Ei sitten saaneet sisko ja hänen miehensä toisiansa! :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mies jätti siskon alttarilla. :'(
Nyt on tunnemyrskyt jollain lailla jo laantuneet, sisko asunut meidän isän ja äidin luona nää pari viikkoa. Ei oo miehestä kuulunut mitään, vaikka me kaikki yritimme häntä silloin tavoittaa. Saa nähdä miten tavaroiden hakeminen... Onko voimia milloin. Ja onko niitä siellä asunnossa enää.

Mitä luultavimmin siksi jätti vasta alttarilla, koska on niin helkkarin huomionhakuinen tyyppi!
Ja ei ollut mitään merkkejä siitä, että jättäisi siskon, tosin oli ollut vähän vaisu, mutta sisko arveli että se olisi ollut hääjännitystä. No, eipä ollut ei. Yhdessä ehtivät olemaan vasta 3 vuotta.
Mies 25-vuotias.
Kaipa nyt viimeistään joku tuttu tunnistaa.

mun nuoruus ajan miehen veli teki samoin.
kertoi naureskelle et oli kattonu omalta partsilta kun vieraat meni kirkkoo ja jätkällä ei ollu aikomustakaan sinne.

Oli vissiin nainen ollu "höyrypää"
Mutta törkee temppu joka tapauksessa. Raukkamainen ja kertoo enemmän tekijästä kun "uhrista"

Niin, tiedä sitten onko miehelläkään hyvä olla, voiko tuollaisen tempun jälkeen kenelläkään olla?! Aina vannoi rakkauttansa siskolleni, joskus riitojensa aikana soitti minulle ja itkeskeli, että ei halua menettää siskoani yms. Mikä lie tullut... Jotenkin niin jo turtunut tähän, että näin kävi. Ensimmäinen viikko oli yhtä kaaosta. Sukulaiset eivät tajunneet lopettaa soittelemista, vaikka totta kai heitäkin kiinnosti ja kosketti tuo asia. Kaikki olleet ihan hysteerisiä. Siskon "miehen" äiti ollut meillä tässä muutaman päivän, jotenkin sitä tahtomattankin suhtautuu häneen kuin viholliseen. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja ei niin:
kun eihän se ole "hänen miehensä"

Kyllä mun mielestä voi sanoa, että on oma mies jos kerran asutaan yhdessä. Kyllä mä olen puhunut mun miehestä vaikka oli miesystävä ei edes asuttu yhdessä. Mieshän se silti on vaikka ei naimisissa olla...

Yhteistyössä