Ei saa aikaa lääkäriin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vaikka on kamala kutiseva ihottuma koko naamassa ja päänahassa. Joskus viikon päästä vasta. Ja joo joo, menisisn yksityiselle jos olisi rahaa. Mutta mä olenkin kantasuomalainen joten akuutit ajat on varattu ihan toisenlaisille ihmisille.
 
vierailija
Eihän tuo ole mikään pitkä aika vielä. Jalkavaivaan sain ajan kuukauden päähän. Jos pahenee, niin sitten voi yrittää saada aikaa uudestaan.

Tuota ei vaan katsota niin akuuttia hoitoa vaativaksi.
 
vierailija
No tällä naamalla ei kyllä ainakaan mihinkään lähdetä. Enkä tarkoita mitään juhlimaan lähtemistä. Pitää vaan pysytellä sisällä siihen asti kun/jos joskus saa ajan lääkäriin.
 
vierailija
vaikka on kamala kutiseva ihottuma koko naamassa ja päänahassa. Joskus viikon päästä vasta. Ja joo joo, menisisn yksityiselle jos olisi rahaa. Mutta mä olenkin kantasuomalainen joten akuutit ajat on varattu ihan toisenlaisille ihmisille.
Sais tulla kyllä pian se SOTE-uudistus että vois itte valita että mistä varaa lääkäriaikaa. Maalta joutuu tietenkin ajamaan kaupunkiin että pääsee pian otille mutta kummiski pääsee.
 
vierailija
Sit netistä on kamalan työn takana löytää sen tk:n puhelinnumero. Ei varmasti löydä sellainen joka ei ole paljoa tietokonetta käyttänyt. Tai sellainen joka ei osaa etsiä. On laitettu yksityiskohtaiset ohjeet miten toimia kun soittaa mutta numeroa ei ole. Plus että oli töykeä hoitaja joka suurinpiirtein tuhahteli kun sanoin että tarvitsen lääkäriin ajan.
 
vierailija
vaikka on kamala kutiseva ihottuma koko naamassa ja päänahassa. Joskus viikon päästä vasta. Ja joo joo, menisisn yksityiselle jos olisi rahaa. Mutta mä olenkin kantasuomalainen joten akuutit ajat on varattu ihan toisenlaisille ihmisille.
Kuulostaa ihan karvatuppitulehdukselta. Mulla vaati antibioottikuurin, lääkeliuoksen päänahkaa sekä aknevoiteen kasvoille. Hoitamattomana olisi voinut levitä laajemmalle muuhun kroppaan.
Toivottavasti saat apua vaivaan. Mun mielestä kannattaa kysyä nopeampaa pääsyä sen vuoksi, että on infektiovaara (mikäli selvästi tulehtunut/märkivä ihottuma).
 
vierailija
Kuulostaa ihan karvatuppitulehdukselta. Mulla vaati antibioottikuurin, lääkeliuoksen päänahkaa sekä aknevoiteen kasvoille. Hoitamattomana olisi voinut levitä laajemmalle muuhun kroppaan.
Toivottavasti saat apua vaivaan. Mun mielestä kannattaa kysyä nopeampaa pääsyä sen vuoksi, että on infektiovaara (mikäli selvästi tulehtunut/märkivä ihottuma).
Ei pääse, turha on enää kysyä.
 
vierailija
Ja siis tätä ihottumaa on otsassa, ohimoilla, silmän ympärillä, toisen silmän alla sellanen ihottumarengas, poskissa, suunympärillä kauttaaltaan, korvissa ja myös päänahka on tosi pahassa kunnossa.
 

Yhteistyössä