ei rakkautta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---nainen---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

---nainen---

Vieras
Seurustelen poikaystäväni (24v.) kanssa nyt kolmatta vuotta. Muutimme yhteen n. 9kk seurustelun aloittamisesta, hänen ehdotuksestaan. Minua vaivaa se että hän ei rakasta minua vieläkään. Hän välittää kuitenkin suuresti ja olen hänelle tärkeä. Ja minussa ei kuulemma ole vika laisinkaan, sanoi jotenkin niin että olen sydämellisin ihminen ikinä ja jos hän ei minua rakasta niin ei sitten ketään muutakaan.

Haluaisin tietää, että onko joku muu ollut samanlaisessa tilanteessa.. Eli onko jonkun muun miehellä mennyt vuosia, ennen kuin hän on pystynyt rakastamaan?

Miten minusta tuntuu kuin sinun miehelläsi olisi käsitys rakkaudesta hukassa?

Selvästi välillänne on kysymys rakkaudesta, mutta mitä ihmettä tämä mies kuvittelee rakkauden olevan?

Mies ilmaisee rakkauden eri tavalla; se on pikku asioita, joita hän tekee sinun eteesi. Avaa oven, kantaa kassin, tuo jäätelön; nämä ovat rakkaudentunnustuksia mieheltäsi. hassua , mutta niin totta. miehet vaan ovat eri planeetalta:)

Mitä se rakkaus lopulta on? Meillä liki 30 v. taivalta takana, eikä vieläkään osata määritellä yhtä ja yhteistä mielipidettä vaikka ollaan aiheesta keskusteltu. Molemmilla on hyvä olla tässä ja nyt. Joten kaikkea hyvää teille myös:)

Yhteistyössä