ei ollu rahaa edes kanerviin pihalle, ja nyt ne jo loppui kaupoista

  • Viestiketjun aloittaja onneton
  • Ensimmäinen viesti
onneton
kun vihdoinkin olisin mennyt ostamaan 2kanervaa. Tilalle oli tullut jotain joulukrääsää. Niinpä piha on nyt sitten toukokuuhun asti ilman mitään kukkia:( Synkän näköistä...
Voi että kun tulis joku lottopotti tms onnenpotku että ei tarvitsis näin pienellä kituuttaa.
:(
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
laita havuja, niitä saa ilmaseks metästä!
Mutta muista,jokamiehen oikeuksiin ei kuulu puista oksien katkominen,saat ottaa vain katkenneet risut ja oksat maasta ilman maanomistajan lupaa!!!
Miulla on appiukon mailta kerättyä kanervaa,kuusenhavuja,pikku kuusi ruukussa ja katajaa pihalla koristeena.
Mie antasin kyllä lähöt jos joku miun mailta(en omista kylläkään)iliman lupia tulis reppii havuja puista!!Siittä lähettään et nää on miun maita,kele :LOL:
 
mä oon kyllä käyny katkomasta tosta kaupungin metästä lenkkipolun varrelta. Enkä ollu ainoo...

Ja mustikan varpuja ku värjää spraymaalilla niin tulee ihan yhtä nättejä ku kanervista. Siihen voi sit vaikka jotain metallinauhaa laittaa koristeeks.

Mulla oli viime talvena vaan pelkkää katajaa jonka ympärille oli kieputettu sellasta metallilankaa jossa pieniä punaisia sydämiä ja sit sellasta kullanväristä tähtinauhaa, muovista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
mä oon kyllä käyny katkomasta tosta kaupungin metästä lenkkipolun varrelta. Enkä ollu ainoo...

Ja mustikan varpuja ku värjää spraymaalilla niin tulee ihan yhtä nättejä ku kanervista. Siihen voi sit vaikka jotain metallinauhaa laittaa koristeeks.

Mulla oli viime talvena vaan pelkkää katajaa jonka ympärille oli kieputettu sellasta metallilankaa jossa pieniä punaisia sydämiä ja sit sellasta kullanväristä tähtinauhaa, muovista.
Heh,teijän kaupungissa on koht sitten aukeet maisemat.
Siis tosiaan noin se oikeesti menee,ei sais katkoo eikä luvatta ottaa.Oli tuossa tien varressa äskettäin yks mummo survoutunu ok-talon kuusiaidan sisään saksineen ja pokkana visko havuja tielle.Meinasin karjasta vaan mistäs mie tiijän jos se on siltä Hannulta(asuu ok.talossa)kysyny vaikkapa luvan.Oli kyllä vaan tien eikä talon puolella...Mummo hämäräpuuhissa :LOL:
 
vieras
Mulle aina mun pappa hakee sammalta ja jäkälää ja sen sellasta mettästä, kun mulla ei ole lupaa moiseen. Hän käy siis tuttunsa metsässä aina hakemassa luvan kanssa.
 

Yhteistyössä