Mä en jaksa muuttaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria

Aktiivinen jäsen
03.06.2004
9 087
1
36
Kuvottaa koko kaupunki minne pitäis huomenna muuttaa, ei huvita pakata, eikä siivota. Eikä huvita oikein mikään muukaan :| Kamalan kireä tunnelma kotona koko ajan, riidellään ja huudetaan. Tekis meli melkein ottaa samantien eri osoitteet tuon miehen kanssa. Plaah.

Mä en jaksa :/

Mä olen asunut siellä 19-vuotta ja onhan siellä kaikki sukulaiset ja muut mutta mua ahistaa jo valmiiksi ne pienet piirit, ettei saa edes kaupassa käydä ilman että joku puhuu siitä jollekkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Mä olen asunut siellä 19-vuotta ja onhan siellä kaikki sukulaiset ja muut mutta mua ahistaa jo valmiiksi ne pienet piirit, ettei saa edes kaupassa käydä ilman että joku puhuu siitä jollekkin.

:o Kamalaa. :o :o Mä en varmaan ihan hevillä suostuis muuttamaan. Toihan kuulostaa ihan mun kotipaikkakunnalta, jonne en kyllä menis suurin surminkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:

:o Kamalaa. :o :o Mä en varmaan ihan hevillä suostuis muuttamaan. Toihan kuulostaa ihan mun kotipaikkakunnalta, jonne en kyllä menis suurin surminkaan.

meilläki varmaan ero tulis jos mies alkais vinkumaan takas sinne tuppukylään mistä just pois päästiin :x

mutta ymmärrän kyllä ton glorian tilanteen :| mut kyllä se sinne äkkiä sopeutuu ;)

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:

meilläki varmaan ero tulis jos mies alkais vinkumaan takas sinne tuppukylään mistä just pois päästiin :x

mutta ymmärrän kyllä ton glorian tilanteen :| mut kyllä se sinne äkkiä sopeutuu ;)

Joo, kun menee kunnallispolitiikkaan ja alkaa tutustua kaikkiin mummoihin... :whistle: :xmas:

Yhteistyössä