Ei saatana... stella on siirtyny tänne av:lta!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja mään
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
Alkuperäinen kirjoittaja nnnn:
Stella ei osaa englantia, ainakaan kirjoittaa sitä vaikka on asunut ties missä maassa.

Stella ja hänen miehensä ovat olleet naimisissa 11 vuotta.

Tapasivat ihanasti kyläkaupan pihalla maalla vesisateessa ja se oli rakkautta ensisilmäyksellä.

Stella käyttää nuorimmalla kestovaippoja.

Stella vaihtaa tiskirätin vähintään kerran päivässä.

Stella kerää miehensä kanssa pulloja.

Stella harrastaa vaatteiden " tuunausta" .

Inhoaa Marimekkoa, silti ostaa niitä??!

Stellan äiti ja veli asuvat USA:ssa.

Stellan sisko tykkää Sotkan kalusteista ja S itse inhoaa niitä.

Stella abortoisi kehitysvammaisen lapsen.

Kannattaa ekologista ajattelua/elämäntapaa, vaikka lentää lentokoneella 300 krt/v.

Stellan mies on myös kalat horoskoopilta, siksi he sopivatkin NIIIIIN hyvin yhteen ;)

Stella suuttui miehelleen, kun tämä antoi lapselle kahvia. Muusta ei ole riitoja ollutkaan ;D

Stella saa mieheltään extra-hemmottelut aina kun me haukutaan rouvaa täällä.

Stellan mies vaihtaa autoa ja moottoripyörää joka vuosi.

Hänellä ei ole ajokorttia. Silti hän omistaa useita luksus autoja.

Hän on 150cm pitkä ja painaa 40kg.

Hän on 10. rikkaimman joukossa hesassa. silti hänen nimeään ei löydy sieltä. öhöm

Esikoinen on tytär, seuraava on poika (lievästi erityislapsi), ja kaksi nuorinta taas kai tyttöjä. Kuopuksesta en ole 100-varma.

He muuttivat espoosta jättitalosta (400m2, ja pihauima-allas) helsinkiin.

Heillä on sijoitusasuntoja, joista stella saa monta tonnia kuukaudessa.

He eivät tahdo olla lapsilleen tärkeimmät aikuiset, vaan heillä toimii periaate, että kaikki tuttavat ja sukulaiset ovat lapsille yhtä tärkeitä, jolloin stella ja hänen miehensä voivat hyvillä mielin matkustella ilman lapsia.

He ostavat aina kerralla paljon vaatteita ja usein puolet jää käyttämättä. Mieskin ostaa kymmenet farkut kuukaudessa.

Stella on horoskoopiltaan kalat.

Heidän kolmella ensimmäisellä (ainakin) lapsellaan on uniikit nimet.

Lapsilla ei ole rytmiä vaan usein esimerkiksi kahdelta yöllä lapset katsovat videoita ja monesti jäävätkin sohville nukkumaan.

Stella nukkuu 5h/yössä ja touhuaa usein koko päivän, mm. valmistaa kaikki herkulliset ruoat itse.

He käyvät suvi-seuroissa ja heillä on paljon lesta-kavereita.

Stellalla on monta sisarusta ja paaaljon ystäviä.

Stella ja hänen miehensä harrastavat aina seksiä 3-6 kertaa vuorokaudessa mm. siten että vahtivat lapsia samalla pihavajan ikkunasta.

Stellalla on posliini.

Stella on harrastanut seksiä kahden eri miehen kanssa. He ovat seurustelleet aviomiehensä kanssa jo todella pitkään ja ovat yhä aivan umpirakastuneita.
Jollain ei vissiin ole omaa elämää IRL lainkaan, kun on pitänyt käydä kynä sauhuten tiimarivihkolla.

Peesi! :D

Hobby Hallissa tais olla omat elämät tarjouksessa tänviikkoa, halvemmaks se tulee kun nuo tiimarivihkot, kun sulla näyttää niitä kuluvan :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraampi:
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
Jospa tää Stella onkin Emilynin salattu siskopuoli? :D
ja hernetätin lehtolapsi?
Hernetätiä en taida tietääkään, en oo kauaa täällä vielä palstaillu.
Hrenetäit tunnetaan nykyisin nikillä Hlelalletas
Ahaa, hän taitaa olla se henkilö, jolla on lukihäiriö?

Muoks! Eipäs ookaan. Sotkin johonkuhun muuhun.

Stella ei osaa englantia, ainakaan kirjoittaa sitä vaikka on asunut ties missä maassa.
->> kirjoitusvirheitä tulee netissä helposti.

->> kerro miten mennään naimisiin 17-vuotiiana, sillä itse en ole mennyt naisiin 17-vuotiaana.

Tapasivat ihanasti kyläkaupan pihalla maalla vesisateessa ja se oli rakkautta ensisilmäyksellä.
->> oho baarissako sitä pitäis aina kumppania etsimällä etsiä

->> no voi ihmeellisyys

->> ai kamala kun on 4 lasta ja joka päivä käy joku ´kylässä´, sotkua siis syntyy, kun tekee safkat itse. nykyisin meillä käytetään tiskirättiä joka on pestävä ja menee muun pyykin kanssa pesuun joka päivä. en tahdo pyyhkiä ruokapöytää samalla haisevalla rätillä jota on käytetty 2 viikkoa

->> joo, siitä saa rahaa ja saa hyvän mielen kun siivoa luontoa turhista roskista

->> joo ostan kirpparilta yks värisen valkoisen t-paidan ja kustomoin sen mieleisekseni

->> Inhoan joo, mutta saahan sitä ostaa lahjasi niille ketkä siitä pitävät.

->> no samassa talossako sitä pitäis koko suvun kanssa asua

->> kas kun kummaa, että vaikka ollaan siskoksia ollaan myös aika erilaisia ihmisiä

->> jokaisen naisen oikeus tehdä mitä haluaa jos on raskaana. tunnen itseni ja se olisi mulle aivan liian rankkaa henkisesti ja fyysisesti huolehtia ainakin 18v kehitysvammaisesta lapsesta.

Kannattaa ekologista ajattelua/elämäntapaa, vaikka lentää lentokoneella 300 krt/v.
->> oho. enpä ole koskaan noin paljoa matkustellu. tänä vuonna ollaan yhden ainoan kerran käyty lentokoneella tekemässä viikon matka pariisiin, jossa asuu sukua ja ystäviä

Stellan mies on myös kalat horoskoopilta, siksi he sopivatkin NIIIIIN hyvin yhteen ;)
->> jo ehkä sen takia meillä asiat on hyvin.

Stella suuttui miehelleen, kun tämä antoi lapselle kahvia. Muusta ei ole riitoja ollutkaan ;D
->> katso edellinen kohta. miksi pitäis riidellä jos ei ole mistä riidellä.

->> emme ole miehen kanssa tottuneet siihen että pitäis haukkua jotain ihmistä. mitä kiksejä siitä saa jos haukkuu ja kiusaa jotain ihmistä?

->> ennen kyllä, koska on aina ollut kiinnostunut tällaisista miesten leluista. nykyinen auto meillä on ollut 2v ja moottoripyörä myyty pois. autoa käytetään ilmastonmuutoksen takia enää todella harvoin, viimeksi 5 päivää sitten.

->> eipä ole autoa. Helsingissä on hyvä toimiva joukkoliikenne. Enpä ole koskaan omistanut luksusautoa edes sitä yhtä. Miehellä on kyllä ollut autoa, mutta ei kai ne mitään luksus sellaisia ole olleet.

>> Haluisin kyllä olla yli 180cm mutta minkä sille mahdan, että luoja loi minut tämän kokoiseksi.

Hän on 10. rikkaimman joukossa hesassa. silti hänen nimeään ei löydy sieltä. öhöm
->> vai niin.. missäköhän olen tällaista väittänyt. en missään.

Esikoinen on tytär, seuraava on poika (lievästi erityislapsi), ja kaksi nuorinta taas kai tyttöjä. Kuopuksesta en ole 100-varma.
->> joo lapsia on, mitä sitten?

->> Ai kamalaa.. eikä talo koskaan ole tuon kokoinen ollut.

->> niin sitä käy, kun osaa rahaa oikein sijoittaa. suosittelen sitä sinullekin jos rahaa kaipaat.

He eivät tahdo olla lapsilleen tärkeimmät aikuiset, vaan heillä toimii periaate, että kaikki tuttavat ja sukulaiset ovat lapsille yhtä tärkeitä, jolloin stella ja hänen miehensä voivat hyvillä mielin matkustella ilman lapsia.
->> joo mummi ja vaarikin muuttivat meitä lähemmäksi juuri sitä varten... ai missäkön me _matkusteltiin_ viimeksi, käveltiin ihan tuonne Tapanilan juna-asemalle ja matkustettiin junalla Helsingin rautatieasemalle ja käytiin Kiasmassa ihmettelemässä maailman menoa.. hurjaa matkustelua.

He ostavat aina kerralla paljon vaatteita ja usein puolet jää käyttämättä. Mieskin ostaa kymmenet farkut kuukaudessa.
->> On se kyllä kamalaa.. kun joku harrastaa vaatteita, muotia ja shoppailua. Mies käyttää housuina ainoastaan farkkuja ja puvunhousuja. Ajatella, että mieskin nauttii muodista ja vaatteista. Ai niin meni 2 muovisäkillistä vaatteita viikko sitten UFF:n laatikkoon kierrätykseen.

->> joo aika harvinaista

->> nimet kai tarkoittettiin alunperin sitä varten että ne erottaa ihmiset toisistaan, joten miksi antaa Aleksi jos luokalla on 5 Aleksia

Lapsilla ei ole rytmiä vaan usein esimerkiksi kahdelta yöllä lapset katsovat videoita ja monesti jäävätkin sohville nukkumaan.
->> kotiäitiys on niin hieno asia

Stella nukkuu 5h/yössä ja touhuaa usein koko päivän, mm. valmistaa kaikki herkulliset ruoat itse.
->> joo ja peittää valokynällä mustat silmän alukset ja silmäpussit ja haukottelee koko ajan..

->> joo on se maailma kyllä tosi outo juttu

->> joo ihmeellistä

Stella ja hänen miehensä harrastavat aina seksiä 3-6 kertaa vuorokaudessa mm. siten että vahtivat lapsia samalla pihavajan ikkunasta.
->> ajatella, että jotkut ovat seksuaalisesti hyvin aktiivisia ja nauttivat seksistä. kyseisen pihavaja-aktin aikana mummi kyllä vahti lapsia pihalla, mutta minkä sille mahtaa jos pihavajassa alkaa toista tehdä älyttömästi mieli..

Stellalla on posliini.
->> no aika kauheeta...

"Stella on harrastanut seksiä kahden eri miehen kanssa. He ovat seurustelleet aviomiehensä kanssa jo todella pitkään ja ovat yhä aivan umpirakastuneita."
->> Ihan kyllä aviomieheni kanssa olen harrastanut seksiä en kenenkään muun kanssa. Minkä sille mahtaa jos löytää elämänsä OIKEAN..

heh
Alkuperäinen kirjoittaja stella-av:
->> kirjoitusvirheitä tulee netissä helposti.

->> kerro miten mennään naimisiin 17-vuotiiana, sillä itse en ole mennyt naisiin 17-vuotiaana.

->> oho baarissako sitä pitäis aina kumppania etsimällä etsiä

->> no voi ihmeellisyys

->> ai kamala kun on 4 lasta ja joka päivä käy joku ´kylässä´, sotkua siis syntyy, kun tekee safkat itse. nykyisin meillä käytetään tiskirättiä joka on pestävä ja menee muun pyykin kanssa pesuun joka päivä. en tahdo pyyhkiä ruokapöytää samalla haisevalla rätillä jota on käytetty 2 viikkoa

->> joo, siitä saa rahaa ja saa hyvän mielen kun siivoa luontoa turhista roskista

->> joo ostan kirpparilta yks värisen valkoisen t-paidan ja kustomoin sen mieleisekseni

->> Inhoan joo, mutta saahan sitä ostaa lahjasi niille ketkä siitä pitävät.

->> no samassa talossako sitä pitäis koko suvun kanssa asua

->> kas kun kummaa, että vaikka ollaan siskoksia ollaan myös aika erilaisia ihmisiä

->> jokaisen naisen oikeus tehdä mitä haluaa jos on raskaana. tunnen itseni ja se olisi mulle aivan liian rankkaa henkisesti ja fyysisesti huolehtia ainakin 18v kehitysvammaisesta lapsesta.

->> oho. enpä ole koskaan noin paljoa matkustellu. tänä vuonna ollaan yhden ainoan kerran käyty lentokoneella tekemässä viikon matka pariisiin, jossa asuu sukua ja ystäviä

->> jo ehkä sen takia meillä asiat on hyvin.

->> katso edellinen kohta. miksi pitäis riidellä jos ei ole mistä riidellä.

->> emme ole miehen kanssa tottuneet siihen että pitäis haukkua jotain ihmistä. mitä kiksejä siitä saa jos haukkuu ja kiusaa jotain ihmistä?

->> ennen kyllä, koska on aina ollut kiinnostunut tällaisista miesten leluista. nykyinen auto meillä on ollut 2v ja moottoripyörä myyty pois. autoa käytetään ilmastonmuutoksen takia enää todella harvoin, viimeksi 5 päivää sitten.

->> eipä ole autoa. Helsingissä on hyvä toimiva joukkoliikenne. Enpä ole koskaan omistanut luksusautoa edes sitä yhtä. Miehellä on kyllä ollut autoa, mutta ei kai ne mitään luksus sellaisia ole olleet.

>> Haluisin kyllä olla yli 180cm mutta minkä sille mahdan, että luoja loi minut tämän kokoiseksi.

->> vai niin.. missäköhän olen tällaista väittänyt. en missään.

->> joo lapsia on, mitä sitten?

->> Ai kamalaa.. eikä talo koskaan ole tuon kokoinen ollut.

->> niin sitä käy, kun osaa rahaa oikein sijoittaa. suosittelen sitä sinullekin jos rahaa kaipaat.

->> joo mummi ja vaarikin muuttivat meitä lähemmäksi juuri sitä varten... ai missäkön me _matkusteltiin_ viimeksi, käveltiin ihan tuonne Tapanilan juna-asemalle ja matkustettiin junalla Helsingin rautatieasemalle ja käytiin Kiasmassa ihmettelemässä maailman menoa.. hurjaa matkustelua.

->> On se kyllä kamalaa.. kun joku harrastaa vaatteita, muotia ja shoppailua. Mies käyttää housuina ainoastaan farkkuja ja puvunhousuja. Ajatella, että mieskin nauttii muodista ja vaatteista. Ai niin meni 2 muovisäkillistä vaatteita viikko sitten UFF:n laatikkoon kierrätykseen.

->> joo aika harvinaista

->> nimet kai tarkoittettiin alunperin sitä varten että ne erottaa ihmiset toisistaan, joten miksi antaa Aleksi jos luokalla on 5 Aleksia

->> kotiäitiys on niin hieno asia

->> joo ja peittää valokynällä mustat silmän alukset ja silmäpussit ja haukottelee koko ajan..

->> joo on se maailma kyllä tosi outo juttu

->> joo ihmeellistä

->> ajatella, että jotkut ovat seksuaalisesti hyvin aktiivisia ja nauttivat seksistä. kyseisen pihavaja-aktin aikana mummi kyllä vahti lapsia pihalla, mutta minkä sille mahtaa jos pihavajassa alkaa toista tehdä älyttömästi mieli..

Stellalla on posliini.
->> no aika kauheeta...

"Stella on harrastanut seksiä kahden eri miehen kanssa. He ovat seurustelleet aviomiehensä kanssa jo todella pitkään ja ovat yhä aivan umpirakastuneita."
->> Ihan kyllä aviomieheni kanssa olen harrastanut seksiä en kenenkään muun kanssa. Minkä sille mahtaa jos löytää elämänsä OIKEAN..

noita juttuja sä olet av:lla puhunut ja monesti. ota vastuu puheistas. äläkä nyt pelko perseessä ala väittämään ettet niin ole sanonut.

"noita juttuja sä olet av:lla puhunut ja monesti. ota vastuu puheistas. äläkä nyt pelko perseessä ala väittämään ettet niin ole sanonut."

Otathan huomioon, etten ole Stella8O, enkä S8O, enkä stella.80, enkä steila80. Nimittäin jossain vaiheessahan joku halusi feikata mua aika monella feikkinimellä. Kun vaihdoin S80 nickin, niin joku toinen otti Stella80 nimen käyttöönsä joka on hänellä edelleen, sillä nimellä kirjoittaja en todellakaan ole minä.

Ja voisikohan olla niin, että sanon jollekin "apina on sitten eläin" ja jos 1000 ihmistä sanoo sen jollekin toiselle niin miltähän se "apina on sitten eläin" kuullostaa, samalta vai onko se muuttanut muotoaan?

Ehkä on hyvä muistaa, että joku aina vääristää sanomaani. Jos kerron olleeni yhdessä mieheni kanssa 13 vuotta, se ei tarkoita sitä, että olemme olleet naimisissa 13 vuotta.

Itse olen aina ollut rehellinen ja tiedän mitä olen itse kirjoittanut.

jees
273
Kuvaus
Moi!

Tulin tänne, kun AV [aloitin siellä palstailun 3/06] muuttui uudistuksen myötä huonoksi

Olen 28v nainen Helsingistä.
- äiti (lapset 6v, 4v, 2v, 1v ja masuvaavi)
- naimisissa (mies 33v)
- asumme Pohjois-Helsingissä vanhassa omakotitalossa
- kotiäitinä viihdyn loistavasti
- horoskooppi kalat
- kasvissyöjä, en omista ajokorttia, luontoasiat ovat lähellä sydäntä
- huumorintajuinen, ystävällinen, kapinallinen, energinen, positiivinen luonne ja elämänasenne

Mukavaa kesää kaikille

Tällä nimimerkillä palstailen av:lla ja täällä

vieras
Viitsiskö joku hakea av:lta sen listan, jossa stella luettelee mitä sai äitienpäivälahjaksi? Se on pari vuotta sitten kirjoitettu, tosi hauska. Mm. koko suvulta itse tehdyt kortit, myös anopilta :)

vierasvierailija
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Viitsiskö joku hakea av:lta sen listan, jossa stella luettelee mitä sai äitienpäivälahjaksi? Se on pari vuotta sitten kirjoitettu, tosi hauska. Mm. koko suvulta itse tehdyt kortit, myös anopilta :)
Hei ihan oikeesti KETÄ KIINNOSTAA??
Muuten tää ketju oli kyllä aika huvittava... joku valopää on kaivanu yhestä nickistä tällaisen "totuuslistan" johon toinen vielä sitten kommentoi... voi elämän kevät.

memmu
Olipas hauskaa luettavaa :) Ihan normi ihmiseltä toi stella kyllä kuulostaa, mutta joillakin ei taida olla omaa elämää kun pitää ihan siitäkin vääntää asiaa, että joku on jotain horoskooppia.. ai ihmettä :D

vieras
Te ketkä väitätte että ihan normityyppi toi Stella, ette todellakaan "tunne" sitä. Mutta täällä on aina niin sympaattinen vastaanotto mustien toimesta, että teidän on pakko puolustaa uutta tulokasta. Mutta kaikki av:lla käyneet tietävät, että stella on feikki.

jees
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Te ketkä väitätte että ihan normityyppi toi Stella, ette todellakaan "tunne" sitä. Mutta täällä on aina niin sympaattinen vastaanotto mustien toimesta, että teidän on pakko puolustaa uutta tulokasta. Mutta kaikki av:lla käyneet tietävät, että stella on feikki.
Okei, ihan miten vaan. Mä veikkaan että täällä on oikeesti aika monelle ihan se ja sama kuka on feikki ja kuka ei. Tääpäs ei oo niin vakavaa kato. Että sun täytyy ehkä palata sinne av:lle vai mikä se nyt oli... vakavoitumaan ;)

Yhteistyössä