Ei pysty mustana...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä vaan

Vieras
Semmonen kysymys, että kuinkahan luotettava tuo apteekin oma raskaustesti on? Mulla olis pitäny maanantaina alkaa menkat. Ei ollu enemmin mitään tuntemuksia että ne alkais, ja teinkin testin sit heti maanantaina. Se oli nega.

Nyt niitä menkkoja ei ole vieläkään kuulunu... Voisko olla niin ettei tuo testi vaan näyttänyt vielä maanantaina? Vai toivonko vaan liikaa...

Miksi on niin helevatan kiire melkein joka toisella tehdä niitä testejä? Eikö voisi rauhassa vielä odottaa pari viikkoa ja tehdä sitten. Jatkuvasti joku kirjoittaa että menkat myöhässä tunnin...olenko raskaana ja sitä rataa. Hidasta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi on niin helevatan kiire melkein joka toisella tehdä niitä testejä? Eikö voisi rauhassa vielä odottaa pari viikkoa ja tehdä sitten. Jatkuvasti joku kirjoittaa että menkat myöhässä tunnin...olenko raskaana ja sitä rataa. Hidasta.

no jos mä toivoisin olevani raskaana niin en todellakaan jaksais oottaa 2 viikkoa et testin tekisin :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

no jos mä toivoisin olevani raskaana niin en todellakaan jaksais oottaa 2 viikkoa et testin tekisin :laugh:

Juu en mäkään. Toiset toivoo lasta pitkään ja hartaasti ja tunnetustihan odottavan aika on pitkä. Sekin aika tuntu musta ihan kohtuuttoman pitkältä mitä meni sen testivastauksen valmistumiseen ja puhuttiin kai jostain minuutista. Nimimerkillä kokemusta on =)
Tee uusi testi.

Yhteistyössä