Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:No sillä lailla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Mä olen nukahtanutkin hammaslääkärin tuoliin juurihoidon aikana
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:muutes.. asiasta viidenteen.
tiiäkkö voiko kissalle tehdä allergiatestejä?
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Mä olen nukahtanutkin hammaslääkärin tuoliin juurihoidon aikana
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Mä olen nukahtanutkin hammaslääkärin tuoliin juurihoidon aikana
![]()
Hulluhan sä oot, vaikka koko naama mulla puudutettu silti olevinaan koskee
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja Bree:muutes.. asiasta viidenteen.
ruoka-aine allergiat voi testata vain jättämällä ensin kalan pois, jos se ei helpota seuraavaksi vilja jne... aina lisäaineisiin asti
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja Bree:muutes.. asiasta viidenteen.
ruoka-aine allergiat voi testata vain jättämällä ensin kalan pois, jos se ei helpota seuraavaksi vilja jne... aina lisäaineisiin asti
Arvelinkin että noin menee.
meillä siirryttiin suoraan allergiaruokaan, ja kun siitäkin tuli oireita vaihdettiin "vielä allergisempien" sapuskaan.
Voihan se olla tietty että on päässyt koirankupista jotain syömään ja siitä tuli pahkuroita taas.
Täytyy alkaa jonkun ajan päästä kokeilemaan mitä pystyy syömään, lammas ja kana on vissiin vähempi allergisoivia.
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:Ensin syötiin Royal Canin hypoallergenicia ja nyt eilen saatiin Specificin allergy management plus nimistä sapuskaa.
Tässä uudessa on lohiproteiinia jotenkin hienosti käsiteltynä ja riisiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:En ole, aikaisemmin syötiin ihan perusmurkinoita, lihaa ja kalaa sekaisin ja hyvin menikin jonkun aikaa,puolisen vuotta ainakin oli kunnossa.
kissahan oli ihan rupinen kun meille pentuna tuli, varmaan allergiasta johtuen mut parani antibioteilla. Nyt muutama kuukausi sitten yhtäkkiä puhkesi uudestaan, enkä tiedä mistä :headwall: