T
typyliini
Vieras
hei!
mulla on sellanen ongelma et en luultavasti oo koskaan saanu orgasmia.oon naimisissa oleva 2 pienen lapsen äiti.miehestäni tämä ei johdu,sillä mulla on ollu paljon miehiä elämäni aikana enkä ole kenenkään kanssa orkkua saanut.aikaisemmin en oo hirveästi välittäny asiasta mut nyt asia on alkanu häiritsemään kun telkkarissa ja lehdissä ym.puhutaan niin paljon sen merkityksestä ja nyt musta tuntuu et oon jääny paljosta paitsi.onko kellään viisaita neuvoja?yleensä mulla ei oo juuri seksihalujakaan.no eilen katoin yhtä elokuvaa ja se herätti mussa jotain mitä en oo tuntenu pitkään aikaan.sen innoittamana tilasin ellokselta hieromasauvan ja sellasen hieromalaitteen ja tuskin maltan oottaa että saan ne..
.voiko mussa olla jotain fysiologista vikaa joka estää nauttimasta seksistä vai onko vika korvien välissä?lääkärille en viittis asiasta puhua enkä miehellenikään koska pelkään että hän loukkaantuu ja pitää asiaa omana syynään.vaikeaa..silloin harvoin kun haluttaa,se tuntyy todella hyvältä ja haluaisin tuntea useammin niin!haluaisin tietää miltä tuntyy saada orgasmi;rohkeammat kertokaa miltä se teistä tuntuu.toivottavasti kukaan ei pidä mua ihan typeränä ku kyselen tällaisia.seksi on kuitenki niin iso osa elämää että tahtoisin sen olevan mieluinen asia eikä niin että se tuntuu pakolliselta velvollisuudelta.sitten noista hieromasauvoista ym. välineistä.minkälaisia teillä on ja mikä tuntuu parhaalta.saako niillä paremmin orgasmin kuin yhdynnässä vai saako ollenkaan..??
mulla on sellanen ongelma et en luultavasti oo koskaan saanu orgasmia.oon naimisissa oleva 2 pienen lapsen äiti.miehestäni tämä ei johdu,sillä mulla on ollu paljon miehiä elämäni aikana enkä ole kenenkään kanssa orkkua saanut.aikaisemmin en oo hirveästi välittäny asiasta mut nyt asia on alkanu häiritsemään kun telkkarissa ja lehdissä ym.puhutaan niin paljon sen merkityksestä ja nyt musta tuntuu et oon jääny paljosta paitsi.onko kellään viisaita neuvoja?yleensä mulla ei oo juuri seksihalujakaan.no eilen katoin yhtä elokuvaa ja se herätti mussa jotain mitä en oo tuntenu pitkään aikaan.sen innoittamana tilasin ellokselta hieromasauvan ja sellasen hieromalaitteen ja tuskin maltan oottaa että saan ne..