(ei otsikkoa)

  • Viestiketjun aloittaja Sirpa
  • Ensimmäinen viesti
Sirpa
Näköjään on, mutta mä olen vähän tällainen flirtti. Elämä kiinnostaa niinkun kissanpoikasta. Mitäpä sinun mielesi tekevi, aivosi ajattelevi ja muualla kehossa tapahtuvi?
 
Marco
Kun ollaan takan ääressä ja sinä minun lähellä niin kosketan hellästi sinun rintojasi ja voi miten ihanat ne ovat... huomaan kuinka nännit ovatkin kovia...
Voi olla että vesi on jo aika viileä mutta voisin lämmittää sinut moneen kertaan, vaikkapa saunassa.....
 
Jussi
Sä oisit mun Aino,
et neitonen kaino.
Sun luoksesi kinkkaisin,
sieltä täältä sua hinkkaisin.
Kunnes orkun mä saisin,
sua hellästi naisin.

Ps. A. Kiven päivänä en pysty parempaan.
 
sirpa
Ollakko sinä se vakaa vanha Väinämöinen? Missä on ""sieltä"" ja missä on ""täältä""? Ja itsellekös vann orkut ottaisit, kun minäki sitä kovasti haluaisin. Vosinhan minäkin sua sieltä hiukan hinkkailla ja muutenki vähän hakkailla
 
Marco
Nalle karvatassu vallaton ja hassu,
löysi pienen sydämen,
punaisen ja lämpöisen.
Luokse hyvän ystävän
sydämen mä lähetän,
päätti pikkunalle
ja kömpi peiton alle.

A. Kiven päivän kunniaksi sinulle.

Vo juku sentään Sirpa, työt kutsuvat ja minun on mentävä :( Taidanpa etsiä sinut uudelleen täällä länsirannikon alueelta...
 
Sirpa
Aito pitää olla ja elää täysillä, nauttien. Eikö tuo flirtti kuulu vähän leijonien luonteenkuvaan. Ja jostakin syystä elämä on viime aikoina kohdellut minua niin, että pystyn ottamaan ilon elämään elämästä, ja siihen kuuluu myös flirttailun ilo.
 
Jussi
Voisin mä tietty luoksesi kipittää,
paisuvaa nänniäs nuolla ja lipittää.
Lanteesi kaarta koskea koittaa,
yrittää estosi, suosios voittaa.
Hetken vain kanssasi huumassa heilua,
pelata peliä rehtiä, reilua.
Orkut myös sulle tahtoisin tuottaa,
sen sinulle lupaan ja siihen voit luottaa...
 
Hannu
Kiva kuulla, että saat elämästä sitä oikeata nautintoa mitä haluut.
Horoskoopista sen verran. Mä oon kalat, jotka kutevat hiljaisissa vesissä, mutta nauttien piiiitkääänn. pidän sellaisesta.

Hannu
 
Jussi
Kiven viimeiset sanat..""Minä elän"",
saa toivomaan minut ,saan pestä sun selän.
Sinut puhtaana naisena sängylle kantaa,
tuntea miehenä, kun nainen halusta antaa....;)

Ps. Olisippa se noin helppoa mukavan naisen kanssa,
ihan tosta vaan, mutta ei taida olla.
Mukavaa loppupäivää sinulle...:)
 
Sirpa
Olisi se, sinäkin tunnut ihan kivalta... Ja muuten en ystävä rakas annakkaan kuin halusta.
Huonohan sellainen saunakaveri on, joka ei selkää pesisi, ja se tuntuukin tosi hyvältä. Hyvää päivän jatkoa sinullekin.
 

Yhteistyössä