Ei oo todellista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kookosta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kookosta

Aktiivinen jäsen
02.02.2007
18 491
0
36
Me ollaan venailtu kesän alusta jos saatas muualta kun näistä taloista isompaa kämppää.
No saatiin viime perjantaina tarjous ihan muakavanolosesta asunnosta toisessa kaupungiosassa ja asunto on mukavan kokonen ja ipanalle on oma huone. Kerettiin jo sopia vuokrasopimuksen allekirjotus päivä ja vuokra vakuuskin on maksettu.

Tänään sit tuli ilmotus et tässä samassa talossa ois ollu yks isompi asunto meille tarjolla |O Voihan kirosana sentään :kieh: Mä oisin mielelläni asunu näissä taloissa edelleen, mut mitäpä täs enää voi.

Mä en nyt käsittänyt jotain... OOtte venaillu, että saisitte kämpän muualta. Sitten kun saatte, oletkin pahoillasi, että se on muualla?
Mutta koita kysyä, onnistuisko vaihto.

Eri vuokranantaja on kyseessä, nää nykyiset on opiskelijaasuntoja.
Eikä me siihen toiseen mistään uusia asukkaita repästä tähän hätään.

Harmittaa vaan kun näissä taloissa on niin mukavia ihmisiä ja sellanen kylähenki kaikkien kesken (vaikkei näissä nyt enää montaa vuotta kerkeis asua kun opiskelut loppuu).

Mut pitää varmaan aatella positiivisia juttuja, siinä uudessa on sama vuokra mikä tossa olis ollu ja on isompi.

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Mä en nyt käsittänyt jotain... OOtte venaillu, että saisitte kämpän muualta. Sitten kun saatte, oletkin pahoillasi, että se on muualla?
Mutta koita kysyä, onnistuisko vaihto.

Meillä on ollu hakemus näihin taloihin kans isommasta mut nihkeesti porukka niistä pois on muuttanu.
Paitti nyt.

Yhteistyössä