Ei tee mieli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kylmäkkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kylmäkkö

Vieras
Olen nelikymppinen nainen ja seksi ei kiinnosta ollenkaan. Tämä on ongelma, koska olen parisuhteessa, jossa mies olisi erittäin aktiivinen. Mitä tälle asialle pitäisi tehdä? Minulla ei käy seksi mielessäkään juuri koskaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Kylmäkkö;10313878:
Olen nelikymppinen nainen ja seksi ei kiinnosta ollenkaan. Tämä on ongelma, koska olen parisuhteessa, jossa mies olisi erittäin aktiivinen. Mitä tälle asialle pitäisi tehdä? Minulla ei käy seksi mielessäkään juuri koskaan...

Jos kylmäköllä on liian kylmä pillu.

Toisen kylmäkön miehenä suosittelen, että joko annat miehellesi täyden vapauden tai sitten huomioit hänet muuten esim. käsin.

Haluaisitteko sitten seksin kiinnostavan?

Ainakin tuosta kysymyksestänne tuli sellainen viesti. Seksi ei kiinnosta, mutta haluaisitte kuitenkin sen alkavan kiinnostaa.

Mikä sen kiinnostuksen sitten lopetti?

Onhan teillä joskus kuitenkin ollut tilanteita joista olette pitänyt, ja jotka ovat johtanut seksintielle. Mihin ne ovat hävinneet?

Miltä tuntuu silloin, kun seksi ei kiinnosta?

Eikö silloin pysty olemaan edes niinsanotusti lahnana sängyssä? Mies kun kyllä pystyy lahnatkin hoitelemaan. Mutta jos halutonta ei saa edes hyväillä, niin silloin on vähän vaikeeta.

Tarkoitetaanko sillä, kun sanotaan ettei seksi kiinnosta, että yhdyntä ei kiinnosta, vai kuuluuko siihen myös esileikkien ja hyväilyjen kiinnostamattomuus?

Silloin jos pelkästään yhdyntä puuttuu, niin sen kyllä mies kestää. Ainakin minä. Se hellittelyjen aikana kiihottuneena oleminen on sitä kaikkein parasta aikaa. Ja kuten joku sanoi, niin kädellähän voi miehen hoitaa sitten lopuksi ja nauttia siitä kun mies rauhoittuu.

Luontohan se on joka ajaa asiaan kuin asiaan.
Halu lähtee itsestä. Helpointa on kuitenkin laittaa haluttomuus jonkun asian tai jonkun muun syyksi.
Onko sitten välttämätöntä että tekee mieli?
No, kyllähän karhu paskoo metsään, mutta toiset isompiä läjiä ja useammin ;o).
Parisuhteessa kuvaamasi eri laitoja kulkeminen on pitemmän päälle enemmän kuin ongelma.
Kummankin ihmisarvoon kuuluu suhtautua libidoasioihin luontaisella tavallaan.
Tuskin kukaan järkevä mies tyytyy siihen, että saa nykäistä säkit tyhjäksi lämpimään lahnaan.
Naisen ei liioin moiseen tarvitse alentua.

Oletko ottanut edes sen verran härkää sarvesta, että olet puhunut asiasta avoimesti?
Jos kerran luonto on se joka tikanpojan puuhun ajaa, niin kukas se muu kuin katti sen häntänsäkin nostaa? Tai tarkasti ottaenhan se kääntää sen sivuun ja sanoo nau ;o).
Varsin mielenkiintoista olisi tietää miten nainen moiseen parisuhteeseen lähtenyt ja ovatko alkumetrit olleet samoilla pohjilla?

hei haloo
seksuaalinen haluttomuus voi johtua hormoonihäiriöstä sekä miehellä että naisella,naisella maitohormooni voi nousta ja viedä seksikyvyt täysin myös miehillä hormoonihäiriöitä..varsinkin synnytyksen jälkeen maitohormooni voi jäädä koholle ja viedä seksihalut..
hakeutukaa yksityiselle tutkimuksiin maksaa mutta sen väärti jos jotain löytyy.
lääkitys löytyy ja seksihalut palautuu..
paitsi jos jotain pahasti vialla parisuhteessa,jos on kyllästynyt niin ei pakosti auta muu kuin vaihtaa kumppania.. tai sopia jotkut säännöt parisuhteeseen että kuka käy millon missäkin tarpeensa tyydyttämässä..

Yhteistyössä