilanteeseen, niin ottaisin ennemmin vanhemmiltani tai kaverilta lainaa ja kituuttaisin maksaa sen takaisin, kun millään pikavipeillä pankkilainaa...Alkuperäinen kirjoittaja Alkuperäinen:Miksi ilkeilette ja pilkkaatte? Tahdotteko lyödä lyötyä? Luuletteko ettei tilanne ole jo tarpeeksi paha.. Masennukseni on varjostanut elämää jo pitkään ja tähän lisäksi taloudellinen tilanne niin elämä on täyttä kaaosta.. Tiedän että mieheni oli tyhmä kun tuon teki ja meidät tähän tilanteeseen ajoi, mutta en voi sille mitään tällä hetkellä. Jos voisin muutta tilanteen niin sen todellakin tekisin.. :'(
Onko luetun ymmärtämisessä ongelmaa, ap kirjoitti että hänen hoitokulunsa olivat niin suuret ettei siinä kuussa ollut varaa lyhentää lainaa. Pankki ei joustanut ja siirsi seuraavalle kuulle tämänkin erän ja tätä tuplaerää ei ollut varaa lyhentää.Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Mihin se miehesi käytti sitten alunperin ne lainanlyhennysrahat?
Hienoa että sinulla on sellainen tilanne että vanhempasi ovat hengissä ja kykeneviä lainaamaan sekä että sinulla on ystäviä. Ole tuosta onnellinen sillä kaikilla ei asiat noin hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Minä en halua pilkata. Mutta JOS itse joutuisin samaan tilanteeseen, niin ottaisin ennemmin vanhemmiltani tai kaverilta lainaa ja kituuttaisin maksaa sen takaisin, kun millään pikavipeillä pankkilainaa...Alkuperäinen kirjoittaja Alkuperäinen:Miksi ilkeilette ja pilkkaatte? Tahdotteko lyödä lyötyä? Luuletteko ettei tilanne ole jo tarpeeksi paha.. Masennukseni on varjostanut elämää jo pitkään ja tähän lisäksi taloudellinen tilanne niin elämä on täyttä kaaosta.. Tiedän että mieheni oli tyhmä kun tuon teki ja meidät tähän tilanteeseen ajoi, mutta en voi sille mitään tällä hetkellä. Jos voisin muutta tilanteen niin sen todellakin tekisin.. :'(