(ei otsikkoa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kahvilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kahvilla

Vieras
Juodaan niin et porot tulee korvistakin. Unettoman syvän yöunen jälkeen kuin toisena miehenä valmistaudun ""Blondin"" tapaamiseen . On se surkeaa , mutta kait sitä on pakko. Jos se ei olis niin pirun bimbo. Se oli aikanaan hyvin kaunis ja se meni päähän kait. No eiköhän siitä jo tarpeeksi.
Se auenneet huulesi suudelman alla oli juovuttava kokemus samoin kuin viimeinen kyykkyhyppy . Että sun pitääkin , nyt taas joudun pesulle (kylmällä vedellä ) Nauraa hekottaen. Mitenkä se ""x"" , ymmärsikö se koskaan kakkosena ""maun"" päälle vai oliko tyhjentynyt jo oven takana. Jotenskin kärpäsluonteeni kanssa kadehdin sitä . Kerran pääsin nykyisen kaa samaan ja arvaa käytinkö sitten tilaisuuden .Mutta siitä aikaa jo on kun katsoin kuutamoon , lauloi yks .
Toivottavasti eräs mukavalla peräsimellä ja pulleilla purjeilla risteää kurssiasi tänään , kun murrrrrrhapäivän aattona olet herkimmillään .
Smaxs ! RKS

Ja mää oon ny aika poikki..mut onnellinen poikki..:)) aika kova työpäivä yssikseen mut kohtahan se loma :))
Mä sit kävin huumaantuun kun sinne..(tai tänne,heh,litinän keskelle käysit huulines sukeltaan..joutusin varmaan hiuksist tarraan..Muuten kyl mun eilen tarvi vähä huuleen purra,ett ei ois äännähyksiä kuulunu..
En mää oikein tiiä kuin pitkälle tuo x touhuissaan meni,ehkä katto vaan (en mä kysyny ehkä ois pitäny),no ei niit ny nii hirrviän mont kertaa ollu..sen saman pojjan kaa ja sit yks toinen..jost varmaan kerran mainitsinki,heh,sil oli surua..
Mites blondin kaa? Joo,ne ei ain kaikki vierailut nii ""ootettuja"" oo,kaikkii ""troijanhevos""-äksyilijöitä mäki väliin visiteeraan.
Muuten pitäskö tänä iltana ottaa iisimmin kiihdytysten kaa..:)Sullakin ajoa ees huomenna ja silleen..
Täälläs on aika lämmin mut tuulee
Musupuiskis***

Joo varmaan pitää , muutenhan siemenet loppuu heti alkuunsa. nii ja tulppanitarhaki lakoo (höröttää ) Mutta oli se sen väärttiäkin Wautsi !!
Blondie tavattiin juu . Nyt tiedän että kenkkuja on -äiti-exmies-toinen serkkutyttö- kela jne. Puhelinviestin tullessa kysyi oliko joku nainen ja mää sanoin et mun salarakas ja se sano jotta älä valehtele. Mä sanosin että en sit valehtele.
Mulla pari asiaa viel huomenna aamupäivällä ja sitten lähen ensiksi Pälkäneelle , sielt sitten Vaasaan , joten tämä asema ilmeisesti vaikenee aamukasteen jälkeen. Mutta onhan tuo toinen olemassa.
Vaan edelleen se huulipusu on ihaninta mitä olen koskaan kuullu . Smax
Mee ny huiliin vähän päivänokosii ja aattele mua.

No huilinhan mä,vähä.Ei se kuule mullakaan ""täysillä kulje""(mut sehän tiijetään,heh),en tiiä mikä kumma se on ku mun pitää ain näin murmuraattona alkaa kaikkii asioita hoitaa..niinku noitten sonskulaisten kaa spostin pelaamisest jne. ja ""sotahan"" siit tulee ku ne ei tiiä ees sitä ku mää..pöhköö porukkaa,höh.
Noheh,mihin käsitykseen tuo nyt jäi Salarakkaast..:).Hetikö se kysy..
Muuten muista ny Pusuilla muakin kun jossain kauniis järvimaisemas kuljet(ja muualla kans :))ois kiva ku kilahtaa pusuin merkis..:)) mut älä painei ota,sullon Loma &Naati siit :).Mä en tiiä miten sua arvaa häiriä..mut eikai ne sentään sun viesteis kimppuun käy,vai?¿ :)) mut en taho noloi tilanteit olla aiheuttaas..
Pusumuisk ny väliin,varmaan naputan viel jottain.
(löysinpä sen eka stoppis kartaltaki,kaunist se Mansen seutu,vuoden mäki kattelin seutuu,Pus

Ekaksi tärkein : Meidän perheessä katotaan posti, puhelut , sähköposti ja textarit henkilökohtaisiksi , eikä kenenkään tulisi mieleenkään puuttua ilman lupaa toisen viesteihin. Samoin mun lompsa ja frouvan käsveskaan mennään vain luvanpäälle , että pleace : tahtoo textarei ihaNAISELTAAN.
Ollaan jo niin kauan oltu avioisessa. (hymyilee) että vissi luottamus on.
Eiks oo kumma , että murrrrrpäivinä kaik jutut kasaantuu , heh. Mut nuo menee ohi ja sit taas aurinko leveämmältä paistaa.
Juu het Blondie kysäs ja sit se teki viel henkilökohtaisen kyksymyksen josta toisaalla enämpi . Käynpä innolla vilasemassa ja mahd. palajan . Ootsä tosi kiva muijja : Varmaan sun eroski tuli siks että oot fiksumpi ku hra. X . Kyllä minun on aivan pakko joskus tutustua Sinuun lähemmin
Lämpimät suukot lämpivälle tuoksuvalle ihollesi , siihen kaulakuopan kohalle , varovasti , en tee fritsuu :::))) Smax

Siitä huolimatta,ett erehyit..Psst :))
No,kyl meilki jokainen ite viestinsä lukee mut puheluihin vastaa kuka vaan..heh,jos tuttu numero.Tuo punkki ny on ainoo ku käy nappaas toisen oman..ja sillä soittaa hukas olevaan omaansa (siin,ett ehi mitään) mut tuohan ny ei meil asu :))(eikä sekään ny viestei lukis)
Ny aatoskatkos..
Välipusu**

Vielki ""päivitän"",on se eri blondi sul ku semmosii...en mää vaan noille tohtis enkä haluiskaan :)) jotain se kertoo sun olemuksestas :))
(ny ei aatosväsy enää oikein kulje)
Hyvää lomaa sul :)) ja Suukkoi toivotaan kilauksina..Viivähdähän vetten äärel kans :) ja Naaaati maisemist ja niist toisist ""maisemist"" nauttimiseen ei ehkä tarvi eri kehotusta..:)
""yöjalat"" kietoutuu sun ympärille puristaan...(ei liian lujaa:) Suukkomuiskut***

Kävin tuos katsomas sun ihanan tekstisi ja nyt alaspäin katsellessa kukkanen ei yhtään lakastuvalta tulppaanilta näytä. (hienoo oikeestaan )Työnsin siihen ruskeaverisiä elementtejä iloksesi ja sitten kun puurotilanne helpottaa , aatoksesi siivittämiseksi. Enpä ole heti aamutuimaan pitkään aikaan kukkasta hoidellu , mutta samalla aamupesullahan sit voin korjata jäljet. (nauraa) * niih ja kenen syy , kenen syy , että kelloni soivat *.???
Kyllä minä olen tienny , että Blondie aina on rakastanut minnuu -- on tasan 15 vuotta mua nuorempi ja on nuoruudesta asti kokenu minut isähamona kait.
Kun kiedot yöjalat mun ympärille , purista lujaa äläkä lase irti vaan naati ja mää laakasen .
Nyt sinullekin mukavaa lomaa ja ""asema sebra"" tosin ilman raitoi , vaikenee (Alistar Mclean ) Pusumuiskis ja smax !

Yhteistyössä