EI tule apuja EI!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hannele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hannele

Vieras
Lääkäri sanoi että "syö kohtuudella näitä lääkkeitä" ja kirjoitti lisää. Netin auttava tukinet.fi kohauttelee hartioita, "koita jaksaa", siskot ja mies "nukuitko hyvin" kun kerroin että otin eilen 4 unilääkettä ja oman masennuslääkkeeni siiderin kanssa. . . .

Siis apuja haettu, ketään ei kiinnosta. . . .

Että vaikka te kuinka täällä mulle uhoatte että "hae apua", niin ei sitä vaan tule SITÄ APUA!!!! Eli täällä saa ihminen tehdä mitä haluaa ja sitten vielä syyllistetään kaupan päälle vaikka miten olisi apuja hakenut. . .

Ottaa pattiin ja ottaa vielä enemmän lääkkeitä ja viinaa tänään. . . .

ja sano että et pysty olemaan kotona,haluat osastohoitoon.Varmasti pääset.
Viina onkin varsin järkevä vaihtoehto psyykelääkkeiden kanssa.
Luuletko että kukaan läheisesi ottaa viinauhoiluasi todesta?

Eli haluat keskusteluapua, niinkö? Ja sen kerroit myös lääkärille? Mitä hän vastasi?
Vai istuitko hiljaa tuolilla ja otit vaan uuden lääkemääräyksen lähtiessäsi?
Ei sun ajatuksia osaa kukaan lukea, jos haluat päästä terapiaan niin sun pitää sanoa se!

Kävin. Ilmeisesti osaan feikata niin hyvin että kukaan ei ota mua todesta. . . . Ja minä olen ihan oikeasti tosissani. . . . Ärsyttää kun kaikki vaan silittelee päätä ja voivottelee. . . Mitäkö haluan???? Päästä pois! No lähde sitten! No niin lähdenkin mutta pistää vihaksi saada muiden vihat päälleen vaikka mitä yrittää tehdä. Mutta mitä sä siitä välität kun olet kohta kuollut? NO en v... mitään!

Kannattaa lukea Anna-Leena Härkösen Loppuunkäsitelty.

Todella hienosti kirjoitettu kirja siitä, miltä kirjailijasta tuntui
kun hänen oma siskonsa "Killi" tappo itsensä.

Siitä saa myös hyvän kuvan suomalaisesta mielenterveysavusta.

"Killi" oli käynyt pyytämässä apua ja sanoi että haluaa laitoshoitoon,
koska on vaaraksi itselleen. Hänelle oltiin todettu että hän näyttää
kyllä ihan siistiltä, eikä täten tarvitse laitoshoitoa...

Kirja kosketti, vaikka itse en ole menettänyt läheisiä "oman käden kautta".

Ehkä tämä kirja Hannele avaisi näkemään, kuinka moneen ihmiseen yhden ihmisen poismeno vaikuttaa, ja miltä maailma sen jälkeen näyttää.

Toivon että löydät elämisen halun !

Ei mua oteta todesta siellä päivystyksessä koska ei tämäkään lääkäri ottanut. En tiedä miltä pitäisi näyttää tai kuulua mutta apua en saa. Toi kirjavinkki on hyvä, mutta olen tilanteessa jossa en pysty keskittymään lukemiseen. . .

Tuntuu oudolta, ettei päivystyksessä oteta todesta jos sanot aikovasi kohta tappaa itsesi. Sanoitko niin? Miksi sitten feikkaat lääkärissä, jos apua haluat? Anna tulla kaikki sille lääkärille kun menet, johan on kumma ellei apua tule.

Yhteistyössä