Ei seksiä, taaskaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kohta onneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kohta onneton

Vieras
Kyllä tää on tätä.

Päivät duunissa, ja mieli tekisi rakastella illan tullen ihan oman likkakaverin kanssa. Muttakun tämä naishenkilö ei käyttäydy mitenkään eroottisesti minua kohtaan. kärsii ja murjottelee elämänsä hankaluutta, joka ei johdu minusta. Sitten vielä syyttää minua, jotta en halua häntä.

Tälläkin viikolla monena päivänä olen mielikuvissa häntä rakastellut, ja odottanut iltaa. Ja.. nou.

Eikä aina halua olla aloitteen tekijä. Tulee olo, jotta on liiankin tyrkyllä.

Syyksi kertoo, jotta ei uskalla tehdä aloitetta, kun on joskus tullut torjutuksi. Huono itsetunto??

Prkl.. Laitan kohta ilmoituksen tänne, jotta etsin samanlaista kohtalontoveria, paitsi että naispuolista.. ;)

no voi voi, kieltäytyikö tyttöystävä kolmannen kerran seksistä. voi pientä! säälittävä äijä. ehkä sussakin on jotain vikaa jos aina saat pakit. ei välttämättä kerro sulle. tajuaisi vaan naisparka laittaa sut ajoissa vaihtoon et pääset virittää tänne verkkojas. vaikka hän ois kauemmin kieltäytynyt seksistä niin sekö on järkevä ratkaisu kalastella sitä esim täältä.
kasva aikuiseksi ja selvitä asiat tyttöystäväsi kanssa tai häivy suhteesta.

kyllä aihetta on käänelty pöydällä ja sen allakin. Tuntuu vaan turhauttavalta, juuri tällä hetkellä. Mutta eiköhän se siitä, tavalla tai toisella.
Täytyy vaan jaksaa.

:)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2006 klo 18:44 kohta onneton kirjoitti:
kyllä aihetta on käänelty pöydällä ja sen allakin. Tuntuu vaan turhauttavalta, juuri tällä hetkellä. Mutta eiköhän se siitä, tavalla tai toisella.
Täytyy vaan jaksaa.

:)
Elä sie murehdi! Välillä on kausia, että seksi ei suju ja sitten taas on parempia kausia, luulisin että näin on joka suhteessa. meillä oli miehen kanssa pitkä kausi, että ei rakasteltu kuinssatunnaisesti, mutta nyt ollaan niinkuin kiimaiset kanit 8 vuoden yhdessäolon jälkeen....Yritä pitää sitä naistasi oikeinhyvänä...silittelet tukkaa ja kasvoja ja kun nainen tuntee olonsa oikein rentoutuneeksi niin on halukkaampi seksiinkin...Jos on pinna kireällä, niin halut voi olla vähissä ja tuollainen hyvänäpito poistaa kireyttä...Ja hellät sanat....Parempia aikoja odotellessa mukavaa kevättä sinulle :)

Mietin omalta kohdaltani, että meilläkin mies on se halukkaampi osapuoli, ja itse en jaksaisi touhuilla läheskään yhtä usein kuin hän, väsymystä ja työkiireitä, hormonitaspaino häilyy ja mielialavaihteluita jne... Rakastan häntä kuitenkin hurjasti ja välillä on tosi huono omatunto siitä kun käännän vain kylkeä ja toinen pettyy... Sitten kun on huono omatunto, niin helposti ärsyynnyn ja koen painostavana viattomatkin lähentelyt. Vaikea mennä neuvomaan, mutta itse ehkä toivoisin vilpittömiä huomionosoituksia ja hellyyttä ilman sitä kerjäämistä ja vihjailuja. Tsemppiä sinulle parempia aikoja odotellessa, itse ainakin toivon että minulla tämä on jokin ohimenevä vaihe. Eikä kyse ole siitä, että kiinnostus puolisoon oli jotenkin kadonnut ja toiset kiinnostaisivat enemmän, vaan yleisestä haluttomuudesta.

Yhteistyössä