(ei otsikkoa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pirjo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pirjo

Vieras
Mieheni oli minulle uskoton. Haluan maksaa samalla mitalla takaisin. Nettipalstoilta enhalua seuraa hakea, vaan ravintolasta, hiihtokeskuksesta tms., olla tyrkyllä ja tulla isketyksi. Lasten takia en aina pääse lähtemään; olen kotirouva. Missä esimerkiksi toukokuussa voisi varmimmin saada miesseuraa?

Olen 45 v, normaalipainoinen, terve ja mielestäni ihan ok-säilynyt, mikään ei roiku. Suhde saisi kestää ainakin sen viikonlopun, mieluusti pidempäänkin.

Antakaa vinkkejä. Vähän hirvittää ja jännittää, mutta mieli tekee kostaa ja tekee minun mieli vierasta muutenkin. Yli 10 vuotta olen ollut naimisissa ja uskollinen.

Jos se uskottomuus oli se että kuuntelit miehesi puhelinta ja joku ehkäpä miehesi sisko sattui sovitusti soittamaan kun tiesivät sinun kiehuvan mustasukaisesti ,joka kerta kun miehen puhelin soi tai tuli viesti.
Niin ja tottakai se kertoi että hänellä on suhde joka ei kylläkään mitään merkkaa, mutta saipahan sinut ajatelemaan kostoa, no tule marskin patsaalle vappuna pukeuduppas vaikka kanaksi, niin panen sinua jonkun kerran, minulla on Karjun naamari et voi erehtyä, niin lähtee se avioerokin sitten liikkeelle, kun et näytä itse pystyvä, ehkäpä se miehesi pystyy, voin kyllä köyriä sinua useamminkin jos osaat tarjota sopivasti. onko OK?

Minä autan sinua mielelläni. Voisin vaikka naida napsauttaa. Pillun nuoleminenkin on mieluinen harrastukseni... Jos haluat, annan spostiosoitteen, niin sovitaan asiasta...;)

Ei, ei täällä, hyvä rouva! Menkää paikkakuntanne hyväksi havaittuun anniskeluravintolaan, sopivana ajankohtana, kaikille osapuolille otolliseen aikaan. Ensivaikutelma on sangen tärkeä.Ottakaa reipas markkinointihenkinen asenne, hyvä lyhyehkö alustus, tuote-esittely, myyntipuhe ja reipas kädenpuristus kaupan päälle. Tulette huomaamaan, että tälle tuoteryhmälle on kysyntää kaikkialla, jopa markkinoiden ylikuumentumista on voitu havannoida lyhytkestoisissa asiakassuhteissa. Mutta kiiruhtakaa, sillä ymmärtääksemme joitakin sanktioita saattaa olla tulossa tälle osa-alueelle.

Enkö saa yhtään neuvoa, mistä löytäisin minua käyttävän miehen. Parisuhde-keskustelusta yritin, sieltäkään en saanut. Olen päättänyt mennä vieraisiin, vain toteutustapaa ja -paikkaa etsin.

Ensinäkin, täällä on vain naisia suurin osa lukijoita.
Toiseksi, riippuu siitä missä itse sijaitset fyysisesti.

Siitä syystä vastaukset ovat sellaisia, millaisia ovat palstan käyttäjät.

Miksi netin kautta ei voisi löytää sopivaa seuraa? Minä ainakin olen löytänyt, siihen tarvitaan kuitenkin hiukan viitseliäisyyttä.
Ravintolasta saa, helpoimmin yhdeksi kerraksi humalaista ähellystä.
Toukokuussa hiihtokeskukset toimivat vain pohjoisessa, jossa kyllä seuraa löytyisi.
Jos tosissaan haluat pidempiaikaista, miksi et käytä nettiä? Molemmille olisi etukäteen pelin henki selvä. Todellisessa kohtaamisessa voi silti ""tulla isketyksi"".