(ei otsikkoa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pirjo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kelpais kyllä mullekkii :)

Mutta asiaan , sullahan on mahdollisuus käydä vaikka risteilyllä.

Valmiiksi sovit seuran, tai laivalta valkkaat. Sellaisesta olen juttuja kuullut, riippuu yksityskohdista, mikä juuri sinulle sopii parhaiten.

Tunnut olevan edelleen hukassa. Jahkailet edelleen täällä palstalla. Toimi hyvä nainen. Jos haluat seksiä ja vain seksiä, saat sitä tosi helposti. Se on naisille varsin helppoa, halukkaaita miehiä löytyy läjäpäin. On eri asia millaisia muita vaateita sinulla on tälle aktin suorittajalle. Itse en ole sinusta kiinnostunut. Miksi? Anteeksi, tunnut aika avuttomalta, et sytytä. Olisi mielenkiintoista tavata, jotta vosin todentaa olenko oikeassa, ehkä syttyisin, ehkä en, ehket sinäkään sittenkään, ehkä haluat vain pettää mielikuvissasi. Daydreamer?

Olen tehnyt sen mielikuvituksessa jo niin monta kertaa, että kuivun, ellen ryhdy tositoimiin. Olen päättänyt olla uskoton ja haluan olla varma, että se onnistuu ja menee sellaista vauhtia, etten ehdi katua ja pyristellä. Kerran olin jo ravintolassa ja meni luu kurkkuun. Haluaisin löytää paikan, missä kaikki johtaa vieraaseen sänkyyn.

Moi Pirjo! Mistäpäin olet? Minkä ikäinen? Minä tavallinen nuorimies, 32v, Oulusta... Tarjoutuisin auttamaan naista mäessä:) ilman sitoumuksia ja liikoja kyselyjä...

Erillaiset kahvilat ovat parhaimpia paikkoja tälläiseen, mutta tässäkin pitää muistaa mutama asia

jos ja kun ottaa kahvin, ei ota mitään perusmokkaa, vaan vaikka ei saisikaan seuraa, niin makuelämykset korvaavat ne

oma henkilökohtainen hygieniä

viimeisenä se vaatetus !

etköhän noilla pääse alkuun ?

muuten missä päin asut

tuo ikä tuntuisi täsmäävän (minä 23 v.)

Niinkuin huomaat, useimpien paikkojen läheisyydessä riittää vapaaehtoisia :) Oman kokemuksen mukaan, Levillä riittää matkalaisiakin.
Jos haluttaa ladullakin käydä.

Kuusamossa taitaa lumet loppua ?
Pyhä- luosto alueella voisi pyörähtää, viikonlopun verran.

""Haluaisin löytää paikan, missä kaikki johtaa vieraaseen sänkyyn."" Tuohon kyllä on sesonki menossa ohi, parasta varmistusta on sopia etukäteen.