ei oo vielä menkat tulleet synnytyksen jälkeen.. vauva kesällä 1 vuotias! Onko muilla kestäny näin kauan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iik
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iik

Vieras
onks kellä muulla ollu näin pitkä aika (11kk) ennen kun kuukautiset on alkaneet??? Minulla oli edellisestä lapsesta tasan puoli vuotta, tulivat heti kun lopetin imetyksen. Nyt ei ole tullut vaikka lopetin imetyksen 2,5kk sitten.. Voi apua. Pitäiskö ottaa testi, vaikka ei uusi raskaus pitäis olla mahdollinen millään. Kiinnostas lähinnä kuulla millo muilla alkaneet menkat synnytyksen jälkeen.

Keskimmäisestä alkoi 10kk synnytyksestä ja kolmosesta 1v7kk synnytyksestä. Molemmilla kerroilla alkoivat heti säännöllisinä, vaikka tauko olikin pitkä ja imetys jatkui edelleen.

no hyvä kuulla näitäkin kokemuksia. Olen usein ihmetellyt aivan rehellisesti, kuinka jotkut onnistuvat synnyttämään lapset vuoden ikäerolla, kun itselle menkat eivät ole kovinkan nopeasti alkaneet. On tullut tunne, että nämä hitaammat alut ovat jotenkin epänormaaleja. En todellakaan kaipaa niitä, kiva kuulla vähän vertailun vuoksi muidenkin tilanteesta :)

no kiva nähdä että muillakin kestää pitkään menkkojen alku. Mä jo murehdiin ku puoli vuotta synnytyksestä. Pitäis siis periaatteessa alkaa kun imetys loppuu vai. Esikoisen jälkeen alkoi heti.

Mulla alko jälkitarkastuksen jälkeen ku alotin pillerit, sit ne tuli muutaman kerran mut on olleet nyt taas poissa monta kuukautta. imetän vielä, poika 10kk. Itsekkin oon ihmetelly miks ei tuu, mulla on ollu kuitenki semmosia oireita ku alkas menkat mut vuotoa ei tuu, enkä oo raskaanakaan ku oon tehny useamman testin.

nii mäki aattelin just tulla viä sanoon, että osta halpis testi vaan ja testaa, paree se on kuitenki tietää ettei tarvii märehtiä turhaan. Eihän ne maksa ku pari euroa