Ei Suomi,ei näin!!

  • Viestiketjun aloittaja vieraus
  • Ensimmäinen viesti
vieraus
UMK15, mitä mieltä voittajasta?Mä en tykännyt.Ja toi biisi olis ihan yhtä kaameeta kuraa vaikka esittäjät olisivat terveitä.(en sano normaaleja,koska kuka määrittää normaalin ihmisen)
 
-.-
Suomalaiset äänesti ne tonne ihan puhtaasti sen takia että bändin jäsenet on vammaisia.

Mulla ei ole mitään vammaisia vastaan, niinku joku kohta väittää. Vammaisethan nimenomaan haluaa että heitä kohdellaan normaalisti. Joten miksi ne pitää vammaisuuden takia äänestää voittoon? Biisihän on ihan karmea.
 
järkkyviisut
Musiikillisesti sontaa, mutta niinhän euroviisut ovat AINA olleetkin. Pitää olla jotenkin erilainen joltain osalta, niin voi voittaa. Tai sitten jos on gay-yleisön vain muuten ihannoima.
 
järkkyviisut
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30689536:
No eipä nuo muutkaan oikein sytyttäneet. En tajua, miksi viime vuosina tuolla on vain jotain ihme hipsteri-ulisijoita. Missä on melodiat?
:D Tarkoitatko vaikka esim Heidi Pakarisen viisua....
 
alskjdf
Ihmiset kuvittelee, että pitää olla erikoinen että voittaa, Suomi voitta Lordilla ja viime vuonna parrakas nainen voitti, mutta kun täällä ei tajuta sitä, että se viime vuotinen parrakas nainen osasi laulaa hemmetin hyvin. Se kappale itsessään oli loistava, ei se sen partansa vuoksi voittanut.
Lordi ehkä voitti erikoisuutensa vuoksi, mutta Lordissa oli se salamyhkäisyys ja onhan se kappalekin huomattavasti parempi kuin tän vuotinen edustuskappale.
 
säpäle harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja järkkyviisut;30689542:
:D Tarkoitatko vaikka esim Heidi Pakarisen viisua....
Pitipäs oikein käydä googlaamassa, kun en ole näitä tämän vuoden karsintoja seurannut. Joo, tuossa biisissä olisi sentään melodia, toisin kuin näissä Soljuissa, Satin Ciruksissa ja Softengineissä. Joo, olen vanhanaikainen, mutta en vain saa kiinni noista ulinoista.
 
säpäle harmaana
Minun mielestäni punk on kyllä ihan tervetullut piristysruiske tuohon kilpailuun, jossa kaikki on yleensä niin sliipattua ja viimeisen päälle harkittua. Onhan tuolla jo pitkään pelattu pelkästään shown tai ulkonäön kanssa. Nyt vähän jotain muuta.
 
  • Tykkää
Reactions: LaMamanMorbid
qwertyui.
UMK15, mitä mieltä voittajasta?Mä en tykännyt.Ja toi biisi olis ihan yhtä kaameeta kuraa vaikka esittäjät olisivat terveitä.(en sano normaaleja,koska kuka määrittää normaalin ihmisen)
Ei taida Suomessa olla montaakaan kehitysvammaisten bändiä joka olisi vielä esiintynyt ulkomaillakin asti ja ollut suosittu. Kyseessä on jotain aikas erilaista ja uteliaisuutta herättävää. Vaikka vammasia haluttais miten pitää laitoksissa ja poissa "normaalien" silmistä, niin tällä kertaa saatiinkin hyvä näpäytys! YEEEEES! :)))
 
joku muu
Itse en tykkää punkistä yhtään yleensä, mutta tuo oli jopa siedettävä biisi. Itse toivoin voittoa pertti kurikan nimipäiville heidän asenteensa takia. Muutenkin mielestäni hyvä, että herättää keskustelua ja tuo kehitysvammaisten näkökulmaa esiin. Mulle on oikeestaan yks hailee voitetaanko vai hävitäänkö viisut. Heidän toiminnassaan muutenkin mun mielestä näkyy se muusikin "syvin olemus". Nykyään on niin paljon ns. pintaliitomusiikkia jonka ainoa tarkoitus on myydä, ja sanoma on mitätön. PKN:llä taas on biisit tehty sydämellä ja omasta elämästä. Toki makuasia, mutta mun mielestä oikea voitti!!
 
hmph
Ei terve tavallinen ihminen kuuntele punkkia enää teinivuodet ylitettyään. Olin mäkin teininä ihan punk, kuuntelin Klamydiaa ja käyttäydyin huonosti. Nykyään tuo musa on tosi noloa.
 
Hirviämmä
Kyllä nuo vanhan punkkarin sydäntä lämmittää <3
Hmm.. kai nuo aika terveitä ovatten? Eivät ns. normaaleja mutta terveitä käsittääkseni. Katsotaan ilkiääkö jättää antamatta ääntänsä maat heille. Heh. Hyvä veto ja erilaisuushan taitaa mennä ohi melodioiden noissa viisuissa..
 
HippuTAR
Suomalaiset äänesti ne tonne ihan puhtaasti sen takia että bändin jäsenet on vammaisia.

Mulla ei ole mitään vammaisia vastaan, niinku joku kohta väittää. Vammaisethan nimenomaan haluaa että heitä kohdellaan normaalisti. Joten miksi ne pitää vammaisuuden takia äänestää voittoon? Biisihän on ihan karmea.
Tuliko mieleen että tässä on saattanut käydä niin että heitä äänesti punkkia muutenkin kuuntelevat ihmiset? Jotka ihan aidosti on sitä mieltä että toi oli paras? Ja jotka ei ois ollenkaan äänestäny jos ei sielä ois ollut heidän kuuntelemaansa musiikkityyliä edustettuna. Niinhän Lordiakin äänesti ymmärtääkseni suuri joukko hevityyppejä joita ei viisut muuten kiinnosta.
Varmasti äänestäjissä on ollut myös vammaisia ja heidän omaisiaan. Ihan samallalailla jos sielä ois ollu vaikka joku rekkakuski niin toiset kuskit ois saattanu äänestää sitä jne.

Mielestäni on typerää mussuttaa että heitä nyt äänestettiin vain vammaisuuden takia.
 
ahas
Saako se punk olla mitä tahansa kuraa ja on vaan hyvä että on punkkia? Haloo vajakit??? Vai onks niin että punk-ihmiset ei muutenkaan tajua musiikista mitään puhumattakaan tasokkaasta musiikista?
 

Yhteistyössä