EI OLE TOTTA, sanokaa ettei tämä ole totta. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sikinsokin"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ihan järkyttävä uutinen, mutta minusta pitää antaa jokaiselle mahdollisuus. Selvitä ihan tosiaan ensin miehesi kanssa, mikä on todellinen kuvio! Sinä tunnet hänet varmasti jo hyvin, ja jokainen voi muuttua - jokainen on voinut tehdä matkallaan virheitä, ja minusta on kauheaa jollei niitä voida antaa anteeksi.
Tässä ensimmäinen mielikuva on se, että joku hyppää puskasta veitsi kädessä viattoman kulkijan kimppuun, ja sitten raiskaa, mutta tosiasiassa tuskin näin on tapahtunut!!! Selvitä asia, ja tee sitten ratkaisusi faktojen perusteella. Kauheasti voimia, minä uskon että miehesi on se turvallinen ja rakas millaisena sinä hänet tunnetkin. Jokainen voi muuttua. *halaus*

ärsyttää toi sun 'paapominen' raiskauksia ei tapahdu, mutta tosiasiassa nytkin raiskataan jossain jotain

[QUOTE="sikinsokin";24239365]Mies tuli ja lähti pojan kanssa ulos. Kysyi, että mitä olen pillittänyt, vaikka yritin leikkiä tavallista. En kertonut syytä. Kun katsoin sitä tossa eteisessä kun veti kenkää jalkaan, niin mietin että noilla jaloilla se on jotakuta potkinut. Kun se auttoi pojalle kenkiä, katsoin että noilla käsillä se on jotakuta hakannut. Mua kylmää. Kylmää niin perkeleesti. Asuuko tuon tyyneyden ja huolehtivaisuuden alla joku tuntematon peto?! En käsitä enää mitään. SEn verran ymmärrän, että jos asiat on niinkuin pelkään, en mitenkään voi altistaa itseäni tai poikaani sellaiselle ihmiselle.

En mitenkään voi antaa anteeksi, että tämä asia on salattu. En mitenkään voi enää rakastaa PAHAA ihmistä.[/QUOTE]

Tämä on kuin jotain novellitekstiä.

• Tykkää
Reactions: MorbidMama
Miltä suhde muuten vaikuttaa? Luotatko häneen? Pelkäätkö, tai olisiko syytä? En kyllä uskaltaisi varmaan jäädä, kertoisin jollekulle läheiselle tästä...Jos syytetään törkeästä raiskauksesta ja pahoinpitelystä niin sinuna varoisin ja varmistaisin pakotien.

Yleensä se joka joutuu tuomiolle asti on saattanut selvitä kuin koira veräjästä jo monestakin raiskauksesta. Miehesi onkin todennäköinen sarjaraiskaaja.

Vain joka kahdeskymmenes raiskaus menee tilastojen mukaan oikeuteen asti !

Mä en pystyisi esittää normaalia jos olisin saanut mun miehestä jotain tollasta selville. Olisin varmaan jo soittanut töihin ja tivannut vastauksia. Mutta jos kysyt mieheltäsi hän voi sanoa ihan mitä vaan, tuskin sanoo "joo kyllä mä olen yhen naikkosen raiskannu.". Mä ainakin haluisin jotain todisteita siitä jos väittää ettei ole syyllinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24239769:
voisin kuvitella itteni kirjottavan just tuolleen. ja ite asiassa tiiänkin kirjottavani just tuollalailla kun olen shokissa.

mä varmasti myös ajattelisin ja kirjoittaisin noin . kuulosti ihan mun tyyliltä ajatella ja käsitellä asiaa

[QUOTE="vieras";24239204]. Se, ettei kerro tapahtumasta, on minusta syyllisen merkki.[/QUOTE]

on olemassa tiettyjä rikostyyppejä joita pidetään niin pahoina että jo se, että joutuu epäillyksi niistä, leimaa usein ihmisen syylliseksi tai ainakin herättää "entä jos sittenkin"-ajatuksen ihmisten mielissä. vaikka henkilö olisi syytön. maine menee jo siitä että joutuu epäillyksi.
niihin rikoksiin kuuluu esim.pedofilia, raiskaaminen, lapsen pahoinpitely ja muut vastaavanlaiset.

Yhteistyössä