Ei sitten oltu raskaana!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hattivatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hattivatti

Vieras
yöllä alko menkat,ei sitte ees ehitty ostamaan sitä testiä.Helpottunu olen mut sit taas tavallaan ehkä vähän tuli pettymyskin vaikka kyl se nyt parempi oli et ei oltu.Mies tais olla kyl enempi pettyny ku se oli ihan varma et raskaana olen vaikka ei myöntäny ku kysyin mut kyl mä sen nyt näin.tuli jotenki surkee olo itelle miehen puolesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Minun valinta:
Siksi en itse puhu koskaan mistään mahdollisista raskausoireista miehelle.

no mies täällä tietää mun menkkakierrot paremmin ku minä ja ihmetteli miks olen niin myöhässä.Ja kyllä mä sille puhun en pystys ite oleen ja jännittään et onko nyt vauva tulossa ku menkkoja ei näy eikä kuulu ja jos pimittäisin ni kyl mies sen musta huomais.Kyl mä sille sanoin et vielä se vauva meillekin tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Mun mies tietää ovulaatiosta lähtien... :D Ja nytkin sanoin sille jo viikkoa ennen testiä, että mä muuten olen raskaana. B) Ja yhdessä jännättiin, olenko vai kuvittelenko.

no oletko?? :D määkin jännään täällä!!

Alkuperäinen kirjoittaja koppis:
Mun mies tietää ovulaatiosta lähtien... :D Ja nytkin sanoin sille jo viikkoa ennen testiä, että mä muuten olen raskaana. B) Ja yhdessä jännättiin, olenko vai kuvittelenko.

Näillä tiedoilla olen. =)

<3 onnea, minä myös ;)

Näillä tiedoilla olen. =)

<3 onnea, minä myös ;)

Onnea! :D

Meilläkin on yhdessä suunniteltu ja puhuttu asioista. Ainoa asia, minkä olen itse joutunut tekemään, on ollut tuo tikkuun pissiminen. Yhdessä on senkin tulosta jännitetty :)
No on kyllä toinenkin...tää odottaminen fyysisesti. Mies on ihanasti ollut mukana henkisessä odottamisessa :heart:

Yhteistyössä