[QUOTE="laala";28709439]Lastensuojeluilmoituksesta on ihan turha tehdä mitään peikkoa, vaikka tältä palstalta voisi niin luullakin. Huostaanotto on ihan äärimmäinen toimenpide ja sitä vältetään viimeiseen asti, teille pyritään pikemminkin järjestämään apua jotta jaksaisit paremmin. Valitettavasti ennemmin niinpäin, että mitään ei rahapulassa tapahdu. Teen työssäni yhteistyötä lastensuojelun kanssa ja minulla on monta ystävää lastensuojelussa töissä, ei siinä ole mitään pelättävää.
Tosin se täytyy sanoa, että onhan sinulla moninaiset ongelmatkin. Saatat jossain vaiheessa tarvita laitoshoitoa? Lääkäri teki ihan oikein tehdessään lastensuojeluilmoituksen ja syy on se, että tarvit kipeästi apua. Ja kun sanoit, ettei olisi pitänyt kertoa mitään, niin miksi ei? Huonossa lykyssä olisit väsyttänyt itsesi täyteen burnoutiin ja tilanne olisi räjähtänyt käsiin, jos kerran psykiatrisi on tuota mieltä. Sitten se huostaanottokin olisi saattanut olla enemmän kuin ajankohtainen.[/QUOTE]
Kiitos, kirjoitit kauniisti ja syyllistämättä. pelkään että asiat ovat jo niin huonosti että vievät pienimmät lapset. Siihenkin olen jo varautunut kun en jaksa oikein ajatella että meitä joku haluaisi auttaa ja rahaakaan ei tältä kaupungilta löydy. Mutta huostaanottoihin löytyy aina, kunhan vaan saadaan perhe hajotettua ja lapset sijaisperheeseen mistä heille maksetaan järkyttäviä summia. Ihmetyttää että minun painoni kiinnostaa-olkoon lääkäri tyytyväinen ettei ylipainoa ole