Glögimuki on yhä mikrossa, haalenneena kai.
Piparit pöydänkulmalla.
Ja lähes koko homejuusto masussani.
:ashamed:
Piparit pöydänkulmalla.
Ja lähes koko homejuusto masussani.
:ashamed:
Paitsi että Aura Gold pistää vielä paremmaksi.Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Oih sinihomejuustoo. Aura on ihan ykkönen.
Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:Öhh.
Pelkilteenkö vetelit?
Onhan sulla vielä ne piparit, ja rikkoontunut muki
anteeksi, mua nauratti kauheastiAlkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:Öhh.
Pelkilteenkö vetelit?
Onhan sulla vielä ne piparit, ja rikkoontunut muki
Mikäs se tollanen gold on?Paitsi että Aura Gold pistää vielä paremmaksi.Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Oih sinihomejuustoo. Aura on ihan ykkönen.
Sellanen musta Aura-paketti, pidempään kypsytettyä ja ihan järjettömän hyvää.Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mikäs se tollanen gold on?
Kuullostaa erittäin hyvälle. Täytyykin seuraavalla kauppa reissulla katsastaa josko löytyisi.Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Sellanen musta Aura-paketti, pidempään kypsytettyä ja ihan järjettömän hyvää.Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mikäs se tollanen gold on?
Jos tällä kertaa tulisi mun nikkikin tuohon näkyviin. :kieh:
Se maistuu pehmeämmälle ja hitusen voimakkaammalle kuin perus-Aura. Joka tosin sekin on taivaallista... *tuli nälkä*Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Kuullostaa erittäin hyvälle. Täytyykin seuraavalla kauppa reissulla katsastaa josko löytyisi.
Oi,oi ei tällasia saa puhua kun ei oo ite auraa edes kaapissa. |O Valkohomejuustolle oon myös perso.Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Se maistuu pehmeämmälle ja hitusen voimakkaammalle kuin perus-Aura. Joka tosin sekin on taivaallista... *tuli nälkä*Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Kuullostaa erittäin hyvälle. Täytyykin seuraavalla kauppa reissulla katsastaa josko löytyisi.