EI OLE TOTTA, sanokaa ettei tämä ole totta. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sikinsokin"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Selviääkö teonkuvauksesta, oliko uhri miehen sen aikainen puoliso? Jos oli, otat ehkä turhan suuren riskin, jos alat kysellä mieheltä asiasta raivona ja hysteerisenä...Koska olet joka tapuksessa shokissa, et mitenkään kykene käsittelemään asiaa miehen kanssa tunnin sisällä.

Mene jonkun luotettavan ystävän/sukulaisen luo (lapset ja elukat mukaan, jos sellaisia on) ja kerro hänelle tilanteesta. Edes hieman rauhoituttasi voit soittaa "turvapaikastasi" miehelle ja puhua asiasta ensin puhelimessa.

Voimia!

[QUOTE="vieras";24238605]Ei kun joo, uskoisin tietysti kaiken mitä äijä mulle sepittäis... Etenkin kun ei hänelle ole pälkähtänyt mieleen kertoa mulle jo AIKAISEMMIN tuollaisesta jutusta. Siitä syystä jo sais lähtee mäkeen.[/QUOTE]
Ah, suomalainen mentaliteetti raiskausten suhteen: Mies on syyllinen, kunnes toisin todistetaan :)

[QUOTE="vieras";24238571]Ainakin toi kertoo, että liian lyhyitä tuomioita tulee, jos siis tuo syyte pitänyt oikeudessa. Kysy mieheltäs todettiinko syylliseks ja mikä oli tuomio. Jostain nuo tuomiot varmaan löytyy arkistoitunakin.[/QUOTE]

tuomiohan voi olla vielä päällä! Ei sitä mistään huomaa suorittaako se ehdonalaista vai ei..

Alkuperäinen kirjoittaja äits;24238575:
No voi helvetin helvetti, anteeksi, KAHDELTA VUODELTA! En alkanut sen kummemmin laskeskelemaan, järkytyin vaan moisesta itsekin. Mistä teitä neropatteja sikiää...

Eipä siinä neropatti tarvi olla. Ihan peruslaskuja vain.

Höpö höpö, kyllä jokaiselle pitää antaa mahdollisuus selittää. Veikkaan, että jos olisi tuomittu, niin ei olisi tuollaisia papereita säilytellyt.

On täälläkin monella asioita menneisyydessä, joita ei halua kumppanille kertoa.

[QUOTE="vieras";24238568]No huh huh. Minä heittelisin ukon kamat kassiin ja ulko-ovelle odottamaan kans. Raiskari vois lähtee kattelemaan muita maisemia.[/QUOTE]

Hei miettikääpä oikeesti, jos homma meneekin niin, että ukkoa on syytetty, mutta syytteet hylätty. Vaikka joku vittumainen ex tai yhden illan pako syyttänyt raiskauksesta, vaikka tosipuheissa onkin ollut ihan kympillä mukana.

Mutta joo, ei meidän suhteessa silti tuollainen olis salaisuutena, vaan kyllä se olis jaettu jo alkuvaiheessa. Toisaalta, itselläni on lapsuudessa kipeitä asioita, jotka olen saanut selvitettyä vasta nyt 4 v seurustelun jälkeen miehelleni, vaikka niistä jo vihjailin hänelle silloin heti alussa.

• Tykkää
Reactions: Nyynä
No ihan järkyttävä uutinen, mutta minusta pitää antaa jokaiselle mahdollisuus. Selvitä ihan tosiaan ensin miehesi kanssa, mikä on todellinen kuvio! Sinä tunnet hänet varmasti jo hyvin, ja jokainen voi muuttua - jokainen on voinut tehdä matkallaan virheitä, ja minusta on kauheaa jollei niitä voida antaa anteeksi.
Tässä ensimmäinen mielikuva on se, että joku hyppää puskasta veitsi kädessä viattoman kulkijan kimppuun, ja sitten raiskaa, mutta tosiasiassa tuskin näin on tapahtunut!!! Selvitä asia, ja tee sitten ratkaisusi faktojen perusteella. Kauheasti voimia, minä uskon että miehesi on se turvallinen ja rakas millaisena sinä hänet tunnetkin. Jokainen voi muuttua. *halaus*

Yllätys että tällä palstalla on joku niin sairas että vetää hatusta näitä juttuja. Lääkkeet kannattaisi muistaa ottaa ajallaan, joku joskus eksyy tännekin hakemaan tukea jollekin asialle eikä kovin moni näiden trollien jälkeen jaksa ottaa vakavasti mitään juttuja...

[QUOTE="sikinsokin";24238494] Millaisia tuomioita tollasista rikoksista yleensä tulee? Mä oon aivan sekaisin, mitä teen???
[/QUOTE]

Tuomiot:

Törkeä raiskaus: Vankeutta vähintään kaksi vuotta ja enintään kymmenen vuotta.
Törkeä pahoinpitely: Vankeutta vähintään yksi vuosi ja enintään kymmenen vuotta.

Voihan asia olla, että asia on ns. turha juttu, eli joku vanha katkera ex haastanut miehesi oikeuteen ''raiskauksesta'' ja ''pahoinpitelystä''. Hyvinkin on tuollaisia sekopäitä olemassa. Ja ehkä miehesi ei halua muistella asiaa, eikä halua aiheuttaa sussa mitään pelontunteita tms. koska tuollainen asia jää vaivaamaan mieltä, varsinkin kun ette ole oleet 20 vuotta, vaan 2 vuotta yhdessä.
Ehkä miehesi olisi kertonut tälläisestä sekopääexästä sitten kun hänestä olisi tuntunut siltä, että asian kertominen ei herätä sinussa mitään pelon- tai epäilyksentunteita. Koska jos minulle mies kertoisi tyyliin puolen vuoden tuntemisen jälkeen, että on saanut syytteen raiskauksesta, ja selittäisi ''ettei ole tehny mitää, ilkeä ex haastoi vittuillakseen oikeuteen yms yms'' niin kyllä mä epäilisin miehen tarinaa.
Ehkä siksi mies ei ole kertonut.
kuitenkin mies säilytti tälläistä arkaa asiapaperia, tuskin säästäisi jos oikeesti olisi tehnyt niin niinkuin paperissa lukee. Kaikki ei ole niin mustavalkoista, kysy mieheltäsi asiallisesti asiasta, kerrot, että vahingossa löysit paperin, etkä pysty olla keskustelematta asiasta.

vaan, että kuka on niin umpitunnelissa kasvanut, että kuvittelee tällaisten kirjoituksien olevan aina ja ehdottomasti provoja. Lopettakaa huutelut näissä ketjuissa ja keskittykää vaan tanssimaan omilla ruusuillanne. Tsemppiä ap:lle, asioilla on tapana järjestyä.

Alkuperäinen kirjoittaja äksöniä;24238657:
Ja kaikkiin meni tämä juttu täydetä :D

Sitä ei voi koskaan tietää onko joku pipipää keksinyt jutun vai onko se todellinen tapahtuma. Ainoastaan kirjoittajien viestit ovat aitoja vaikkeivät siltikään välttämättä vastaa sitä mitä kirjoittaja oikeasti asiasta ajattelee. Jostain syystä viihdyttävää luettavaa kuitenkin.

Asianomistajan kohdalla oli nimi, jota en oo aikaisemmin kuullut missään miehen puheissa. Ei siis ilmeisesti ainakaan mikään eksä. En uskalla hakea mappia enää uudestaan esille, olisin voinut referoida niitä muitakin papereita tänne. Miehessä ei musta ole ollut MITÄÄN epäilyttävää, enkä voisi hänestä mitään tällaista kuvitellakaan. Musta hänen menneisyytensäkin on ollut ihan "aukoton" eli en keski, missä välissä hän olisi esimerkiksi vuosia istunut vankilassa.

Pitikin mennä koskemaan sen papereihin. Tieto lisää tuskaa.

[QUOTE="sikinsokin";24238744]Asianomistajan kohdalla oli nimi, jota en oo aikaisemmin kuullut missään miehen puheissa. Ei siis ilmeisesti ainakaan mikään eksä. En uskalla hakea mappia enää uudestaan esille, olisin voinut referoida niitä muitakin papereita tänne. Miehessä ei musta ole ollut MITÄÄN epäilyttävää, enkä voisi hänestä mitään tällaista kuvitellakaan. Musta hänen menneisyytensäkin on ollut ihan "aukoton" eli en keski, missä välissä hän olisi esimerkiksi vuosia istunut vankilassa.

Pitikin mennä koskemaan sen papereihin. Tieto lisää tuskaa.[/QUOTE]

Nyt menet katsomaan ne paperit heti_läpi_just_nyt!!!!!! Niistä selviää mikä on asianlaita.

Mene ja lue!!

:O Jos on totta, niin voimia, ikävä saada tietää jotain tuollaista. :hug:
Selvitä miehen kanssa kun tulee töistä, näytä paperi ja yritä olla rauhallinen, vaikka tekisi mieli raivota.

Ehkä syyte on vain ilkeä kosto ja tekaista ja mies onkin syytön, tai miehellä onkin salattu menneisyys. :|

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä