Ei se ilman jälkiä likka päässy :(

Alkuperäinen kirjoittaja Marsupilami--:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Voi kurjuus :(

Aika kovin sai ääliö töniä, että oikein verinaarmut tuli |O
No niinpä! Sellanen paha painauma on, ja sit ihan kun se olis sitä kärriään hangannu tuota selkää vasten.
Mukamas vahingossa...mä en taida oikein uskoa. Miten voi olla huomaamatta, että survoo kärryillään pientä lasta?!
 
näinpäin
No tätä on myös toisin päin. Äidit touhuaa ties missä ostoksilla esim vauvan kanssa ja just tollaset kävelemään oppineet haahuilee ympäri kauppaa ja muita ihmisiä päin. Kerran Ikeassa seurasin just perheitä, joilla pienempi rattaissa ja vanhemmat kassalla ja joku 3v kävelee monen kymmenen metrin päässä jo melkein rullaportaissa tms. eikä vanhempia kiinnosta yhtään missä lapsi seikkailee. Siis näitä oli 20min seurailun tuloksena useampi tapaus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja näinpäin:
No tätä on myös toisin päin. Äidit touhuaa ties missä ostoksilla esim vauvan kanssa ja just tollaset kävelemään oppineet haahuilee ympäri kauppaa ja muita ihmisiä päin. Kerran Ikeassa seurasin just perheitä, joilla pienempi rattaissa ja vanhemmat kassalla ja joku 3v kävelee monen kymmenen metrin päässä jo melkein rullaportaissa tms. eikä vanhempia kiinnosta yhtään missä lapsi seikkailee. Siis näitä oli 20min seurailun tuloksena useampi tapaus.
Tuo on joo kans sellanen mitä en tosiaan pysty tajuamaan.
Itte olen pahimmillaan 5 lapsen kanssa yksin kaupassa, eikä kyllä yksikään haahuile.

Itse todistin tapausta sairaalassa pari viikkoa sitten.
Oltiin miehen kanssa menossa äitipolille, niin pariskunta käveli kaukana pitkän käytävän melkein toisessa päässä, ja just tuollanen taapero koitti kipittää perässä, huuti äitiä, mutta ei kuullut äiti enää...
Kamala tunne tuli kattoa sitä menoa, ja sanoin miehelle, et vaikka myöhästysin ultrasta, niin tämän lapsen perässä mennään niin kauan, kunnes näen, että lapsi saa äitinsä kiinni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja näinpäin:
No tätä on myös toisin päin. Äidit touhuaa ties missä ostoksilla esim vauvan kanssa ja just tollaset kävelemään oppineet haahuilee ympäri kauppaa ja muita ihmisiä päin. Kerran Ikeassa seurasin just perheitä, joilla pienempi rattaissa ja vanhemmat kassalla ja joku 3v kävelee monen kymmenen metrin päässä jo melkein rullaportaissa tms. eikä vanhempia kiinnosta yhtään missä lapsi seikkailee. Siis näitä oli 20min seurailun tuloksena useampi tapaus.
Tuo tapaus on kyllä ollut ihan kauhea ja olis kyllä palanut itseltä kans käämit jos joku olis täräyttänyt lapsen päälle kärryillä. Ja tuota toista juttua todistin kans tänään kun lapset juoksenteli pitkin kauppaa ja karjuvat ja äitiään ei näkyny pätkän vertaa kiinnostavan et mitä ne lapset siellä kaupassa mahtaa touhuta :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mun on pakko kysyä, että minkä kokoinen 3vuotias teillä on, jos ei enää mahdu kärryyn istumaan?

Pikaista paranemista lapselle, jotkut ihmiset ovat idiootteja :hug:
Tuo on sellanen metrinen pätkä ja liki 20 kiloa.
Kun ei mee jalatkaan paikoilleen ilman kääntämistä, saati sitten että lähtis irti siitä kärristä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Marsupilami--:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mun on pakko kysyä, että minkä kokoinen 3vuotias teillä on, jos ei enää mahdu kärryyn istumaan?

Pikaista paranemista lapselle, jotkut ihmiset ovat idiootteja :hug:
Tuo on sellanen metrinen pätkä ja liki 20 kiloa.
Kun ei mee jalatkaan paikoilleen ilman kääntämistä, saati sitten että lähtis irti siitä kärristä.
Meiän neiti on inan vajaa metrin pitkä ja painaa tuon 20 kiloa ja kyllä se vielä normikärryihin mahtuu.. siis esim. prismassa ja cittarissa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marsupilami--:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mun on pakko kysyä, että minkä kokoinen 3vuotias teillä on, jos ei enää mahdu kärryyn istumaan?

Pikaista paranemista lapselle, jotkut ihmiset ovat idiootteja :hug:
Tuo on sellanen metrinen pätkä ja liki 20 kiloa.
Kun ei mee jalatkaan paikoilleen ilman kääntämistä, saati sitten että lähtis irti siitä kärristä.
Ja meidän on 104 cm, 18 kg. Pidän kyllä aika ajoin kärryssä, vaikka painoraja onkin jo ylittynyt, ja vaikka poisnostaminen on hankalaa. Mutta kun noita pässejä riittää, jotka eivät yhtään varo lasta, vaikka tämä kävelee kauniisti vanhempansa kädestä kiinni pitäen :/
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Marsupilami--:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mun on pakko kysyä, että minkä kokoinen 3vuotias teillä on, jos ei enää mahdu kärryyn istumaan?

Pikaista paranemista lapselle, jotkut ihmiset ovat idiootteja :hug:
Tuo on sellanen metrinen pätkä ja liki 20 kiloa.
Kun ei mee jalatkaan paikoilleen ilman kääntämistä, saati sitten että lähtis irti siitä kärristä.

Aivan. Mulla on tuommoinen tokaluokkalainen 20kiloinen :) Kaikkihan me eri kokoisia ollaan.

Toivon tyttärellesi pikaista paranemista.
 
no jopas
No huhhuh. Mäkin sitä ekaa ketjua aiheesta luin, että "joo no vahinkoja nyt voi sattua kelle vaan hajamielisyyksissään", mutta kyllähän tuossa on saanut jo kunnolla jyrätä että tollaset vauriot tulee :(. Siis mitäköhän sen jyrääjän päässä oikeen liikku?? Minkäikänen ihminen oli kyseessä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja no jopas:
No huhhuh. Mäkin sitä ekaa ketjua aiheesta luin, että "joo no vahinkoja nyt voi sattua kelle vaan hajamielisyyksissään", mutta kyllähän tuossa on saanut jo kunnolla jyrätä että tollaset vauriot tulee :(. Siis mitäköhän sen jyrääjän päässä oikeen liikku?? Minkäikänen ihminen oli kyseessä?
Ei ollu paljoa minua vanhempi.. 30-35 tietämillä, tai sit tosi hyvin säilyny vanhempi nainen...
 
Viv
Alkuperäinen kirjoittaja Marsupilami--:
Hyvät ihmiset älkää touhottako kaupassa.. Pienet jää niin herkästi jalkoihin :'( :'( :'(
No voi harmi, onneksi ei (kai?) käynyt pahemmin. Mutta sanonpa nyt kuitenkin, että lapset ovat kaupassa(kin) mukanaan olevien aikuisten vastuulla. Pienet ehtivät joka ainoaan väliin ja vaaranpaikkaan ilman että kukaan touhottaisikaan.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Marsupilami--:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mun on pakko kysyä, että minkä kokoinen 3vuotias teillä on, jos ei enää mahdu kärryyn istumaan?

Pikaista paranemista lapselle, jotkut ihmiset ovat idiootteja :hug:
Tuo on sellanen metrinen pätkä ja liki 20 kiloa.
Kun ei mee jalatkaan paikoilleen ilman kääntämistä, saati sitten että lähtis irti siitä kärristä.
Meillä täytti poika juuri 3v, vuosi sitten painoi 15kg eli sen mukaan ei enää saisi mennä siihen kärryjen istuinosaan. Pituutta noin 96 cm kotimittauksen mukaan, mutta hankala on jo saada irti kärryjen istuimesta...johon siis olen silti joskus istuttanut vaikkei saisi...kun autokärryjä en tahdo saada käänneltyä tyhjänä saati täysinäisenä, ja tuonikäiset osaa olla vailla korvia niin kotona kuin kaupassa. Luojan kiitos käyn joudun muksujen kanssa kauppaan ehkä pari kertaa puolessa vuodessa.

 
läski
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mun on pakko kysyä, että minkä kokoinen 3vuotias teillä on, jos ei enää mahdu kärryyn istumaan?

Pikaista paranemista lapselle, jotkut ihmiset ovat idiootteja :hug:
Painorajahan on yleensä sen 15 kg, ja meillä tyttö 1v 6 kk on jo sen. Että ei takulla enää 3 v pidetä kärryssä istumassa.

Paranemista pienelle!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viv:
No voi harmi, onneksi ei (kai?) käynyt pahemmin. Mutta sanonpa nyt kuitenkin, että lapset ovat kaupassa(kin) mukanaan olevien aikuisten vastuulla. Pienet ehtivät joka ainoaan väliin ja vaaranpaikkaan ilman että kukaan touhottaisikaan.
Eli lapsen saa jyrätä kärryllä, vastuu on vanhempien? :eek:
 

Yhteistyössä