Ei oo todellista, hermot menee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aargh!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aargh!

Vieras
Ja pahinta on, etten mä voi tehdä asialle yhtään mitään.

Syy miksi hermot menee, on tuo ärsyttävä töminä mikä kuuluu yläkerrasta. Siis ihan selkeästi joku kävelee ja hyppelee tai tekee jotain.
Ja syy, miksen voi asialle mitään tehdä, on se että siellä ei ole ketään! Siis ei yhtäkään elollista olentoa. Me kaikki ollaan täällä alakerrassa.

:headwall:

Voitteko uskoa miten riipii?!!

Rivariasunto? Meillä ainakin kuuluu, kun naapurit juoksee portaissa tai kävelee tömistäen yläkerrassa. Mä luulin olevani huonokuuloinen, mutta kuulen jopa naapurin herätyskellon aamulla :D Meidän seinät on ihan pahvia joo...

Ei se vaikuta. Mä oon oikeasti joskus huutanut että hiljaa siellä, ei tartte lattiasta läpi tulla (kun oon luullut että lapset on ylhäällä), mutta ei se ole hiljentänyt möykkää. Välillä on aikoja kun on ihan hiljaista, ja välillä tää on sitten tätä. Yks kerta meno oli oikeesti jopa musta pelottavaa, olin silloin yksin kotona ja kauhea sademyräkkä iski päälle.. Silloin villiintyi myös yläkerta jostain syystä.

Alkuperäinen kirjoittaja vg:
Rivariasunto? Meillä ainakin kuuluu, kun naapurit juoksee portaissa tai kävelee tömistäen yläkerrassa. Mä luulin olevani huonokuuloinen, mutta kuulen jopa naapurin herätyskellon aamulla :D Meidän seinät on ihan pahvia joo...

Ei, vanha rintamamiestalo.

Alkuperäinen kirjoittaja niin varmaan.:
No aika huono aloitus, jos kummitusjuttua kirjoitat.

No kuule eipä ollut aikomuksena. Ei ole pakko uskoa, mutta mun hermoja ainakin kiristää tuo töminä kun haluaisin vain nauttia hiljaisuudesta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No kuule eipä ollut aikomuksena. Ei ole pakko uskoa, mutta mun hermoja ainakin kiristää tuo töminä kun haluaisin vain nauttia hiljaisuudesta.

Ja sä siis uskot, että siellä on jotain tuonpuoleista, eikä sua lainkaan hirvitä, vaan oot ihan ok asian kanssa? Kyllä kaikilla ihmisillä on sen verran jotain kuolemanpelkoa ja itsesuojeluvaistoa tms., että tuollaiset asiat pitäisi kyllä pelottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vielä:

Ja sä siis uskot, että siellä on jotain tuonpuoleista, eikä sua lainkaan hirvitä, vaan oot ihan ok asian kanssa? Kyllä kaikilla ihmisillä on sen verran jotain kuolemanpelkoa ja itsesuojeluvaistoa tms., että tuollaiset asiat pitäisi kyllä pelottaa.

ja tällekin löyty joku järkevä selitys.
sataako nyt ulkona. jso se liity siihen satamiseen ja myräkkään jotenkin

Alkuperäinen kirjoittaja vielä:

En minä tiedä mitä siellä on, mutta mikään hiiri tai muu pieni ei tuota ääntä saa aikaiseksi. Ja kaikki asukkaat ollaan nyt alhaalla, siellä ei ole ketään. Eikä mua pelota, ei se sieltä ole vielä kertaakaan mun kimppuuni tullut. Keittiöön saakka joskus askeltaa, mutta siihen se sitten jää.

Ja ei, nyt ei sada vettä eikä edes tuule. Ei liity säähän tuo möykkääminen.

Ps. En varmasti ole ainoa ihminen maailmassa, jota nämä asiat ei pelota.

Ei se vaikuta. Mä oon oikeasti joskus huutanut että hiljaa siellä, ei tartte lattiasta läpi tulla (kun oon luullut että lapset on ylhäällä), mutta ei se ole hiljentänyt möykkää. Välillä on aikoja kun on ihan hiljaista, ja välillä tää on sitten tätä. Yks kerta meno oli oikeesti jopa musta pelottavaa, olin silloin yksin kotona ja kauhea sademyräkkä iski päälle.. Silloin villiintyi myös yläkerta jostain syystä.

Villiintyi yläkerta= sinun pää?

Alkuperäinen kirjoittaja Mass:
Minä tiedän erään talon jonka vanhin poika kuoli autokolarissa. Se kävelee nyt kotinsa vintillä. Kuollut mies. Tämä on ihan tosi tarina.

höpö höpö. kun trpeeksi jankka kuulee vieraatkin jo ääniä ja vanhoissa taloissa kuuluu aian jotakin.
kun me kuollaan me maadutaan, meistä ei jää mitään

Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:

:D ainki hyvä mielikuvitus on.

Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Mass:
Minä tiedän erään talon jonka vanhin poika kuoli autokolarissa. Se kävelee nyt kotinsa vintillä. Kuollut mies. Tämä on ihan tosi tarina.

höpö höpö. kun trpeeksi jankka kuulee vieraatkin jo ääniä ja vanhoissa taloissa kuuluu aian jotakin.
kun me kuollaan me maadutaan, meistä ei jää mitään

Kuollaan- niin se ruumis kuolee.

Alkuperäinen kirjoittaja Aargh!:
Ja pahinta on, etten mä voi tehdä asialle yhtään mitään.

Syy miksi hermot menee, on tuo ärsyttävä töminä mikä kuuluu yläkerrasta. Siis ihan selkeästi joku kävelee ja hyppelee tai tekee jotain.
Ja syy, miksen voi asialle mitään tehdä, on se että siellä ei ole ketään! Siis ei yhtäkään elollista olentoa. Me kaikki ollaan täällä alakerrassa.

:headwall:

Voitteko uskoa miten riipii?!!

Hei kiitti vinkistä. Tätä aion käyttää jos alakerran naapuri tulee valittamaan jumppamelusta.

Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:

:-) hyvä sivallus , nauroin yksin ääneen

Yhteistyössä