Ei tää voi olla enää edes totta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Borkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Borkku

Vieras
siis mun on päästävä muuttamaan ja mahdollisimman pian mä en enää kestä tällä asumista.

Äsken mulle soitti mies joka kerto et hänen poikansa oli jostain syystä vetäny avaimella mun auton kylkeen keulasta taakse asti juovan. Isä sit sano et ei kai tässä mitään enempää ku hän ilmotti asiasta kuitenkin nyt itse heti.

Ei helvetti toi kylki on maalattava ja sen maksaa tasan sen pojan vanhemmat.

Sanoin et palaan asiaan huomenna paremmin, auto käytiin yhdessä kuvaamas ja videossa kuuluu isän ääni jossa hän kertoo myös tapahtuman.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minkäikäinen poika ? miksi silleen meni tekemään ??

En kysyny ikää ku se ei mua kiinnosta ja tuossahan luki jo tosta et miks teki eli jostain syystä.

En mä tiä miks ku kyse ei oo omasta lapsestani enkä ollu edes paikalla

Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Vanhemmat maksaa ja jos ei suostu niin mee poliisin puheille

Ihan varmana menen.

Muoks. Isä vaan ku oli sitä mieltä et ei se nyt niin paljon haittaa ku ei oo lommoa ja kun hän ilmotti asiasta itse. Ja katin paskat sanon minä mua haittaa ja ihan hitosti.

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:

Ihan varmana menen.

Muoks. Isä vaan ku oli sitä mieltä et ei se nyt niin paljon haittaa ku ei oo lommoa ja kun hän ilmotti asiasta itse. Ja katin paskat sanon minä mua haittaa ja ihan hitosti.

Ruostuuhan se naarmukohdasta jos sitä ei korjata.

Ihan varmana menen.

Oikea asenne!!

eiköhän toi mee lapsen vanhempien kotivakuutuksesta, edellyttäen et on vastuuvakuutus,
inhottavaa on kyllä tuommonen ja aikasta typerä isukki jos luulee et asia on kunnossa sillä et hän on heti asiasta infonnu :/

Ihan varmana menen.

Täästähän tuli mieleen kun joskus vuosia sitten autokaupan huollon esimies.
Olin ostanu muutamaa kuukautta aikasemmin auton jossa oli piiiitkä naarmu kyljessä. Sovin auton ostosta mikäli he hoitaa sen naarmun hemmettiin siitä.
Noin puoli vuotta myöhemmin mun veli käytti sitä autoo autopesussa (mä en ollu sitä kertaakaan käyttäny koko aikana) ja ylläri pylläri se naarmu ilmesty siihen takas!!
No mun veli oli käyny haukkuun jo sen huoltsikan väen ja vehkeet kunnes tajus soittaa mulle tästä ja mä heti tajusin mistä oli kyse!
Ne oli vissiinkin vaan sillä semmosella peitekynällä sen piilottanu.

No mähän menin sen auton kanssa sinne liikkeeseen takas ja etin käsiini sen auton myyjän... joka katteltuaan autoa päätti hakea sen huollon esimiehen siihen kans pällistelemään.
Siinä ne hetken molemmat pällisteli kun se huollon esimies sit tokas että "eihän tuo nyt paha ole... tuon nyt saa ihan helposti itekkii piiloon"
Voi juma että mä räjähdin!
Tiuskasin sille esimiehelle et "Juu sä voit ajella kuin naarmusella luuskalla ihan miten lystään jos et välitä mut mä todellakin välitän miltä mun auto näyttää!!"
No lupasihan ne sen sit laittaa uusiks, mut joskus seuraavalla viikolla niin mä sit ilmoitin että he korvaavat sit mulle tankillisen bensaa kun joutuu hein takia siellä niin ravaamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:

Ihan varmana menen.

Täästähän tuli mieleen kun joskus vuosia sitten autokaupan huollon esimies.
Olin ostanu muutamaa kuukautta aikasemmin auton jossa oli piiiitkä naarmu kyljessä. Sovin auton ostosta mikäli he hoitaa sen naarmun hemmettiin siitä.
Noin puoli vuotta myöhemmin mun veli käytti sitä autoo autopesussa (mä en ollu sitä kertaakaan käyttäny koko aikana) ja ylläri pylläri se naarmu ilmesty siihen takas!!
No mun veli oli käyny haukkuun jo sen huoltsikan väen ja vehkeet kunnes tajus soittaa mulle tästä ja mä heti tajusin mistä oli kyse!
Ne oli vissiinkin vaan sillä semmosella peitekynällä sen piilottanu.

No mähän menin sen auton kanssa sinne liikkeeseen takas ja etin käsiini sen auton myyjän... joka katteltuaan autoa päätti hakea sen huollon esimiehen siihen kans pällistelemään.
Siinä ne hetken molemmat pällisteli kun se huollon esimies sit tokas että "eihän tuo nyt paha ole... tuon nyt saa ihan helposti itekkii piiloon"
Voi juma että mä räjähdin!
Tiuskasin sille esimiehelle et "Juu sä voit ajella kuin naarmusella luuskalla ihan miten lystään jos et välitä mut mä todellakin välitän miltä mun auto näyttää!!"
No lupasihan ne sen sit laittaa uusiks, mut joskus seuraavalla viikolla niin mä sit ilmoitin että he korvaavat sit mulle tankillisen bensaa kun joutuu hein takia siellä niin ravaamaan.

Joo saahan niitä naarmuja piilotettua se on ihan totta mut se on valehtelimista kuitenki ja mä en sitä hyväksy.
Toi kylki maksaa kyl ihan sika paljon mut siinä sit maksaa. Mä oon tota autoa vaihtamas ja tollasena sen hinta kyllä putoo reilusti ku maalaus oikeesti on hiton kallista puuhaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vinku-iita:
onneks meillä on vastuu vakuutus...Siis jos jotain tällasta sattus.

No on mullaki mut en kai mä niin hiton tyhmä oo et omista bonuksistani luopuisin tosta vaan, tai siis mä en oo niin tyhmä et sellasta tekisin ku syyllinen on selvillä.

Vai mitä vakuutusta meinasit sellastako et josko teidän laps tekis noin?

Yhteistyössä