(ei otsikkoa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja typyliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

typyliini

Vieras
hei!
mulla on sellanen ongelma et en luultavasti oo koskaan saanu orgasmia.oon naimisissa oleva 2 pienen lapsen äiti.miehestäni tämä ei johdu,sillä mulla on ollu paljon miehiä elämäni aikana enkä ole kenenkään kanssa orkkua saanut.aikaisemmin en oo hirveästi välittäny asiasta mut nyt asia on alkanu häiritsemään kun telkkarissa ja lehdissä ym.puhutaan niin paljon sen merkityksestä ja nyt musta tuntuu et oon jääny paljosta paitsi.onko kellään viisaita neuvoja?yleensä mulla ei oo juuri seksihalujakaan.no eilen katoin yhtä elokuvaa ja se herätti mussa jotain mitä en oo tuntenu pitkään aikaan.sen innoittamana tilasin ellokselta hieromasauvan ja sellasen hieromalaitteen ja tuskin maltan oottaa että saan ne..:).voiko mussa olla jotain fysiologista vikaa joka estää nauttimasta seksistä vai onko vika korvien välissä?lääkärille en viittis asiasta puhua enkä miehellenikään koska pelkään että hän loukkaantuu ja pitää asiaa omana syynään.vaikeaa..silloin harvoin kun haluttaa,se tuntyy todella hyvältä ja haluaisin tuntea useammin niin!haluaisin tietää miltä tuntyy saada orgasmi;rohkeammat kertokaa miltä se teistä tuntuu.toivottavasti kukaan ei pidä mua ihan typeränä ku kyselen tällaisia.seksi on kuitenki niin iso osa elämää että tahtoisin sen olevan mieluinen asia eikä niin että se tuntuu pakolliselta velvollisuudelta.sitten noista hieromasauvoista ym. välineistä.minkälaisia teillä on ja mikä tuntuu parhaalta.saako niillä paremmin orgasmin kuin yhdynnässä vai saako ollenkaan..??

Vika on puhtaasti korvien välissä.
Eikä sitä millään sauvoilla ja välineillä korjata.
Koppa täysremonttiin. Siitä saattaa olla apua, mutta ei sekään varmaa ole.
Eveluutio on nääs vienyt tähän. Suomalaiset naiset ovat niin pitkään uineet lahnaa, että muut tyylit ei enää onnistu.

Sun täytyy mennä ton Mallun kouluun. Laittaisin omankin vaimon sinne ja maksaisin vaikka kuinka korkeat kussimaksutkin (rahalla),jos asenteen saisi muutettua jotenkin. Mallu,luet tän kuitenkin?

Ja korjataan kyllä sauvoilla tai klittakiihottimella! Justhan täällä on todettu sadat kerrat, että pieni lisäkiihoitus klittaan painamisen aikana niin silloin saa orkun helpommin. Kaikilla se orkku ei vaan lähde pelkästään munalla.

Ap:lle. Leiki vaan hieromasauvan kanssa ja ota se mukaan teidän leikkeihin, opettele tuntemaan itsesi, siitä se sitten lähtee ;)

joo tosissani olin.ja oon kyllä aika ujo..enkä oo oikeen sinut itteni ja kroppani kans.meillä kotona ei oo koskaan puhuttu seksistä ja jotenki mulle on jääny sellanen kuva että se on jotenki kiellettyä..uskovaiset vanhemmat.pitäs saada pää tyhjäks enen rakastelua niin pystys paremmin keskittyä mut aina vaa miettii ihan muita juttuja esim.tiskikoneen tyhjäystä ja laskuja.sillon ku alettiin seurustelemaan,oltas voitu olla sängyssä koko ajan ja se oli muutenki tosi mukavaa mut sitte vaa lasten syntymän jälkeen se ei oo tuntunu enää samanlaiselta.voin laskea yhen käden sormilla ne kerrat viimesen vuoden aikana jolloin mä oon oikeasti halunnu ja tehny alotteen.tänään kyllä on tehny mieli sitte senki eestä..:) mutta jotenki en vaa jaksanu ehottaa miehelle että jos vaikka..ehkä mä vaan jotenki pelkään nauttia seksistä koska sitte voi tapahtua jotain mitä mä en hallitse ja teen jotai typerää mikä hävettää jälkeenpäin.

Ihan tuttua mulle. Monta vuotta meni niin että en koskaan oikeasti nauttinut seksistä tai halunnut sitä. Lapset oli pieniä ja olin pelkästään jo niin väsynyt etten oikein jaksanut. Olin saanut ehkä vaan kerran tai pari orgasmin joskus ihan nuorena, mutta en oikein rohjennut antaa miehenikäään kosketella mua niin kauan että olisi tullut enää lasten syntymän jälkeen. Meillä on 4 lasta joten vuosia on mennyt tässä monia, mutta nyt kohta 40 v;nä olen löytänyt seksihalut uudelleen. Piti sitä orkkua vähän opetella, mutta nyt saan sen itselleni tehtyä ja nautin näistä hetkistäni todella paljon. Myös mieheni kanssa olen tullut rohkeammaksi ja seksi on tullut meille vähän monipuolisemmaksi. Rakastellessa en kyllä oikein orgasmia saa, siihen vaaditaan omat sormet. Olen kateellinen sinulle kun olet saamassa sen sauvan. Sellaisen haluaisin, mutta en ole rohjennut tilata.

hei johanna!
ihanaa kuulla että on joku muukin jolla on ollu ongelmia tän asian kans.ja tilaat vaan itelles sen sauvan!mäki oon tosi kauan miettiny et pitäiskö mut en vaa oo uskaltanu tai kehdannu..eikä noi elloksen sauvat oo kalliitakaan,14.90:)
ja tilasin vielä sellasen perhosenkin,saa ny nähä tuntuuko missään vai naurattaako vaan sellaset surisijat:)

Jos on polttava halu oppia, niin oppii ihan mitä vaan.
Kun sen tuntee antaa kerran vallata mielen ja tavallaan avata aivoissa sen kanavan, se onnistuu jatkossa aina. Ensimmäinen kerta ja se siihen pääseminen on se jekkunsa. Aivoissa se jokin on. Minä tiedän saavani orkkuja myös nukkuessani, herään muutaman kerran kuukaudessa unesta siihen, että olen juuri saanut. Ja kädet on tiukasti tyynyn alla. Eli siihen ei tarvita edes fyysistä kosketusta. Nuo yölliset jutut eivät edes liity mihinkään eroottisiin uniin, tai en ainakaan niitä tiedosta. Niitä vaan tulee. Miehillä taitaa olla samoin.

Kyllä minun rohkeus riittää kertomaan kuinka olen aloittanut tutkimusretkeni aikoinaan omaan itseeni. Mietin vain, että onkohan tämä ihan tänne sopivaa juttua. Täällä tuntuu olevan valloillaan sellainen pikapano-tyyli.
Minä en ole lukenut netistä tähän liittyviä juttuja, ei aika riitä. En myöskään rasita itseäni huuhaalla, täällä kun jokainen voi väittää mitä tahansa ja vastuu siirtyy kuulijalle. Minun alkuni on kirjat, tietyt opukset, jotka laittoivat aivoni käyntiin ja avarsivat ajatteluani. Olin silloin 18 ja seurustelin silloiseni kanssa enkä oikein saanut haluamaani.

Se sauva sellaisenaan tulee olemaan sinulle pettymys, jos otat sen ekan kerran käyttöön ja odotan suuria. Aloitin tuolla aiemmin kyselemään muilta uusimmista dildoista. Itse olen saanut sellaisen jo vuosia sitten, mutta se on vähän ""vanhaa mallia"" ja ajattelin uudistua.
Minun näkemykseni on myös se, että ei nainen sillä avaudu, että lykkää dildon miehelleen esileikkeihin suurin odotuksin. Kyllä kaikki lähtee oman itsensä tuntemisesta eikä siitä vastuuta voi vierittää toiselle.

Että jatkanko täällä vai jossain muualla?

Oman mielipiteeni miehenä kertoakseni voin vakuuttaa, että yölliset siemensyöksyt liittyvät poikkeuksetta eroottisiin uniin. Ehkä joskus murroiässä on tullut niin äkkiä, ettei edes tunnista sitä unen aiheuttamaksi.
Meillä miehillähän se on vähän isompi ja sotkuisempi juttu. plekkä tyynyn ruttantuminen ei riitä. Pitää nousta ylös ja siivota. Ei niissä liemissä enää uni tule. Toisaalta haluaisin nukkua alasti, mutta housut on helpompi vaihtaa, kuin lakanat.
Vaimokaan ei alkuihastelun jälkeen ole pitkään aikaan jaksanut iinostua siitä, että yöllä vaihdetaan lakanaa. Lähes poikkeuksetta hän herää siihen kun mälli roiskuaa housuun tai lakanaan. Viimmeksikin tuli ärtynyt kommentti, että ""taasko tuli"" ?
Ehkä se iän myötä harvenee tuo roiskiminen.

tuli vaan mieleeni noista yöllisistä orkuista että en oo ihan varma oonko saanu sellasia..joskus kun näkee tosi eroottisia unia niin herää siihen ku alavatsassa ja jalkovälissä kramppaa..en oikeen osaa kuvailla sitä tunnetta ku oon aina nii unenpöpperössö ku se tapahtuu.en mä siltä sauvalta mitää ihmeitä ootakkaa,kunhan vaa haluan tutustua itseeni paremmin omassa rauhassa ihan itsekseni ja ei tulis mieleenkää antaa sitä miehelleni jotta saisi mua sillä tökkiä!itsetyydytys on mun mielestä niin henkilökohtainen juttu että ei siihen oo muilla tulemista.

en oo ihan varma sainko äsken ensimmäiesn orgasmini..kävin tuolla ""runkkasitko tänään""osiossa ja niitten juttujen innoittamana kokeilin vähä hieroa itseäni.no ei siinä kauaa mennyt ku alko tuntua siltä että ei tuolissä pysy ja alko pimpassa supistelemaan ja tykyttämään ihan mielettömästi,olisko se ollu orkku??!?

Oletko sä edelleen tosissasi...?
Kyllä sen orkun tuntee, sisällä ja emättimen suulla supistelee kivasti. Enpä ole kellolla aikaa ottanut, ehkä noin 1-2 minuuttia. Mutta se supistelu on voimakkuudeltaan välillä erilaista, siis eri kerroilla. Ja erilaisen orkun saa eri tavalla, minä ainakin. Pelkällä klitalla tulee erilainen ja sitten, kun siihen liittää g-pisteen, niin.... :-D
Onnea kuitenkin sulle! Sä olet kiva taipaleen alkupäässä!

asiaa mietittyäni oon tullu siihen tulokseen että se oli sitä mitä luulinkin,toivottavasi saan jatkosakin.no sellanen kysymys nyt että oon kuullu että kaikki ei saa orgasmia yhdynnän aikana vaan ainoastaan klitalla.mitä mies siitä aattelee vai aatteleeko mitään?olis kiva löytää g-pistekkin joskus..mutta oon tosi tyytyväinen että saan edes jollain tavalla:) onhan tätä ootettuki jo!