(ei otsikkoa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tinza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
vai ettei ole paukkupanoksia....taitaa olla muijan lisäksi kersa pyörimässä jaloissa...tai parikin?kysyin sitä vaan sillä et tietäisin onko susta mihkään...senkö takia haluut vierasta et oma muija rupee näyttää vastenmieliseltä?taitaa olla tuore synnytys takana.sitä jos on ollu kattomassa niin ymmärrän kyllä jos ei tee enää mieli panna siihen reikään...

Noi ympärileikkaus ja muut paska jutut oli feikkien tekeleitä.Mä ilmestyin vasta nyt tänään eka kertaa tänne. Sulla näköjään kävi hyvin hakus kanssa... Lucky you! Harmi,että en ehtiny aiemmin ja sit noi vitun ""pellet"" kirjotteli mun nimellä. Shit happens...

Noi ympärileikkaus ja muut paska jutut oli feikkien tekeleitä.Mä ilmestyin vasta nyt tänään eka kertaa tänne. Sulla näköjään kävi hyvin hakus kanssa... Lucky you! Harmi,että en ehtiny aiemmin ja sit noi vitun ""pellet"" kirjotteli mun nimellä. Shit happens...

harmi joo varmaan.nopeat syövät hitaat.tais olla niin ettet viittiny vaivautua vastaan ja laitoit noi loput paskat sit muitten piikkiin.mut hälläväliä,sain jo munaa tänään......
vinkki:pane sitä eukkoos tänään oikein kunnolla....sitä se kuiteskin haluaa...

sopii...mut textailen ennemmin jos vaan sulle sopii se.saako kysyä et mistähän sen sun muijas pihtaus sit johtuu?onko epäilyttävän hyviä työ/harrastuskavereita,et on sit syytä epäillä niitä?

Yhteistyössä