V
Vaihtoon
Vieras
Meillä on hyvin aktiivinen seksielämä, johon on olen erittäin tyytyväinen. Himoitsen miestäni jatkuvasti ja teen usein aloitteita. Seksi on monipuolista ja estotonta. Mieskin on sanonut, että tämä on parasta mitä hänellä on koskaan ollut.
Nyt hän yllätti minun kertomalla, että olen hänen mielestään huono sängyssä. Tenttasin ja hän kertoi, että kouluarvosanalla olen ehkä 5,5-6. En osaa tyydyttää suulla enkä tiedä mitä tehdä päällä ollessani. Ei kuulemma ole hajuakaan miten häneen pitäisi koskea. Seksi on hyvää koska hän tekee siitä hyvää ja koska olen innokas. Edelleen väittää että on parasta mitä on ollut, mutta silti olen "todella huono".
Koko keskustelu lähti vähän vahingossa katsellessamme eilen totuuden hetki -tv-ohjelmaa. Kuulemma ei voisi mennä, koska olisi joutunut loukkaamaan. Kysyttäessä paljasti sitten tämän. On todella paha mieli. En tiedä miten ihmeessä tässä nyt sitten jatketaan.
Annan sulle erään neuvon mene heti ja harrasta sexiä jonkun muun miehen kanssa ja testaa mitä tämä tyyppi tykkää taidoistasi. Et varmasti tule pettymään luulen että miehesi on narsisiti josta on hyvä päästä mahdollisimman nopeasti eroon. Ennen kuin loppukin itsetuntosi on tuhoutunut ja niin siinä tulee käymään. Voin sanoa omasta kokemuksestani. Kun löydät tosi rakkauden ja intohimon kaikki loksahtaa luonnollisesti paikoilleen.
Viimeksi muokattu: