Onkohan nää supistuksia vai mitä lie...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Allu-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Allu-

Aktiivinen jäsen
03.09.2009
1 212
1
36
Mulla on alaselkä koko ajan kipee. Välillä se kipu voimistuu ja taas laantuu vähäks aikaa, mutta koko ajan tuntuu silti jotain kipua. Mahan puolella ei oo kipuja..

Pitäis varmaan jo tietää nää jutut ku oon uudelleensynnyttäjä mut mut.. :ashamed:

Mulla tuntui kivut ainoastaan selän puolella. Samanlaisia jomottavia kipuja, kun menkkojenkin aikana. Voimistuivat kyllä hyvin nopeasti sellaisiksi, ettei niistä voinut erehtyä. Jos epäilet, niin soita ä-polille ja kysy neuvoa. Paljonko sinulla on rv:ja?
Katso myös kellosta aikaa. pienikin hetki voi tuntua ikuisuudelta kipujen kanssa.

Soita synnärille,kun oot nuilla viikoilla. Itse kanssa kävin kääntymässä pari päivää sitten synnärillä suppareiden takia,kun melki samoilla viikoilla ollaan. Siellä sanottiin, että paras tarkistuttaa tilanne aina kun kipuja ilmenee.

Mulla on nyt tän koko aamupäivän ajan ollu noita kipuja enkä ole tän raskauden aikana kärsinyt alaselkäkivuista juuri ollenkaan.. Kai mä soitan sinne polille jos nää tästä voimistuu.

Naurattaa vaan kun on ihan pihalla että mitä sitä tekis vaikka on jo yhen synnyttäny. :whistle:

Yhteistyössä