Ei oo todellista!!!!!!

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Näinkö hemmetin kipeeksi sitä ihmisen pää tulee kun lähtee vähän viihteelle ilman harjoitteluja?
Nyt oikeesti räjähtää pää |O
Eipä tarvii enää mennä, mikäli tän olotilan muistaa...

Mä tapasin erään miehen... Tuli jatkuvasti juttelemaan, oli aina tosi kohtelias ja liiankin mukava. Ja mä tietysti epäilin että mitähän se meinaa... Mun mielestä se puhuikin koko heppu tosi jännästi ja oli melko tumma (ja pirun komea :o ), ja mä kysyin että mistä se on, ei se kyllä suomalainen ole... Sitten tää heppu lätki mun eteen ajokorttinsa. Ja opiskelijakorttinsa. Huomasin että se on yliopisto-opiskelija...tiedekunnan lyhenne oli LT :D

No, meillä oli tosi hyvät keskustelut (ja mulla oli tosi paljon kysymyksiä tietysti :D ), ihmisen kanssa ketä luulin ensin saksalaiseksi gigoloksi. Ja mä olen vieläkin järkyttynyt siitä miten fiksu se heppu oikeasti oli.
Se oli tuntikausia mun kanssa ja ois vielä halunnut tarjota ruokaa jnejne. mutta sitten mun moraali tuli mua vastaan ja mä lähdin kotiin :xmas:
Jos tilanne olis toinen niin mä oisin mennyt sen mukaan varmaan hirveesti harkitsematta, aikamoinen mies nimittäin :saint:

Mut pjaska et sattuu piä |O

Alkuperäinen kirjoittaja Taare-:
olisit lähteny mukaan ei tarttis harmitella. ei kai se syöminen kovin pahaa ole vaikka sitä tekeekin miehen kanssa

Ei munkaan mielestä mutta ton isännän mielestä on. Ja ois siitä tullut kurja omatunto kun tietää että ton toisen mielestä mä en saisi edes puhua kaksilahkeisille ( :headwall: )

Mukavaa että oli kiva ilta kaikesta huolimatta! ;) Itse olin perjantaina juhlimassa ja pitkästä aikaa muutama mies koetti kovasti iskeä. ( tais niillä olla näössä vikaa :D ) Kyllä se itsetuntoa kummasti mulla nostaa vaikka toisaalta tulee huono omatunto tyhjästä.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:
Tommonen on kuitenkin aina piristavaa! Ei munkaan omatunto olis sallinu lahtee mihinkaan syomaan... Enka ma laskis miestanikaan kenenkaan kanssa syomaan.

Onhan se piristävää, vaikka siitä päänsäryn saakin :D

Ja mun mielestä oli tosi hienoa päästä juttelemaan ton opiskelijan kanssa, mä sain siltä hirveästi vinkkejä ja tietoa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mitcha:
Mukavaa että oli kiva ilta kaikesta huolimatta! ;) Itse olin perjantaina juhlimassa ja pitkästä aikaa muutama mies koetti kovasti iskeä. ( tais niillä olla näössä vikaa :D ) Kyllä se itsetuntoa kummasti mulla nostaa vaikka toisaalta tulee huono omatunto tyhjästä.. :/

Joo, vientiä ois ollut kyllä. Mutta osa oli semmosia paljon meikäläistä vanhempia, n50v, miehiä, ja se ei kyllä nostattanut tunnelmia... :D :D Toi fiksu tapaus nosti itsetuntoa, varmaan sen takia että pidän älykkäistä tapauksista yleensäkin :xmas:

Yhteistyössä