J
JONSERED Karhunkantaja
Vieras
tai sitten minä itse yksinkertaistun koko ajan.
Äijä on nyt ollut viimeviikosta sairalassa, saanut kahta eri antibioottia suoneen, koepala on otettu imusolmukkeista ja kai muutenkin tutkittu.
Yksi lääkäri oli olut kysyttäessä sitä mieltä, että malaria ja tubikin voivat olla mahdollisia, toinen ei uskonut lainkaa sellaisiin. Kolmas oli syöpätautien kannalla ja neljäs konsultoi viruksiin erikoistunutta lääkäriä. Positiivista on se, että jotain ainakin yritetään.
No, tänään soitin äijälle, joka oli tavannut taas jonkun lääkärin, joka oli sitä mieltä, että malaria tai tubi voisivat olla mahdollisia ja haluaa äijän eristykseen ainakin viikoksi...
Jotensakin kovin kummallista, kuinka kukin on aivan eri mieltä siitä, mikä äijää mahdollisesti riivaa. Ja tubia ja malariaa alettiin pohtia siinä vaiheessa, kun patistin äijän edes kysymään, ovatko ne poissuljettu.
Toisaalta, eräs hoitajakin oli sanonut, että moni lähtee kotiin ilman diagnoosia, mutta parantuneena. Eli onko sillä niin merkitystä, kunhan saavat äijän kuntoon.
Äijä on nyt ollut viimeviikosta sairalassa, saanut kahta eri antibioottia suoneen, koepala on otettu imusolmukkeista ja kai muutenkin tutkittu.
Yksi lääkäri oli olut kysyttäessä sitä mieltä, että malaria ja tubikin voivat olla mahdollisia, toinen ei uskonut lainkaa sellaisiin. Kolmas oli syöpätautien kannalla ja neljäs konsultoi viruksiin erikoistunutta lääkäriä. Positiivista on se, että jotain ainakin yritetään.
No, tänään soitin äijälle, joka oli tavannut taas jonkun lääkärin, joka oli sitä mieltä, että malaria tai tubi voisivat olla mahdollisia ja haluaa äijän eristykseen ainakin viikoksi...
Jotensakin kovin kummallista, kuinka kukin on aivan eri mieltä siitä, mikä äijää mahdollisesti riivaa. Ja tubia ja malariaa alettiin pohtia siinä vaiheessa, kun patistin äijän edes kysymään, ovatko ne poissuljettu.
Toisaalta, eräs hoitajakin oli sanonut, että moni lähtee kotiin ilman diagnoosia, mutta parantuneena. Eli onko sillä niin merkitystä, kunhan saavat äijän kuntoon.