Ei oo aikaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
siivota kaappeja täksi Jouluksi. No, enhän vietä kaappeissa Joulua.

aaght, toi oli pari ekaa kertaa (monta vuotte sitten ihan hauska) mutta nyt alkaa jo tursua korvista ulos toi sanonta.
Anna olla siivoamatta, mitäs sitten? Nautit vaan joulusta, ei kannata stressata tai hakea muilta hyväksyntää.

Alkuperäinen kirjoittaja hauska:
Siivoaako joku kaapit ihan vaan joulua varten? :D

jos mä oon oikein ymmärtäny, niin suurin osa palstamammoista suorastaan himoitsee siivoamista ym. kotitöitä. että en yhtään ihmettelis vaikka suurin osa väittäis täällä tekevänsä oikein kunnon Marttojen suursiivouksen joulun alla. plus tietenkin laittaa laatikot itse, taittaa himmelin, kaivaa saunavastan pakkasesta ja kuuraa saunan lauteet....

Mä koitan saada kaapit siivottua joulun- ja pääsiäisen aikaan että tulee siivottua edes se 2 kertaa vuodessa... Ja joo, teen itse laatikot, pesen saunan ja otan kesällä pakastetun vastan pakkasesta.. :D
Mutta en siis tykkää erityisemmin kotitöistä - siististä kodista kyllä.

Noh, meillä tehdään kunnon joulusiivous, piilotetaan ylimääräiset tavarat, pestään huusholli lattiasta kattoon, laitetaan puhtaat matot lattialle ja joulukoristeita ympäriinsä, laatikot ja muut ruuat teen myös itse, mutta kaappeihin en koske joulun alla. Ne perkl:n kaapit kerkiää siivota kesälläkin :D
Ja VIHAAN siivoamista!! :kieh:

Yhteistyössä