ei suppareita, mut mitä nää on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auts auts

Vieras
Siis sellaset viiltelyt/vihlonnat alapäässä, sellanen tosi kova äkillinen kipu jossain emätin/kohtu tienoolla, helpottaa nopeesti kylläkin mut saattaa tulla monta aika peräkkäin . Supparithan tuntuu kaiketi enemmän mahan ja selän puolella. Tää on eka raskaus ni vähän uutta nää jutut mulle. Neuvolassa kuitenkin totesi että kohdunsuu kiinni ja kaikki ok. Viikkoja mulla vasta 19.

No en kyllä muista oliko tuossa kohdin vielä mulla niitä kohdunkasvukipuja, mutta kuulostaa niiltä. Tai sitten liitoskipuja. Mulla liitoskivut tuntui erityisesti vihlontana kun yritin nostaa toista jalkaa koukkuun laittaakseni esim sukan jalkaan seisaaltani tms. Ihan lopussa vauvan pää on jo niin alhaalla, että pään pyöriminen hermoja vasten vihloo. Mutta virtsatietulehdus voi olla hyvinkin mahdollinen myös.

Mulla itseasiassa hiivaa, just lääkekuurilla et sehän voi sit johtuu siitä (en osannu yhdistää ku ei oo ennen hiivassa tälläsiä ollu). Näitä vihlontoja on kyl ollu jo jonkin aikaa, mut en tiijä kuin kauan tuo hiiva on tehny tuloaan.Noi sukkapuikkosupistukset kyl kuulosti just sille mitä mulla on, jos ne on niitä ni mietin vaan et onkohan ne vaarallisia, ku taisivat useimmilla liittyä loppuraskauteen. Niitä tuntuu melkeen missä asennossa vain. Ja kohdunkasvukipuja mietin kans. Jos ne ei nyt helpota ni pitänee kysästä neuvolasta, kunhan toi lääke ton hiivan parantaa ni näkee johtuuko niistä.

Alkuperäinen kirjoittaja auts auts:
Mulla itseasiassa hiivaa, just lääkekuurilla et sehän voi sit johtuu siitä (en osannu yhdistää ku ei oo ennen hiivassa tälläsiä ollu). Näitä vihlontoja on kyl ollu jo jonkin aikaa, mut en tiijä kuin kauan tuo hiiva on tehny tuloaan.Noi sukkapuikkosupistukset kyl kuulosti just sille mitä mulla on, jos ne on niitä ni mietin vaan et onkohan ne vaarallisia, ku taisivat useimmilla liittyä loppuraskauteen. Niitä tuntuu melkeen missä asennossa vain. Ja kohdunkasvukipuja mietin kans. Jos ne ei nyt helpota ni pitänee kysästä neuvolasta, kunhan toi lääke ton hiivan parantaa ni näkee johtuuko niistä.

Varmaankin johtuvat sitten hiivasta, supistuksia. Eivätköhän helpota, kun saat tulehduksen kuriin. Toivottavasti ainakin.

Alkuperäinen kirjoittaja auts auts:

Mulla oli sukkapuikkosupistuksia jostain 20 viikosta lähtien, ne ei oo avaavia supistuksia, vaan jotain hermokipua kun vauva painaa.

Yhteistyössä