Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ei, kun ne kuuluu joskus samasta huoneesta, missä itse olen.
![]()
Ei se oo pelottavaa. Ja sille vieraalle, mä en koskaan kato niitä spooky-ohjelmia, kun ne on pelottavia
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ei, kun ne kuuluu joskus samasta huoneesta, missä itse olen.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ei, kun ne kuuluu joskus samasta huoneesta, missä itse olen.
Alkuperäinen kirjoittaja Hui.:Mun mummo kuoli 12.9.2006 klo. 12.33. Muistan tuon kellon ajankin tarkasti,sillä samaan aikaan kun mummoni sydän oli pysähtynyt eläkeläisten kerhossa,hänen numerostaan soitettiin puhelimeeni. Kun vastasin,puhelimesta kuului vain huminaa. N.vartti tän puhelun jälkeen äitini soitti ja kertoi mummun kuolleen. Vastasin hänelle,et kyllä minä tiesin. En tiedä miksi niin vastasin tai tunsin. Mummo oli minulle aina tosi läheinen,enkä oikein vieläkää ole päässyt yli hänen kuolemasta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ei, kun ne kuuluu joskus samasta huoneesta, missä itse olen.
Omat askelees?
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Hui.:Mun mummo kuoli 12.9.2006 klo. 12.33. Muistan tuon kellon ajankin tarkasti,sillä samaan aikaan kun mummoni sydän oli pysähtynyt eläkeläisten kerhossa,hänen numerostaan soitettiin puhelimeeni. Kun vastasin,puhelimesta kuului vain huminaa. N.vartti tän puhelun jälkeen äitini soitti ja kertoi mummun kuolleen. Vastasin hänelle,et kyllä minä tiesin. En tiedä miksi niin vastasin tai tunsin. Mummo oli minulle aina tosi läheinen,enkä oikein vieläkää ole päässyt yli hänen kuolemasta.![]()
oliko puhelin hänen taskussaan ja ns vahingossa soittanut?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ei, kun ne kuuluu joskus samasta huoneesta, missä itse olen.
Omat askelees?
Jos makaan sängys, ja odotan et uni tulee, niin ne ei voi olla mun askeleita.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ei, kun ne kuuluu joskus samasta huoneesta, missä itse olen.
Omat askelees?
Jos makaan sängys, ja odotan et uni tulee, niin ne ei voi olla mun askeleita.
Alkuperäinen kirjoittaja Hui.:ei. Kyseessä oli lankapuhelin.mummolla ei ollut kännykkää.
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:meillä käy mummo jos mä oon virkannu jotain hienoo, mistä se ois tykänny
meinasin eilen saaha slaagin ku yhtäkkiä ku oltiin nukkumassa tuli pleikkari päällemut se oliki vaan kissa.
yks "henki" joka meillä oli (lainausmerkit siks ku mä en tiiä onko se henki vai sarja outoja sattumia) meni lamppuun kun mä huusin sille että "mee valoa kohti". valo rupes räppimään, vaikka ihan uus lamppu ja ite se valaisin, sitte mies kyllästy, irrotti sen ja laitto takas, ja toimii tosi hyvin. tokasin jotain tyylin "se on se josta aika on jättäny ja se ei huomannu" niin lakkas kellot toimimasta keittiöstä. ostettu kaks ihan uutta ja ei toimi...
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:meillä käy mummo jos mä oon virkannu jotain hienoo, mistä se ois tykänny
meinasin eilen saaha slaagin ku yhtäkkiä ku oltiin nukkumassa tuli pleikkari päällemut se oliki vaan kissa.
yks "henki" joka meillä oli (lainausmerkit siks ku mä en tiiä onko se henki vai sarja outoja sattumia) meni lamppuun kun mä huusin sille että "mee valoa kohti". valo rupes räppimään, vaikka ihan uus lamppu ja ite se valaisin, sitte mies kyllästy, irrotti sen ja laitto takas, ja toimii tosi hyvin. tokasin jotain tyylin "se on se josta aika on jättäny ja se ei huomannu" niin lakkas kellot toimimasta keittiöstä. ostettu kaks ihan uutta ja ei toimi...
mä oon lähössä tänään mökille keskelle ei mitään eikä siel oo sähköjä eikä lämmitystä eikä juoksevaa vettä, MÄ EN KOHTA USKALLA NÄIDEN JUTTUJEN JÄLKEEN!!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:mut semmosissa paikoissa on MOTHMAN!![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:mut semmosissa paikoissa on MOTHMAN!![]()
![]()
mikä se sitten ei oo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:mut semmosissa paikoissa on MOTHMAN!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Mothman englanniks. (enempi aiheesta)
http://fi.wikipedia.org/wiki/Mothman suomeks.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:mut semmosissa paikoissa on MOTHMAN!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Mothman englanniks. (enempi aiheesta)
http://fi.wikipedia.org/wiki/Mothman suomeks.
MÄ EN ALA SUA!!! |O |O |O