M
Mies 50
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja johanmyrkynlykkäs;10369529:Huah. Tässä taitaisi olla mullakin opettelun paikka. Mun edellisessä suhteessa miestä ei tarvinnut sängyssä ohjeistaa - ja sitten toisaalta kun yritin, niin ukko ei kuullut tai unohti ohjeet sujuvasti, niin että joka kerralla ois pitänyt samasta asiasta jankata. Koin siis aikas vaikeaksi saada mitään puheena perille seksin aikaan. Ei kai ollut silloin pakottavaa tarvettakaan, sillä ne ohjeet oli pikkujuttuja verrattuna tähän.
Mä olen nyt pariin kertaan miehelle sanonut, ettei tartte käyttää voimaa (oli siis pää tiukasti mun jalkovälissä ja parransänki pisteli kuin riivinrauta)... höh, en ole huomannut mitään vaikutusta. Kertokaas miehet, miten asian sanoisi niin, että mies käsittää homman nimen. Ja mieluusti sitten niin, ettei toinen loukkaannu.
Se vaan on niin että toiset osaa rakastella ja toiset korjailla autoja. No ei kun asiaan......siis onhan naisissakin niiiiiiin erilaisia että. Varsinkin keski-ikäisiä naisia pitäis ohjeistaa miehen käytössä. Me ollaan, niin miehet kuin naisetkin kiinnostuneita seksistä, toteutuksesta ja kumppanin "soittamisesta", tai sitten ei. Eroamme seksualisuutemme suhteen todella paljon toisistamme. Ihmisillä on niin erilaiset kokemukset, jotkut ottaa opikseen, useimmat ei. Minua miehenä ihmetyttää naisten osaamattomuus, kun ei ollenkaan tiedetä mistä mies nauttii, eikä usein halutakkaan tietää.
Niin tuo ongelmasi. Onkohan mies kuitenkaan kovinkaan seksihenkinen, entäpä hänen kokemuksensa naisten tyydyttämisestä. Ottamatta kantaa sen enempää seksi/erotiikkafilmeihin niin oman kokemukseni mukaan niistä saa kyllä ihan hyvääkin oppia, ihan jokainen. Ja kyllähän varsinkin suhteen alussa tekee oikein hyvää naida kuin kanit..................tai sinne päin.
Mielestäni ihmiselle voi kyllä kertoa, "ohjailla" rakastelua, naintia, jos ihminen on ollenkaan seksistinen. Jos taas seksi ja toiselle nautintojen antaminen ei kovin kiinnosta niin ......... niin ei sitten kiinnosta.
Harmittavinta on se kun suhteita on läpi käynyt, saanut nauttia hyvästä seksistä, saanut ottaa ja antaa sydämensä kyllyydestä niin sen jälkeen taitamattoman kanssa sekstailu on kyllä melkoista myrkynjuontia. Että lykkää myrkkyä helposti.
Ethän vaan ole kovin ohjaileva suhteessanne, saako mies kuitenkin toteuttaa seksualisuuttaan haluamallaan tavalla? Sehän on selvää että sinä et saa, ja se on surku se.