(ei otsikkoa)

  • Viestiketjun aloittaja Sirpa
  • Ensimmäinen viesti
Marco
Oi, Sirpa,

istun posliinisen pillusi päälle ja kyrvälläni hivelen vakoasi. Laukean kohta ja minulta alkaa tulla iso kunnon paska.
Paska vajoaa jalkoväliisi ja vakoosi.
Levittelen kyrvälläni sitä pitkin pilluasi ja lopulta työnnän paskasen kyrpäni pilluusi...oooiiih...
 
vauhtimies
enkä minä sinua, aikuinen naiseni...taidettiin mennä loppuun asti , oli ihanaa....muistan kuinka annoit minulle seisaaltaan takaapäin....huh huh mikä olo tulee kun muistelee
 
Marco
Voi luoja kuinka kaunis oletkin. Ja on niin vaikeaa olla koskematta, hellästi kosketan rintojasi, puristan varovaisesti, huomaan kuinka hengityksesi kiihtyy… Näykin nännistäsi ja imeskelen niitä…maistut niin hyvälle!

Haluaisin niin jatkaa mutta minun on kohta mentävä lääkärille, hammaslääkärille :(
Oletko paikalla huomenna? Toivottavasti nähdään silloin.
Mukavaa illanjatkoa.
 
Marco
Otan kyrpääni lisää paskaa ja hivelen sitä tisseihisi. Haisee paska ooh... mikä tuoksu...

Nuolaisen paskaista nänniäsi ja tuputan paskaisen kullisi suuhusi. Maistahan kulta hunajaa...

Nyt siis lääkärille hakemaan lisää peräruiskeita, jotta paska lentää huomenna jatkaessamme tätä ihanuutta..
 
Marco
Kuten huomaat täällä on joku sekopää kun puhuu ihan skeidaa. Haluaa näköjään näyttää joltain että onpas se ""hurja tyyppi"". Kirjoittaa jopa samalla nimellä kun minä, joten älä välitä siitä. Maailma on täynnä noita bimboja…

Nyt lähdössä. Illanjatkoa sinulle!
 

Yhteistyössä