ei taas supistuksia..

Hieno homma. Tänään oli neuvola, ja lääkäriä ei oo paikalla ennen ensiviikkoa.
Toissapäivänä epämääräistä menkkakipua mahalla, nyt illalla vesijuoksun jälkeen supistuksia, selkäsärkyä ja menkkakipuja. Nyt taas rauhoittuu kun lepään...:|
rv 30+0
mies ei oo kotona ja lapsella huomenna koulupäivä...

...
mulle on tullut kiloja tähän mennessä 12, nyt ekan kerran tilanne rauhoittunut ja tullut 300g/viikko. Jos lopetan liikunnan niin alkaa taas tulla 1kg/viikko :(
Harmittaa!
no hei, ei tuo nyt mikään järkyttävä painonnousu ole. ja kyllä ne kilot saa karistettua synnytyksen jälkeenkin. josko nyt vain olisit rauhassa, kun kerran noin liikunta supisteluja aiheuttaa...

mulle on tullut kiloja tähän mennessä 12, nyt ekan kerran tilanne rauhoittunut ja tullut 300g/viikko. Jos lopetan liikunnan niin alkaa taas tulla 1kg/viikko :(
Harmittaa!
No ennemmin katsot tarkempaan mitä syöt... et syö liikaa ja herkuttele. Syöt sen, mitä tarviit. Monipuolisesti ja terveellisesti. Kyllähän se paino nousee, jos ei liikkumana pääse (niin kävi mullakin), mutta silti tärkeempää ois, että lapsi ois kohdussa vielä vähän aikaa.

Ei hemmetin hemmetti. Voisin varmaan jatkaa samaa ketjua. Yölläkin tuli supistuksia :| Ja kipeitä.
Neuvolassa ei tietty vastata, se käski soittaa jos kipuja vielä tulee. Täytyy seurata tilannetta viikonlopun yli, jos kovasti pahenee niin sit synnärille..
Oon niin loppu tän raskauden kanssa, tänään aattelin ostaa uudet verhot kaupungista, niin tuli huono olo kaupassa, eikä ainuttakaan penkkiä lähellä, meinasin istua lattialle, mutta hetken kyykyssä olo riitti. Taisi olla viimeinen reissu shoppailemassa. Ja 2kk vielä odotusta...:|

Valitusta, tiedän, mutta ehkä se helpottaa....Tätä oloa saa kuitenkaan millään paremmaksi, lepäämistä vaan..

Kuule. Ei sun auta nyt kuin ottaa iisisti sohvalla vain. :)

Et ole ainoa, joka joutuu loppukuut rajottamaan menemisiään ja tekemisään. Itse asiassa se on tosi yleistä. Mutta sen vauvan ois hyvä saada olla sielä kohdussa vielä jonkin aikaa, joten ei auta. Kintut kohti kattoa vaan.

Se on hankalaa, jos on tottunut paljon tekemään ja menemään, mutta silti. Ei auta.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;22099601:
Kuule. Ei sun auta nyt kuin ottaa iisisti sohvalla vain. :)

Et ole ainoa, joka joutuu loppukuut rajottamaan menemisiään ja tekemisään. Itse asiassa se on tosi yleistä. Mutta sen vauvan ois hyvä saada olla sielä kohdussa vielä jonkin aikaa, joten ei auta. Kintut kohti kattoa vaan.
Sinä se jaksat uskollisesti vastata tähän juttuun, kiitos siitä =)
Ei se auta, mutta on helpompi olla jos saa jakaa sen jonkun kanssa.
Kun on se 34 viikkoako se on vai 36 niin silloin ei enää synnytystä estellä, silloin saan kai aloittaa normaalielämän viimeistään?
Pistin neuvolaan viestin, ja jos se ei soita, niin soitan ensiviikolla kun on lääkäri paikalla. Voihan olla että nää ei oo mitään tehnytkään, mulla oli aikaistettu lääkärineuvola n. 1 kk sitten, ja silloin kaikki oli normaalitilassa. Silloinkin oli kovasti supistuksia, tosin ei koskaan kipeitä.
Loppujen lopuksi, ei nää nyt niin kipeitä ole, sellaista pientä jomotusta vaan...Ehkä tämä tästä.
Se on hankalaa, jos on tottunut paljon tekemään ja menemään, mutta silti. Ei auta.

Kyllä mä oottaisin vähintää sinne rv37 ennenku alkaisin elää "normaalia" elämää..Joo rv34 ei enää estellä suuremmin mut ei se kuitenkaa sitä tarkoita et vauva olis täysin valmis tulemaan maailmaan... : / Ei varmasti oo hääviä, mut ei auta kun ottaa rauhassa...

"vieras"
Mie voisin mielelläni ottaa sulta ne supistukset pois, 40+5 menossa, eikä mitään merkkejä että tämä ois tulossa joskus uloskin.:/ Paljon tsemppiä sulle odotuksen loppuaikaan, toivottavasti ne supparitkin siitä rauhoittuu! :hug: T: Toinen vesijuoksun harrastaja, joka innolla jo odottaa taas altaaseen pääsyä.

Varovasti, varovasti nyt vaan. Helpommin sanottu, kuin tehty - tiedän :)

Mä ole aina ollut kova tekemään kaikkea, en oikein osaa istua paikoillani. Nyt mulla on neljäs raskaus meneillään (vkoja +24) ja mulla seisessä pistelee oikeasta kyljestä (selän puolelta) ja olen yksinkertaisesti vähentänyt seisomista =)

Tuo 12kg painonousua ei ole paljon. Jättäisin sen vesijuoksun nyt suosiolla ja harrastaisin vaikka rauhallista kävelyä sen sijaan ja söisin terveellisemmin, jos mahdollista.

Sain neuvolan tädin viimein kiinni, ja se oli sitä mieltä että kun kivut on epämääräisiä, niin ei tehdä mitään. Sit synnärille jos tilanne muuttuu pahemmaksi. Tänään kävinkin reippaalla kävelyllä, ja ei ole supistellut, aamulla vähän aikaa...Mutta se oli ennen lenkkiä :D
Keskiviikkona pääsen neuvolaan lääkärin tutkittavaksi, jos jatkuu.
Olin neuvolassa vaan niin sanoinkuvaamattoman onnellinen, kun tähän asti painoa on tullut pahimmillaan 1kg viikossa, nyt vaan 300g/viikko viimeisen kk ajan..Ja just se aika kun oon käynyt vesijuoksussa. En muuten olisi edes aloittanut, mutta tytön uimakoulu on samaan aikaan, niin sen 30min olen ollut sitten.

Yhteistyössä