ei p*rkele ois kestäny..

kissa nukku niin autuaan ja onnellisen näkösenä tossa tulostimen päällä, että menin mojauttaan pusun sen päähän..nyt se pörrönä kehrää ja puskee eikä jätä mua rauhaan!! ja pölläyttää kaikenlisäks kaikki karvansa mun naamaan!!!! |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Nukkuvaa leijonaa ei saa herättää.
ei näköjään.. :kieh: aivan pöhkönä kehrää!! pieni kissa ja silti siittä voi lähtä melekonen ääni!! :eek:
Mä en tajua, miten pienistä kissoista voi lähteä saman verran ääntä kuin moottorisahasta :snotty:

Eksällä oli kissa (tai siis exän vanhemmilla). Ihan peruskisu, ei mikään jättimäinen. Se tuli usein yöllä mun jalkopäähän kun oltiin siellä yötä (yhteen aikaan joka vkl). Potkaisin sitä tietty välillä vahingossa, ja se pöhkö alkoi kehräämään täysillä, ei ihan pienellä volyymillä, ja valvotti mua öisin |O

Oli se ihana kyllä :heart:
 
Krs
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Nukkuvaa leijonaa ei saa herättää.
ei näköjään.. :kieh: aivan pöhkönä kehrää!! pieni kissa ja silti siittä voi lähtä melekonen ääni!! :eek:
Mä en tajua, miten pienistä kissoista voi lähteä saman verran ääntä kuin moottorisahasta :snotty:

Eksällä oli kissa (tai siis exän vanhemmilla). Ihan peruskisu, ei mikään jättimäinen. Se tuli usein yöllä mun jalkopäähän kun oltiin siellä yötä (yhteen aikaan joka vkl). Potkaisin sitä tietty välillä vahingossa, ja se pöhkö alkoi kehräämään täysillä, ei ihan pienellä volyymillä, ja valvotti mua öisin |O

Oli se ihana kyllä :heart:
:LOL: :LOL:
toisella tais olla vähän vääränlainen kuva rakkaudenosotuksista.
 

Yhteistyössä