Ei ole totta!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Kerroin täällä jo pari päivää sitten tästä jotain, mutta kun asia vaan jatkuu.

Äitini siis pällistelee, kun olen käynyt heillä vain kerran tänä kesänä ja ihmettelee, että mikä ongelma minulla on. No olen sataan kertaan sanonut, että ongelma on hänen psykopaatti ja narsisti miehensä. Äitini on sanonut, etät minun pitää pelätä miestä niin en kai minä nyt helvetti kovin mielellään siellä sitten kahvilla käy. Äitini väitti kuitenkin nyt taas kuulevansa asiasta ekaa kertaa, vaikka minulle selvisi perästä että siskoni oli sanonut asiasta viimeksi kaksi päivää aiemmin hänelle. SItten taas parin päivän päästä oli veljelleni ihmetellyt, että miksi en voi käydä.

Ensinnäkään en käsitä, että miksi juuri minulla on se ongelma mukamas. Ei noi kolme muutakaan sisarustani siellä sen enempää käy, mutta heitä ei ahdistella kysymyksillä.

Ja sitten se, että äitiäni ei kuitenkaan yhtään ihmetytä se, että hän ei käy täällä meillä sen useammin. On itsekin käynyt täällä vain kerran tänä kesänä ja täällä ei sentään ole ketään luvannut tappaa ketään. Kuten äitini mies siis taasen on luvant pamauttaa koko sen porukan taivaalle.

Joo rattoisaahan siellä ois kahveella käydä.

Minusta äitini pitäisi enemmänkin ehdottaa, että hän kävisi täällä eikämeidän tarvitse edes ajatella siellä käyntiäja olla huolestunut siitä, että millaista meidän on siellä kyläillä.

Mutta eiiii... Äitini mielestä minulla on jotain häntä vastaan. Syy ei millään voi olla siinä hänen äijässään, joka on hullu ja jo kerran istunutkin ihmisen taposta linnassa.

Ei ei... ilmanmuuta minulla on joku ongelma äitini suhteen.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ViVa:
:hug:
en osaa oikein mitään sanoa.. en varmaan itekkään menis jos tuo olis tilanne.
Mutta onko äidilläni tosiaan oikeus syyttää minua boikotoinnista (hän itse valinnut tämän sanan) ja ihmetellä, että miksi en käy? Minulla on pieniä lapsia eikä tosiaan kiinnosta käydä. Olkoonkin, että tahtoisin käydä äitini luona, mutta kun ei vaan oikeesti kiinnosta sen äijän näkeminen. On niin epäluonnikas olo sen lähellä.

Ja kaikenlisäksi äitini tekee ihmeellisiä tilanteita tahallaan. Viimeksi äitienpäivänä sai meidät kaikki sisarukset välittömästi pihalle sieltä, kun alkoi sen miehen kuullen kertoa jostain uhkauksista ja kysyä meiltä, että mitä mieltä ollaan. lähdettiin kuulkaa lujaa pois eikä äitini edes tajunnut. Oli vain jälkikäteen miettinyt, että oltiinpas kummallisen hiljaisia.
 
ei oo sun syy
Luulen että äitiskin on vähän "seonnut" lukemani perusteella..
Ehkä hänellä on paha olla tms miehen takia, ja purkaa sitä suhun.

Joka tapauksessa, en kävisi mäkään, eikä äidilläs ole oikeutta tehdä noin.

se on itse tiensä valinnut eikä teidän kuulu kärsiä tilanteesta.
 
aika oudolta kuullostaa että sua syyllistää.. kai nyt luulis ymärtävän että ei tahdo lapsia varsinkaan tollasen ihmisen lähelle tuoda.
jos hänen on vaan vaikea ajatella asiaa muiden kuin omalta kantiltaan. tälläsiä ihmisiä nykyään paljon (itse tiedän ainakin) jotka ei osaa asettua toisen asemaan.
 
Voi nyt tulla vähän raaka vastaus...

Mutta minusta sinulla on täysi oikeus suojella itseäsi ja perhettäsi tuommoiselta ihmiseltä. Jos äitisi ei itse tajua suojella itseään, niin oma moka sitten. Mutta ei sinua voi pakottaa menemään tappajan luokse.
Äitisi vaikuttaa tekstin perusteella siltä, että häntä nyt "kovasti sorretaan" ja hänestä ollaan tekemässä marttyyri. Älä anna tuon puheen hämätä, sinulla ei ole mitään tarvetta tuntea huonoa omatuntoa siitä, ettet käy kylässä.
Äitisi on tehnyt valintansa elää psykopaattinsa kanssa, ja nyt hän aikuisena ihmisenä kantakoon siitä vastuun. Ei pidä olettaa, että kaikki muutkin tanssivat hänen(taikka psykopaattimiehen) pillin mukaan. Hän voi tulla teille kylään jos haluaa teitä oikeasti tavata, ei hänellä ole mitään oikeutta riskeerata teidänkin terveyttä tai pahimmassa tapauksessa henkeänne, omansa lisäksi. :kieh:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ei oo sun syy:
Luulen että äitiskin on vähän "seonnut" lukemani perusteella..
Ehkä hänellä on paha olla tms miehen takia, ja purkaa sitä suhun.

Joka tapauksessa, en kävisi mäkään, eikä äidilläs ole oikeutta tehdä noin.

se on itse tiensä valinnut eikä teidän kuulu kärsiä tilanteesta.
No minä olen ihan varma, että seon seonnut jollain tavalla. Ei ole enää yhtään normaali ja on jotenkin vainoharhainen. Siis kärjistetysti niin, että jos äidilläni olisi maitolasi ja tämä mies sanoisi, että ei, kyllä siinä on mehua. Niin äitini alkaisi miettiä, että jos tää sittenkin on mehua.

Viimeksi äitini antoi sille äijälle kesään asti aikaa muuttua ja sitten tuli jatkoaikaa elokuun loppuun. Nyt kuulemma heittää äijän pihalle elokuussa. Näkis vaan ja kuulis kolinaa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Amusha:
Voi nyt tulla vähän raaka vastaus...

Mutta minusta sinulla on täysi oikeus suojella itseäsi ja perhettäsi tuommoiselta ihmiseltä. Jos äitisi ei itse tajua suojella itseään, niin oma moka sitten. Mutta ei sinua voi pakottaa menemään tappajan luokse.
Äitisi vaikuttaa tekstin perusteella siltä, että häntä nyt "kovasti sorretaan" ja hänestä ollaan tekemässä marttyyri. Älä anna tuon puheen hämätä, sinulla ei ole mitään tarvetta tuntea huonoa omatuntoa siitä, ettet käy kylässä.
Äitisi on tehnyt valintansa elää psykopaattinsa kanssa, ja nyt hän aikuisena ihmisenä kantakoon siitä vastuun. Ei pidä olettaa, että kaikki muutkin tanssivat hänen(taikka psykopaattimiehen) pillin mukaan. Hän voi tulla teille kylään jos haluaa teitä oikeasti tavata, ei hänellä ole mitään oikeutta riskeerata teidänkin terveyttä tai pahimmassa tapauksessa henkeänne, omansa lisäksi. :kieh:
Noin minäkin sen näen. Minua vain rasittaa hitosti se, että äitini ei käsitä sitä. Eikä etenkään käsitä sitä, että tämä ei mitenkään liity häneen, minulla ei siis ole mitään äitiäni vastaan. Tai hänen lapsiaan (äitini kuvittelee välillä että minulla on jotain vastaan niitä hänen pienempiä lapsiaan eli sisarpuoliani). Juttu ei todellakaan ole näin, mutta minua ahdistaa sen äijän läheisyys. Minusta on järkyttävää, että se ukko tunkee tänne ihan pokkana välillä kyläänkin äitini mukana. Ei todellakaan ole kivaa ja äidilleni ei voi sanoa, kun sitten hän toteaa että sitten ei tulla ketään jos ei ole koko perhe tervetullut.
 

Yhteistyössä