Ei sitten yhtään huvita palata kotiin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ahdistaa kovasti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ahdistaa kovasti

Vieras
Oon ollu muksujen kanssa mummolassa koko tän viikon ja huomenna pitäis palata kotiin miehen luo... Ei sitten yhtään huvita mennä ja viettää tylsää juhannusta sen kiukkuisen ihmisen kanssa..

[QUOTE="vieras";26511822]No älä mene.[/QUOTE]

Sitten mä saan taas kuulla mieheltä miten mä oon hirveä ja itsekäs kun en halua olla kotona ja kuunnella jatkuvaa miehen nälvimistä...

[QUOTE="aapee";26511865]Mä en tiedä miksi se kiukuttelee.. ilmeisesti mä en täytä sen vaatimuksia siitä millainen hyvä avopuoliso kuuluu olla...[/QUOTE]

No täytätkö omasta mielestäsi?

Kokemusta on ihmisestä, jota väsyttää ja vituttaa kaiken aikaa, vaikka kuinka yrität huomioida.

Se kuluttaa lopulta aivan piippuun koko perheen. Suosittelen tekemään oman pään mukaan, jos möllöttäjä ei halua osallistua niin omapa on ongelmansa.

[QUOTE="aapee";26511958]no esim mitä?[/QUOTE]

Laitat pisteen sille mökötykselle ja kiukuttelulle. Suunnittelet itse kivaa ohjelmaa ja tekemistä, elät itsellesi etkä kuuntele turhia marinoita.
Hankit sellaista seuraa, joka saa olosi tuntumaan hyvältä ja sinut iloiseksi.

Mies mököttäköön yksinään.

[QUOTE="aapee";26511949]En täytä mieheni vaatimuksia, mutta ei mun mielestä mun tarvitsekaan muuttua ihan ihan joksikin muuksi ihmiseksi kuin mitä minä olen.. Ei omaa luonnettaan jne pysty muuttamaan...[/QUOTE]
Täyttääkö mies sun vaatimukset? Jos ei, niin tarvitseeko sen muuttua ihan joksikin toiseksi mitä on?

Eikös tässä nyt pitäisi kysyä mitä se mies sulta oikein tahtoo? Ihan vaan että tulisi selväksi millainen teidän suhde on ja onkos miehen vaatimuksilla perusteita.

[QUOTE="aapee";26512031]Ei se kaikissa asioissa mua miellytä mutta en mä näytä sitä sille, miks turhaan pahoittaa toisen mieltä ja jatkuvasti nälviä? Eikä sen tartte muuttua mun takia miksikään muuksi.[/QUOTE]
Kannattaisi olla rehellinen, ja näyttää & keskustella myös niistä kielteisistä tunteista.

Nälviminen on turhaa, mutta keskustelu, avoin ja asiallinen sellainen, on kyllä elintärkeää parisuhteessa.

[QUOTE="aapee";26512087]Mä en oikein osaa sanoa tarkalleen mitä se multa tahtoo... se vertailee mua kokoajan muihin ja että mun pitäis olla samanlainen kuin muut...[/QUOTE]

Ootko aina ollu noin säälittävä kynnysmatto, vai mieheskö sinusta on tuollaisen tehnyt? :)

[QUOTE="vieras";26512129]Ootko aina ollu noin säälittävä kynnysmatto, vai mieheskö sinusta on tuollaisen tehnyt? :)[/QUOTE]

en ole aina ollut... tämä alkoi sen jälkeen kun me muutettiin asumaan yhteen...

[QUOTE="aapee";26512087]Mä en oikein osaa sanoa tarkalleen mitä se multa tahtoo... se vertailee mua kokoajan muihin ja että mun pitäis olla samanlainen kuin muut...[/QUOTE]

Miksi et osaa sanoa mitä mies sinulta odottaa, ette koskaan keskustele asiasta ja jos noin on niin mistä syystä? Miksi suostut vaatimuksiin että sinun tulisi olla kuin muut?

Nyt en ymmärrä. Minkä ihmeen takia olet vielä miehes kanssa josset halua? Kuka sinut on siihen pakottanut?

Jos toi alkoi kun muutitte yhteen niin miksi olet tehnyt sen miehen kanssa lapsia?

Nyt mä en ymmärrä. Ap ei osaa eritellä oikein mistä tässä on kyse. Kerro ihan suoraan mitä se miehesi vaatii sulta. Kauhean ympäripyöreää on sun selitys. Jos sua oikeasti risoo asiat ne on usein miltein sanatarkasti iskostuneet takaraivoon.

Nyt mä en ymmärrä. Ap ei osaa eritellä oikein mistä tässä on kyse. Kerro ihan suoraan mitä se miehesi vaatii sulta. Kauhean ympäripyöreää on sun selitys. Jos sua oikeasti risoo asiat ne on usein miltein sanatarkasti iskostuneet takaraivoon.

- mun pitäis olla ylisosiaalinen
- mun pitäis omata 101 harrastusta
- mun pitäis antaa selkään lapsille
- se ei riitä että mä siivoan joka toinen päivä
- miestä häiritsee jo se että lattialla makaa 2 leikki autoa
- pitää kaikkea sitä mistä minä pidän typeränä ja turhana

Yhteistyössä