ei tärppää......

  • Viestiketjun aloittaja surupusero
  • Ensimmäinen viesti
surupusero
ensimmäistä kertaa on suuri ärsytys, että ne naisten viikot alkoivat.....
Sitä luuli, että tulee helposti raskaaksi, mutta ei näköjään enää.....
nyyh.........
 
hei
Mä luulin kanssa, että tulisin helposti raskaaksi. Mut enemmän ja vähemmän yritystä takana on nyt vuosi, mutta enpä ole vielä raskaana. ...tai no enhän kyllä tiiä tällä hetkellä. Viikon päästä taas petytään. =)
 
ap
hm....no kyllä tässä on enemmän yritetty......ei ole ensimmäinen lapsi, joten joku voisi itsekkäänäkin pitää, mutta yhtä tärkeitä nuo seuraavatkin ovat.....mutta tämmöistä kurjuuttaa ei ole tuntunu aiemmin vaan...
 
Fleur de la Cour
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
hm....no kyllä tässä on enemmän yritetty......ei ole ensimmäinen lapsi, joten joku voisi itsekkäänäkin pitää, mutta yhtä tärkeitä nuo seuraavatkin ovat.....mutta tämmöistä kurjuuttaa ei ole tuntunu aiemmin vaan...
Minä olen sekundäärisestä lapsettomuusongelmasta kärsinyt ihminen, kirjoitan nykyään menneessä muodossa, koska en enää havittele uudestaan äidiksi, tyydyn olemaan tyytyväisesti yhden lapsen äiti. Ainoa hetki kun mulla enää tulee haikea olo on ovulaatioaikaan kun miettii että jospa se kuitenkin nyt osuis.. mutta menkkojen aikaan tunnen nykyään enää vain helpotusta. Kummallista tässä on se, että lopulta hyväksyin asian, vuosikausia tunsin itseni vähemmän naiseksi kuin muut.
 
Meillä on jo yritystä takana yli 2 vuotta, mutta muistan kyllä ne ensimmäisten kiertojen pettymykset, ku ei tärpännyt.. :hug:

Itse olen menettänyt jo uskon, että joskus meillä lapsi olisi.. en jaksa edes enää stressata.. ensi viikolla on lääkärille aika ja ajattelin mainita tästä yrittämisestä.. jos sitten edes selviäis joskus missä mättää..
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi1981:
Meillä on jo yritystä takana yli 2 vuotta, mutta muistan kyllä ne ensimmäisten kiertojen pettymykset, ku ei tärpännyt.. :hug:

Itse olen menettänyt jo uskon, että joskus meillä lapsi olisi.. en jaksa edes enää stressata.. ensi viikolla on lääkärille aika ja ajattelin mainita tästä yrittämisestä.. jos sitten edes selviäis joskus missä mättää..
Mä toivon, että en tee sulle seuraa... :( tai siis... no koita ymmärtää, mitä tarkoitan.

Mua on vaan alkanut pelottaa vähän ajatus, että ehkäpä meillä ei niitä lapsia tulekaan. Vuosi siis yritelty (en ole kylläkään metsästänyt ovulaatiota ja kuukausi on saattanut jäädä välistäkin), mut ei...

Se on tämä elämä. Perkeleen epäreilua. Semmoiset, joilla ei mitään asiaa olis saada lapsia, tehtailee niitä kuin viimestä päivää. Mut sit toiset ei saa millään, vaikka niillä ois tarjota sille lapselle hyvä ja turvallinen elämä. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi1981:
Meillä on jo yritystä takana yli 2 vuotta, mutta muistan kyllä ne ensimmäisten kiertojen pettymykset, ku ei tärpännyt.. :hug:

Itse olen menettänyt jo uskon, että joskus meillä lapsi olisi.. en jaksa edes enää stressata.. ensi viikolla on lääkärille aika ja ajattelin mainita tästä yrittämisestä.. jos sitten edes selviäis joskus missä mättää..
Mä toivon, että en tee sulle seuraa... :( tai siis... no koita ymmärtää, mitä tarkoitan.

Mua on vaan alkanut pelottaa vähän ajatus, että ehkäpä meillä ei niitä lapsia tulekaan. Vuosi siis yritelty (en ole kylläkään metsästänyt ovulaatiota ja kuukausi on saattanut jäädä välistäkin), mut ei...

Se on tämä elämä. Perkeleen epäreilua. Semmoiset, joilla ei mitään asiaa olis saada lapsia, tehtailee niitä kuin viimestä päivää. Mut sit toiset ei saa millään, vaikka niillä ois tarjota sille lapselle hyvä ja turvallinen elämä. :(
Mie oon tehnyt niitä ovulaatiotestejä ja usein tulos on ollut positiivinen.. yhtenä kiertona yritin juoda jopa sitä greippimehua, mutta jäi kesken, liian pahan makuista.. eli kaikenlaista sitä on tehty ja vasta nyt ku sain ajan lääkärille, olen ottanut rennosti.. huomasin vain tossa yks ilta, ku kuuntelin joidenkin nuorempien naisten keskustelua raskaudesta ja synnytyksestä, toinen niistä oli raskaana ja toisellakin oli jo lapsi, että en usko enää siihen, että mie olisin joku päivä raskaana.. olisihan se mahtavaa, jos vielä joskus niin kävisi, mutta parempi olla realisti, ettei tule sitten liian pahaa pettymysta..

toivottavasti kuitenkin teillä tärppää pian.. =)
 
Tai siitä että sitä raskautumista koko aika vaan ajattelee! Sekin voi siihen vaikuttaa. Tosin veljellä ja hänen vaimollaan oli näin . Veli söi reumalääkkeitä joita joutu jättään pois ja vaimo hormooni lääkistystä. Lapsi täyttää kohta vuoden. Neljän vuoden yrityksen jälkeen heitä onnisti onneksi:) vaimo siis joutu syömään hormoni lääkitystä!
 

Yhteistyössä