Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Mikäs ihmeellisyys tässä Stellassa oikein on, kun sitä yks sun toinen on käynyt täällä päivittelemässä?
kannattaa käydä lukaisemassa vauvalta parhaat palat stellan täydellisestä elämästä. taitaa olla henskun sisko tai serkku tai alterego...Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Mikäs ihmeellisyys tässä Stellassa oikein on, kun sitä yks sun toinen on käynyt täällä päivittelemässä?
Mä kans!!!Alkuperäinen kirjoittaja Nappe:Mä olen niin daiju etten edes tiedä mikä se av on??
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Mä kans!!!Alkuperäinen kirjoittaja Nappe:Mä olen niin daiju etten edes tiedä mikä se av on??
:flower: =) Oppia ikä kaikki!! TÄNKS!Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Mä kans!!!Alkuperäinen kirjoittaja Nappe:Mä olen niin daiju etten edes tiedä mikä se av on??
vauva - lehden aihe vapaa - palsta mieki olin daiju ja täältä plussalta löyty sitten tieto ku kyselin aikani
Ahaa, kiitos kaunis =)Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Mä kans!!!Alkuperäinen kirjoittaja Nappe:Mä olen niin daiju etten edes tiedä mikä se av on??
vauva - lehden aihe vapaa - palsta mieki olin daiju ja täältä plussalta löyty sitten tieto ku kyselin aikani
ei liity mitenkään aiheeseen, mut meidän naapurilla on aivan ihana pieni koiranpentu jonka nimi on Sisu ja se on kyllä oikeesti niin lutunen et melkein tahtois oman =)Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Mä kans!!!Alkuperäinen kirjoittaja Nappe:Mä olen niin daiju etten edes tiedä mikä se av on??
Juu, Stella on kuuluisa sillä palstalla.. Terveisin entinen av:lainenAlkuperäinen kirjoittaja vierailija:kannattaa käydä lukaisemassa vauvalta parhaat palat stellan täydellisestä elämästä. taitaa olla henskun sisko tai serkku tai alterego...Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Mikäs ihmeellisyys tässä Stellassa oikein on, kun sitä yks sun toinen on käynyt täällä päivittelemässä?
sou?Alkuperäinen kirjoittaja nnnn:Stella ei osaa englantia, ainakaan kirjoittaa sitä vaikka on asunut ties missä maassa.
Stella ja hänen miehensä ovat olleet naimisissa 11 vuotta.
Tapasivat ihanasti kyläkaupan pihalla maalla vesisateessa ja se oli rakkautta ensisilmäyksellä.
Stella käyttää nuorimmalla kestovaippoja.
Stella vaihtaa tiskirätin vähintään kerran päivässä.
Stella kerää miehensä kanssa pulloja.
Stella harrastaa vaatteiden " tuunausta" .
Inhoaa Marimekkoa, silti ostaa niitä??!
Stellan äiti ja veli asuvat USA:ssa.
Stellan sisko tykkää Sotkan kalusteista ja S itse inhoaa niitä.
Stella abortoisi kehitysvammaisen lapsen.
Kannattaa ekologista ajattelua/elämäntapaa, vaikka lentää lentokoneella 300 krt/v.
Stellan mies on myös kalat horoskoopilta, siksi he sopivatkin NIIIIIN hyvin yhteen
Stella suuttui miehelleen, kun tämä antoi lapselle kahvia. Muusta ei ole riitoja ollutkaan ;D
Stella saa mieheltään extra-hemmottelut aina kun me haukutaan rouvaa täällä.
Stellan mies vaihtaa autoa ja moottoripyörää joka vuosi.
Hänellä ei ole ajokorttia. Silti hän omistaa useita luksus autoja.
Hän on 150cm pitkä ja painaa 40kg.
Hän on 10. rikkaimman joukossa hesassa. silti hänen nimeään ei löydy sieltä. öhöm
Esikoinen on tytär, seuraava on poika (lievästi erityislapsi), ja kaksi nuorinta taas kai tyttöjä. Kuopuksesta en ole 100-varma.
He muuttivat espoosta jättitalosta (400m2, ja pihauima-allas) helsinkiin.
Heillä on sijoitusasuntoja, joista stella saa monta tonnia kuukaudessa.
He eivät tahdo olla lapsilleen tärkeimmät aikuiset, vaan heillä toimii periaate, että kaikki tuttavat ja sukulaiset ovat lapsille yhtä tärkeitä, jolloin stella ja hänen miehensä voivat hyvillä mielin matkustella ilman lapsia.
He ostavat aina kerralla paljon vaatteita ja usein puolet jää käyttämättä. Mieskin ostaa kymmenet farkut kuukaudessa.
Stella on horoskoopiltaan kalat.
Heidän kolmella ensimmäisellä (ainakin) lapsellaan on uniikit nimet.
Lapsilla ei ole rytmiä vaan usein esimerkiksi kahdelta yöllä lapset katsovat videoita ja monesti jäävätkin sohville nukkumaan.
Stella nukkuu 5h/yössä ja touhuaa usein koko päivän, mm. valmistaa kaikki herkulliset ruoat itse.
He käyvät suvi-seuroissa ja heillä on paljon lesta-kavereita.
Stellalla on monta sisarusta ja paaaljon ystäviä.
Stella ja hänen miehensä harrastavat aina seksiä 3-6 kertaa vuorokaudessa mm. siten että vahtivat lapsia samalla pihavajan ikkunasta.
Stellalla on posliini.
Stella on harrastanut seksiä kahden eri miehen kanssa. He ovat seurustelleet aviomiehensä kanssa jo todella pitkään ja ovat yhä aivan umpirakastuneita.
Alkuperäinen kirjoittaja Chisu:ei liity mitenkään aiheeseen, mut meidän naapurilla on aivan ihana pieni koiranpentu jonka nimi on Sisu ja se on kyllä oikeesti niin lutunen et melkein tahtois oman =)Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Mä kans!!!Alkuperäinen kirjoittaja Nappe:Mä olen niin daiju etten edes tiedä mikä se av on??
VissiinAlkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Jospa tää Stella onkin Emilynin salattu siskopuoli?
Jollain ei vissiin ole omaa elämää IRL lainkaan, kun on pitänyt käydä kynä sauhuten tiimarivihkolla.Alkuperäinen kirjoittaja nnnn:Stella ei osaa englantia, ainakaan kirjoittaa sitä vaikka on asunut ties missä maassa.
Stella ja hänen miehensä ovat olleet naimisissa 11 vuotta.
Tapasivat ihanasti kyläkaupan pihalla maalla vesisateessa ja se oli rakkautta ensisilmäyksellä.
Stella käyttää nuorimmalla kestovaippoja.
Stella vaihtaa tiskirätin vähintään kerran päivässä.
Stella kerää miehensä kanssa pulloja.
Stella harrastaa vaatteiden " tuunausta" .
Inhoaa Marimekkoa, silti ostaa niitä??!
Stellan äiti ja veli asuvat USA:ssa.
Stellan sisko tykkää Sotkan kalusteista ja S itse inhoaa niitä.
Stella abortoisi kehitysvammaisen lapsen.
Kannattaa ekologista ajattelua/elämäntapaa, vaikka lentää lentokoneella 300 krt/v.
Stellan mies on myös kalat horoskoopilta, siksi he sopivatkin NIIIIIN hyvin yhteen
Stella suuttui miehelleen, kun tämä antoi lapselle kahvia. Muusta ei ole riitoja ollutkaan ;D
Stella saa mieheltään extra-hemmottelut aina kun me haukutaan rouvaa täällä.
Stellan mies vaihtaa autoa ja moottoripyörää joka vuosi.
Hänellä ei ole ajokorttia. Silti hän omistaa useita luksus autoja.
Hän on 150cm pitkä ja painaa 40kg.
Hän on 10. rikkaimman joukossa hesassa. silti hänen nimeään ei löydy sieltä. öhöm
Esikoinen on tytär, seuraava on poika (lievästi erityislapsi), ja kaksi nuorinta taas kai tyttöjä. Kuopuksesta en ole 100-varma.
He muuttivat espoosta jättitalosta (400m2, ja pihauima-allas) helsinkiin.
Heillä on sijoitusasuntoja, joista stella saa monta tonnia kuukaudessa.
He eivät tahdo olla lapsilleen tärkeimmät aikuiset, vaan heillä toimii periaate, että kaikki tuttavat ja sukulaiset ovat lapsille yhtä tärkeitä, jolloin stella ja hänen miehensä voivat hyvillä mielin matkustella ilman lapsia.
He ostavat aina kerralla paljon vaatteita ja usein puolet jää käyttämättä. Mieskin ostaa kymmenet farkut kuukaudessa.
Stella on horoskoopiltaan kalat.
Heidän kolmella ensimmäisellä (ainakin) lapsellaan on uniikit nimet.
Lapsilla ei ole rytmiä vaan usein esimerkiksi kahdelta yöllä lapset katsovat videoita ja monesti jäävätkin sohville nukkumaan.
Stella nukkuu 5h/yössä ja touhuaa usein koko päivän, mm. valmistaa kaikki herkulliset ruoat itse.
He käyvät suvi-seuroissa ja heillä on paljon lesta-kavereita.
Stellalla on monta sisarusta ja paaaljon ystäviä.
Stella ja hänen miehensä harrastavat aina seksiä 3-6 kertaa vuorokaudessa mm. siten että vahtivat lapsia samalla pihavajan ikkunasta.
Stellalla on posliini.
Stella on harrastanut seksiä kahden eri miehen kanssa. He ovat seurustelleet aviomiehensä kanssa jo todella pitkään ja ovat yhä aivan umpirakastuneita.
ja hernetätin lehtolapsi?Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Jospa tää Stella onkin Emilynin salattu siskopuoli?
Hernetätiä en taida tietääkään, en oo kauaa täällä vielä palstaillu.Alkuperäinen kirjoittaja vieraampi:ja hernetätin lehtolapsi?Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Jospa tää Stella onkin Emilynin salattu siskopuoli?