Ei seiso?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja johanmyrkynlykkäs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

johanmyrkynlykkäs

Vieras
Kertokaa joku viksumpi, olisiko tässä hyvä vaan ootella vai mitä...

Elikäs tuore molemminpuolinen ihastus päällä, ikää noin nelkyt vee kummallakin. Puhuttu on ja pussailtu. Halua on molemmilla, mutta miehen kalu lorpottaa kaiken vastaisesti. Viimeksi eilen touhultiin pari tuntia vaatteitta ja tuntuihan siellä viisarissa pari liikahdusta, kun sitä hieroskelin, mutta hirveän pieniä. Ei aavistustakaan, mitä voisin tehdä (vai voinko yleensä tehdä jotain). Noista lorpotuskerroista ei ihmeemmin ole puhuttu, mies on vaan vähän vaisusti pyydellyt anteeksi. Hiukan hölmistyneeksi tämä vetää, etenkin kun eilisessä mies oli ensin innolla kiskomassa vaatteita päältäni pois... ja sitten kumminkin se ilmiselvä halu ei näy kalussa. Ei varsinaisesti nostata omiakaan fiilisiä tämä.

Pakko myöntää, että itsellä on semmoinen luulo, että suhteen alussa pitäis olla isosti himoja ja haluja, ei nyt välttämättä tarvitsisi naida kuin kanit, mutta olla nyt sentään kokonaan halukas. Myöhemmin tulee kaikkea ryppyä tielle luultavasti, mutta jos jo alussa on vähän palikat hukassa, niin, hm, panee miettimään, millainen suhde tästä on tulollaan.

Itselläni oli sama ongelma uuden suhteen alussa, ikäkin samoissa lukemissa. Epäröin omia kykyjäni jostain syystä,alkuun ei seisonut millään. Jonkin ajan perästä alkoi kuitenkin seisokkia tulla, ja sain ensimmäisen onnistumisen uuden suhteen kanssa.
Siitä se sitten alkoi sujumaan , ei mitään Rasputinia, mutta kuitenkin ihan kelvollisesti.
Jos muuten seura miellyttää, ottakaa rennosti, miehellä voi olla kauheet estot, suorituspaineet päällä tilapäisesti. Tuskin mistään pysyvästä tilasta on kysymys.
Mielestäni anteeksipyyntöjä tarvi esittää, todeta asia tapahtuneen, ja päästä siitä yli. Pari ärräpäätä auttaa kummasti.

Minulle tulee mieleen, että missähän ne miehen ajatukset pyörivät.

Jos hän ajattelee omaa huonouttaan, niin varmasti ei seiso.

Naisen suloisuuttahan silloin pitäisi ajatella.

Toiseksi tuli mieleen. Riisuunnutteko liian helposti. Siitä riisuuntumisesta pitäisi tehdä vähän hitaampi rituaali. Miehen pitää päästä ensin ajattelemaan ja odottamaan sitä alastomuuden löytymistä. Pieniä tirkistelyjä annatte ensin kokea, ja vaikka vähän ujostellen näyttäydytte. Sitten kun mies on kiihottunut kunnolla ja alkaa puoliväkisin riisua teitä, niin silloin on teidän aika vapautua, ja antaa katsella jopa tuijottaa.

Jos tuo ei toimi, niin silloin kannattaa kysästä lääkäriltä neuvoa.

Muutenkin, vaikka jo on riisuunnuttu, niin aika-ajoin sitä verhoutumista kannattaa suosia. Näin mies voi löytää alastomuutenne uudelleen. Siinä löytymisessä on niitä yksi parhaita hetkiä. Vai väittääkö joku toisin?

Hmmm, en tiedä, missä miehen ajatukset pyörivät. Ei kumpikaan olla sängyssä kauhean puheliaita oltu. Siihen en kyllä usko, että vaatteet olisivat lentäneet päältä liian nopeasti, toissailtaisessakin kiehnättiin ensin pari tuntia sohvalla ennen kuin siirryttiin kammariin ja vaatteet putoili vasta siellä sängyssä. Ekassa yritelmässä pari viikkoa sitten olitiin molemmat puolipukeissa koko aika ja silloin tää seisokin puute meni väsymyksen piikkiin (kello oli yli puolen yön). Selvin päin on oltu joka kerta, joten viinaakaan ei voi syyttää.

Toivoisin juu, että tämä on ohimenevä ilmiö. Siksi en ole yrittänyt sen ihmeemmin jälkikäteen puhua jutusta ja kysellä, missä mättää, tuntuu että tässä kohden olis isot mahdollisuudet mennä metsään - jos toisella on suorituspaineita ja/tai jännittämistä, niin helposti sitä kai kyselemällä vaan lisää niitä paineita.

Mies on sitten toisaalta sanonut, ettei hällä oikein ole aiempia suhteita ja mä olen siitä ollut vähän hölmistynyt, kun mies on kaikin puolin fiksu ja mukava (eikä polta eikä ole mikään plösö, joten kuvittelis, että fysiikka pelaa). Äkisti olen alkanut epäillä, onko joku suhteentynkä aiemmin kaatunut ihan samaan hommaan.

Toivoisin juu, että tämä on ohimenevä ilmiö. Siksi en ole yrittänyt sen ihmeemmin jälkikäteen puhua jutusta ja kysellä, missä mättää, tuntuu että tässä kohden olis isot mahdollisuudet mennä metsään - jos toisella on suorituspaineita ja/tai jännittämistä, niin helposti sitä kai kyselemällä vaan lisää niitä paineita.
Tuo on ainakin oikea menettely.

Mutta sitä puhumista niinä kehnäyshetkinä ja myöhemminkin kannattaisi harkita.

Niillä ainakin pystyisitte ohjaamaan ne miehen ajatukset sinne erotiikanmaailmaan.

Siitä seisonta ongelmasta ei nyt ainakaan kannata aloittaa.

Tietysti sen joudutte kokeilemalla etsimään minkälaiset puheet häntä kiinnostaa.

Ne voi olla myös kehumista, mitä hän tekee teitä tyydyttävällä tavalla.

Ne voi olla myös asiapitoisia keskusteluja, miten nainen toimii, ja senjälkeen kysymys, miten se mies sitten toimii.

Aloittaa voi vaikka kysymällä, miltä hänestä tuntuu fyysinen kosketus. Onko parempia tai epämielyttäviä paikkoja. Onko jopa ujostuttavia alueita.

Sellaisen vapautuneen ilmapiirin kun saatte aikaan, niin se on hyvä.

Oikein mukavan juttuhetken kun aikaan saatte, niin sekin voi riittää vaikka ei jäykistyisikään.

Entä se miehen sormi. Sehän on aina toimintavalmis.

Ihan kannustuksena vaan sanon. Meilläkin on sormi se paras laite, jolla vaimo tyydytyksen saa.

Sormeilu saattaa aiheuttaa myös miehen kiihottumista niin, että penis jäykistyy.

Sen verta pakko lisätä, että mies kyllä sormetti ja nuoli minua. Siksi se seisokin puuttuminen on vähän kuin häiriö maisemassa, kun ei muuten mitenkään estyneeltä tai arastelevalta vaikuttanut.

Taitaa sitten jäädä ainoaksi vaihtoehdoksi käydä lääkärin juttusilla.

Mutta eikö se teille todellakaan riitä, että mieheltä kuitenkin tyydytyksen saatte.

Jäin vielä miettimään, eikö se häiritse miestä, kun hän jää itse tyydytystä vaille?

Nauttiiko hän siitä, jos sitä pehmeää pidätte kädessänne?

'Teillä' tarkoitat kai minua, ja teitittelet muuten vaan.

Noh, tuo pelkkä oma tyydytys on vähän kaksipiippuinen juttu, kun kumminkin tässä olisi jonkinmoisen suhteen toiveita ilmassa. Tuskin semmoinen seksielämä pitkälle kantaa, jossa toinen ei jostain syystä kykene olemaan täysillä mukana. Miehen nautinnosta en osaa muuta sanoa, kuin eipä tuo siirtänyt kättäni pois ja vaikutti ilmeiltään ja ääniltään nauttivalta, se seisokki vaan uupui.

Joku ehdotteli rentoutumista hyvän viinin avulla. Ainoa mikä minut saa epäilemään, että mies jännitti tai pingotti, on se alapäänsä käyttäytyminen... Muuten naurettiin hölmöjä ääniä ja vaikea kuvitella rentoutuneempaa oloa. Viini voisi varmaan jotakin alkuestoja laukaista, mutta kaikkinainen hipelöinti ja kyljessä kiehnääminen on ollut luontevaa selvin päin. Humala ei tietääkseni potenssia paranna...

Kyllä minä entistäenemmän kallistun sen lääkärillä käynnin kannalle.

Ei tuota oikein ujouden ja arkuuden piikkiin saa sopimaan.

Normaalistihan, kun nainen vähänkin kiinnostuksen merkkejä näyttää, niin miehellä jo samantien sojottaa pystyssä.

No tuo teitittely on nyt vaan yksi erikoisista tavoistani.

Nythän teillä olisi hyvä tilaisuus tehdä yksi testi. Minulla kun on sellainen käsitys, että siemensyöksy voi tulla vaikka erektiota ei olisi ollenkaan. Oma vehje kun ei suostu yhteistyöhön ja pysyisi velttona jotta voisin testin tehdä.

Onnistuisiko tuommoinen testi.

Olen 23-vuotias ja mies 13 vuotta vanhempi. Nyt on eunukin merkit ilmassa :(
Vuosi ollaan oltu yhdessä.
Toisinaan kalua pitää runkata ennen yhdyntää että on oikein kovana.
Johtuu kuulemma työkiireistä ja stressistä.

Nyt Sivupersoona hiukan liiottelee. Kun vähänkin hameenhelma vilahtaa, silloin kalu pystyyn ponnahtaa. Ai kun olisikin noin helppoa.
Viini puoli rentouttavana, ei sitä pullotolkulla tarvi ryystää. Voi olla, että tulee liian rento olo. Sitten ei toimi ylä, senparemmin kuin alapääkään.

Ei Sivupersoona liioittele yhtään.

Hänellä on vaan nopea mielikuvitus.

Kyllä se hameenhelman heilahdus ja polven vilahdus laittaa kummasti hormoonit liikkeelle.

Ja ihan tosissani sanon.

Kun vaimoa halaan annan suukon ja sanon rakas vaimoni, niin alapää on noussut pystyyn. Ja tuossa ajassahan mielikuvitus ehtii tehdä jo ihanan eroottisen matkan.

Alkuperäinen kirjoittaja johanmyrkynlykkäs;10360724:
Sen verta pakko lisätä, että mies kyllä sormetti ja nuoli minua. Siksi se seisokin puuttuminen on vähän kuin häiriö maisemassa, kun ei muuten mitenkään estyneeltä tai arastelevalta vaikuttanut.

Pari neuvoa: Kysy mieheltäsi nuoliko ja sormeiliko hän sinua omasta halustaan vai vaan sinua tyydyttääkseen.

Ihan pikkuneuvo kaikille miehille ja niinkuin naisillekin, älkää koskaan tyydyttäkö kumppanianne käsin siksi kun itsellänne ei seiso/ole märkä, tiedän useita tapauksia joissa siitä on alkanut pitkä alamäki eikä seksistä ole tullut mitään, se vie hyvin nopeasti itseluottamuksen.

Pidän hyvin mahdollisena tässä tapauksessa että miehesi on saanut joskus aiemmin pahasti siipeensä naiselta kun ei ole seksi onnistunut, kenties musertanut silloin itseluottamuksen ja vienyt erektiokyvyn täysin, nainen lähtenyt/pettänyt. Tätä pidän vahvimpana epäilynä.

Jos miehesi painoindeksi on alle 26 niin elintapa erektiohäiriöön en usko.

Lyhykäisyydessään siis, jutelkaa asiasta, kerro ettet halua painostaa vaan auttaa häntä löytämään ongelmansa, jos hän ei pysty kertomaan mitään syytä niin sitten ehdotan lääkärissä käyntiä.

Kuinka mahtas käydä? Olen pyörinyt sinkkuna jo jonkun aikaa, ei ole sopivaa sattunut kohdalleni, rimani on aika korkealla. Usein, etenkin aamuisin, on kalu kovana, mutta nainen puuttuu. Siis elimellinen toiminta on kunnossa.
Pahin pelkoni on jo ennakkoon, jos mieleinen nainen sattuisi yökylään kanssani, ja halukas seksiin, voisi käydä niin, että silloin muna ei seisoskaan pelkästä suorituspaineesta.
Sehän vasta myrkyn lykkäisi. Toimiva peli, mutta en anna sen toimia. Siis minun tapauksessa koko homma on korvien välissä. Samoin monilla muillakin, epäonnistumisen pelko tärkeällä hetkellä, siis näytön paikka. Oikeastaan kannattas hankkia sinisiä voimapillereitä varmuuden vuoksi.
Voihan niistä luopua, kun alkaa olla varmuus kohdallaan.

Tulipa mieleen, onko suvunjatko tarkoitettu vain röyhkeimmille runnojille? Heillä muna seisoo milloin vaan, ajasta ja paikasta riippumatta.Vain rohkeimpien spermat kelpaavat. Aremmat väistykööt takavasemmalle huonoine geeneineen, siksei heidän munakaan seiso.
Raju teoria, tähän suhtautukaa suupieli virneessä, ja pilkettä silmäkulmassa.

Minun mielestä homma menee niin, että ensin pitäisi luoda se rakastava ihmissuhde. Johon sitten seksi tulee mukaan, kun kiintymys ja luottamus on riittävän vahva.

Tuohon sitten pääsee yksi ihminen nopeammin ja toinen hitaammin.

Väittäisin, että niissä niinsanotuissa yhdenillan jutuisakin on ensin jonkinasteista rakastumista, ennenkuin siihen seksiin pystytään.

Perustelut.

Vaimoani kun rakastan, niin erektio nousee hyvinkin pienistä kosketuksista.

Mutta jos vieras nainen alkaisi lähennellä, niin varmasti ei nouse.

Kyllä rakkaus voi nopeastikin syttyä, ja hyvä niin.

Mutta kuitenkin rakkaus ensin, johon seksi tulee mukaan.

Ei siihen kannata kiinnittää liikaa huomiota alkaako seisomaan. Rakastaa niin kauan, että alkaa seksitoiminnot tulemaan. Kyllä ne tulevat ihan itsestään.

Koitan olla hötkyilemättä ja katsoa, josko tämä tilanne ajan kanssa muuttuisi. Eipä tässä ole kuin pari kuukautta tunnettu ja kummallakin oma elämänhistoriansa takana (ja sitä nyt jonkin verta jo on).

Mies otti omatoimisesti asian puheeksi muutama päivä sitten, sanoi että hällä on nyt jokin tilapäinen häiriö, varmaan suorituspaineita. Hyvä että sanoi. Tähän mennessä olen vaan itsekseni miettinyt, pitäiskö mun ottaa asia puheeksi. Seuraavana aamuna sama seisokittomuus kyllä jatkui, joten ei se ääneen sanominen noita ylimääräisiä paineita miehen puolelta poistanut.

Se tässä on hullua, että viihdyttäisiin tosi teinisti sylikkäin ja pussaillen vaikka miten pitkään ja on avoimesti myönnetty ihastuminen. Ikinä ei ole itsellä ollut niin hyvä olla kenenkään lähellä. Mun nähdäkseni on myös molemmin puolin puhuttu kipeistäkin asioista. Ymmärtäisin nää suorituspaineet helpommin, jos olisi annettu toisistamme joku kiiltokuvavaikutelma tai etsittäisiin vaan seksisuhdetta.

Seksiin liittyy toinenkin "ongelma", eli mies on vähän höyryjyrän tyyppinen koittaessaan tyydyttää mua. En tiedä sitten, koittaako hän jotenkin kompensoida sen puuttuvan seisokin. Pitäis nyt jotenkin nätisti muotoilla, että siellä naisen alapäässä on aika paljon hermopäätteitä, eikä niitä tartte sormilla ruhjoon ruveta.

Alkuperäinen kirjoittaja johanmyrkynlykkäs;10368809:
Koitan olla hötkyilemättä ja katsoa, josko tämä tilanne ajan kanssa muuttuisi. Eipä tässä ole kuin pari kuukautta tunnettu ja kummallakin oma elämänhistoriansa takana (ja sitä nyt jonkin verta jo on).

Mies otti omatoimisesti asian puheeksi muutama päivä sitten, sanoi että hällä on nyt jokin tilapäinen häiriö, varmaan suorituspaineita. Hyvä että sanoi. Tähän mennessä olen vaan itsekseni miettinyt, pitäiskö mun ottaa asia puheeksi. Seuraavana aamuna sama seisokittomuus kyllä jatkui, joten ei se ääneen sanominen noita ylimääräisiä paineita miehen puolelta poistanut.

Se tässä on hullua, että viihdyttäisiin tosi teinisti sylikkäin ja pussaillen vaikka miten pitkään ja on avoimesti myönnetty ihastuminen. Ikinä ei ole itsellä ollut niin hyvä olla kenenkään lähellä. Mun nähdäkseni on myös molemmin puolin puhuttu kipeistäkin asioista. Ymmärtäisin nää suorituspaineet helpommin, jos olisi annettu toisistamme joku kiiltokuvavaikutelma tai etsittäisiin vaan seksisuhdetta.

Seksiin liittyy toinenkin "ongelma", eli mies on vähän höyryjyrän tyyppinen koittaessaan tyydyttää mua. En tiedä sitten, koittaako hän jotenkin kompensoida sen puuttuvan seisokin. Pitäis nyt jotenkin nätisti muotoilla, että siellä naisen alapäässä on aika paljon hermopäätteitä, eikä niitä tartte sormilla ruhjoon ruveta.

Terveyskeskuksesta aika ihan reilusti vaan ja tabuja hakemaan. Ei ole kun varttitunnin juttu ja ainakin omalla kohdalla homma sujui ihan luontevasti vaikka oli naislääkärikin.
Ja omalla kohdalla on myös ollut apuja. tosin itsellä ei ollut ongelmana erektion saanti vaan sen säilyminen riittävän kauan.

Alkuperäinen kirjoittaja johanmyrkynlykkäs;10368809:

Höyryjyrää pitää opettaa, sillä taitaa vaan olla kokematon. Ei hän voi tietää miltä sinusta tuntuu, jos et kerro. Ehkä kukaan nainen ei ole hänelle aiemminkaan kertonut. Nyt on hyvä aika opettaa hellä ja hidas aloitus, kun miehen oma kalukaan ei pidä kiirettä.

Niin ei niitä neuvonantojen antoa pidä pelätä.

Nuo neuvonannot voivat olla jopa miestä kiihottavia.

Ja juuri tuollaista seksistä puhumista sen toiminnan aikana olen tarkoittanut, kun joskus olen täällä kysynyt, eivätkö naiset halua seksin aikana puhua mitään.

Puhuminen kannattaa aina.

Jopa olette omin sanoin sanonut, että voitte puhua seksistä vapautuneesti.

Sen kompensoinnin lisäksi on sekin seikka olemassa. Jospa mies koskettelee aluksi hellästi, mutta jos ette sano tai osoita pitävänne mitenkään siitä hellästä kosketuksesta. Silloin mies kuvittelee, ettette vielä tunne riittävästi ja lisää tahtia sekä painamista.

Eli se aktiivisuuden ja hyvänolon tunteen näyttäminen on erittäin tärkeää.

Huah. Tässä taitaisi olla mullakin opettelun paikka. Mun edellisessä suhteessa miestä ei tarvinnut sängyssä ohjeistaa - ja sitten toisaalta kun yritin, niin ukko ei kuullut tai unohti ohjeet sujuvasti, niin että joka kerralla ois pitänyt samasta asiasta jankata. Koin siis aikas vaikeaksi saada mitään puheena perille seksin aikaan. Ei kai ollut silloin pakottavaa tarvettakaan, sillä ne ohjeet oli pikkujuttuja verrattuna tähän.

Mä olen nyt pariin kertaan miehelle sanonut, ettei tartte käyttää voimaa (oli siis pää tiukasti mun jalkovälissä ja parransänki pisteli kuin riivinrauta)... höh, en ole huomannut mitään vaikutusta. Kertokaas miehet, miten asian sanoisi niin, että mies käsittää homman nimen. Ja mieluusti sitten niin, ettei toinen loukkaannu.

Yhteistyössä