Olin töissä (kaupan kassa) ja ostoksille tuli sitte bussi lastillinen venäläisiä. Tuntui että ne ei ollenkaan voinu ymmärtää, ettei me osata venäjää. Yks nainen paasas mulle 5min venäjää ja mä istuin hiljaa silmät pyöreänä, sitte se oli jo lähdössä ja jatkoi taas höpöttämistä
Ei harmaata hajua mitä asiaa sillä oli. Kaikki kassat oli aivan tukossa, ku jokaisella oli kieli ongema. Infossakin oltiin helisemässä, ku piti englanti/suomi/venäjä sekoituksella kertoa miksi alennuksella saa ostaa vaan kaksi kahvipakettia ja miksi ne kaksi seuraava sitten kuitissa on kalliimpia
Hälyttimetkin huutivat koko ajan, ku ne ei huomannu että korit pitää jättää ennen kassaa, koska niissäkin on hälyttimet. Sitte ku yritti sanoa että kori hälyttää, niin ei ne tietenkään ymmärtäny mitä yritti sanoa. Onneksi tämmösiä päiviä ei oo usein
Ehti mun kassalle myöhemmin tulla vielä yks saksalainen, joka ei yhtään ymmärtäny englantia, suomea eikä ruotsia, mutta siitäkin sitte selvittiin. Pitää kai painua kielikurssille, selviäis sitte vaikka millä kielellä
Hälyttimetkin huutivat koko ajan, ku ne ei huomannu että korit pitää jättää ennen kassaa, koska niissäkin on hälyttimet. Sitte ku yritti sanoa että kori hälyttää, niin ei ne tietenkään ymmärtäny mitä yritti sanoa. Onneksi tämmösiä päiviä ei oo usein
Ehti mun kassalle myöhemmin tulla vielä yks saksalainen, joka ei yhtään ymmärtäny englantia, suomea eikä ruotsia, mutta siitäkin sitte selvittiin. Pitää kai painua kielikurssille, selviäis sitte vaikka millä kielellä