Näinkö hemmetin kipeeksi sitä ihmisen pää tulee kun lähtee vähän viihteelle ilman harjoitteluja?
Nyt oikeesti räjähtää pää |O
Eipä tarvii enää mennä, mikäli tän olotilan muistaa...
Mä tapasin erään miehen... Tuli jatkuvasti juttelemaan, oli aina tosi kohtelias ja liiankin mukava. Ja mä tietysti epäilin että mitähän se meinaa... Mun mielestä se puhuikin koko heppu tosi jännästi ja oli melko tumma (ja pirun komea
), ja mä kysyin että mistä se on, ei se kyllä suomalainen ole... Sitten tää heppu lätki mun eteen ajokorttinsa. Ja opiskelijakorttinsa. Huomasin että se on yliopisto-opiskelija...tiedekunnan lyhenne oli LT 
No, meillä oli tosi hyvät keskustelut (ja mulla oli tosi paljon kysymyksiä tietysti
), ihmisen kanssa ketä luulin ensin saksalaiseksi gigoloksi. Ja mä olen vieläkin järkyttynyt siitä miten fiksu se heppu oikeasti oli.
Se oli tuntikausia mun kanssa ja ois vielä halunnut tarjota ruokaa jnejne. mutta sitten mun moraali tuli mua vastaan ja mä lähdin kotiin :xmas:
Jos tilanne olis toinen niin mä oisin mennyt sen mukaan varmaan hirveesti harkitsematta, aikamoinen mies nimittäin :saint:
Mut pjaska et sattuu piä |O
Nyt oikeesti räjähtää pää |O
Eipä tarvii enää mennä, mikäli tän olotilan muistaa...
Mä tapasin erään miehen... Tuli jatkuvasti juttelemaan, oli aina tosi kohtelias ja liiankin mukava. Ja mä tietysti epäilin että mitähän se meinaa... Mun mielestä se puhuikin koko heppu tosi jännästi ja oli melko tumma (ja pirun komea
No, meillä oli tosi hyvät keskustelut (ja mulla oli tosi paljon kysymyksiä tietysti
Se oli tuntikausia mun kanssa ja ois vielä halunnut tarjota ruokaa jnejne. mutta sitten mun moraali tuli mua vastaan ja mä lähdin kotiin :xmas:
Jos tilanne olis toinen niin mä oisin mennyt sen mukaan varmaan hirveesti harkitsematta, aikamoinen mies nimittäin :saint:
Mut pjaska et sattuu piä |O