(ei otsikkoa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmistunut

Vieras
Mikä ihme teillä naiset oikei n on ? Meillä on jatkuvaa riitaa asioita joita minä en tee , mutta vaimoni väittää minun tekevän . Esim. käyn kuulemma vieraissa ja tapailen muita naisia. Olen sanonut asian olevan puppua ja koen että minut leimataan valehteliaksi. se taas on asia josta minä en pidä. Huono itsetuntoko vai toimitte itse niin ja syytätte vain toista puhdistaaksenne omatuntonne.

Ihminen, joka tunnistaa sisäisen pettäjänsä, uskoo sen löytyvän myös kanssaihmisistään. Tiedättehän nämä, jotka varmuudenvuoksi pettävät, ennenkuin kumppani ehtii. Tai sitten reilukerholaiset, joille riittää syyksi, että kun syytetään kuitenkin.

Tiedä sitten, saavatko nämä ihmiset viestejä avaruudesta vai mistä tämä sisäinen intuitio on peräisin. Ei se ainakaan parisuhdetta paranna.

Te ette ilmeisesti ole ollenkaan keskusteellee asiasta. Nainen syyttää ja sinä puolustaudut, ei hyvä. Mitä jos nostaisit sen kissan pöydälle ja puhuisit asioista: luottamus suhteessa, toisen mielen jatkuva pahoittaminen ja itsetunto.

Miten niin ""naiset""? Noinko sanot vaimollesikin? Jos puhut hänellekin monikossa, niin onko ihme, jos ajattelee sinulla olevan useita naisia? ;-)

Keskustelkaa. Asiallisesti. Syyttäminen ja puolustaminen eivtä ole keskustelua.

Oletko ajatellut,että hän haluaisi vain saada keskustelua aikaan eli siis ärsyttämällä sinua.Puhutteko yleensä asioista,siis kaikesta..eli onko niin hyvä suhde,että molempien mielipiteitä arvostetaan.
Ainakin naisena minulle on tärkeätä,että pystyy puhumaan kaikesta ilman,että toinen hermostuu tai alkaa vähättelemään.
Usein tein exälle vähän samanlaisia temppuja,että tahallani härnäsin,että olisin saanut hänet edes joskus puhumaan jostakin..

Yhteistyössä