Ei ole reilua (riettaus varoitus)

Sen kerran, kun minä näen edes pikkuisen härskiä unta, niin voiko olla näin huono tuuri, että unessani on Esa Keskinen, tuo liekkipaitainen tuleva saunanlämmittäjä.
Siinä tuo kiehnäsi ilman liekkipaitaa ja nakkikin näkyi. En kuiten joustanut. Muistin, että olen jo kihloissa Orlando Bloomin kanssa ja Keskinen sai jäädä nakkinsa kanssa keskenään.
Miksi mulle käy näin? En edes nähny koko Bloomia, enkä saanut hänen kanssaan kiehnätä. Pikkusen yökötti aamulla.
 
Juttelin tästä samasta jutusta kaverin kanssa irl. Hän kertoi viettäneensä joskus erittäin riettaan ja kiihkeän yön Marco Bjurströmin kanssa. Eihän se Marco mikään supervau ole, mutta ei varsinaisesti vastenmielinenkään. Rupesi vain mietityttämään, että mistä nuo miehet oikein tiensä löytävät. Ens kerralla voisin itse valita jonkun kunnon Urhon.
 
Do Dii!
Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-arjen sankari-:
Juttelin tästä samasta jutusta kaverin kanssa irl. Hän kertoi viettäneensä joskus erittäin riettaan ja kiihkeän yön Marco Bjurströmin kanssa. Eihän se Marco mikään supervau ole, mutta ei varsinaisesti vastenmielinenkään. Rupesi vain mietityttämään, että mistä nuo miehet oikein tiensä löytävät. Ens kerralla voisin itse valita jonkun kunnon Urhon.
Siis onko tää sun kaveri mies vai nainen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Minä taas edellis yönä OMAN MIEHEN kanssa tuossa sohvalla kiehnäsin, ei edes unissa saa vaihtelua se vasta ketuttikin..
Mäkin nykyään nään eroottisia unia vain omasta miehestä. Mikäköhän meissä on vialla?
Samoin :eek: Ja oikeasti ihan syvältä ettei edes unessa saa kokea mitään uutuuden viehätystä kun sen oman miehen nakin vaan näkee ojossa :whistle:
 
Olen joskus nähnyt unta mm. Peter Franzenista.
Mutta omiin uniini ovat tunkeutuneet lähinnä sellaiset ihan oikeassa elämässä vilahtelevat miehet, joita kohtaan en valvetilassa tunne pienintäkään vetoa.
Se on hämmentävää tai sitten uniin ilmestyy oikeasti ihania urhoja, joille ei taida olla vastineita todellisessa elämässä lainkaan.

Vaikka kerran, tälläinen uniin ilmestynyt kuviteellinen urho, oli eläkeläismies Pentti 78v,
Se päihitti ehkä Makusenkin. Olin hyvin hämmentynyt herätessäni :eek:
 
Tittidii
Mie näen vaan unia tuntemattomista tai omasta miehestä yleensä. :/ Ja kun on vielä ne tuntemattomat tosi namuja. Onneks ei vielä oo tullu vastaan missään niitten unien näkösiä tyyppejä. :D Vois hiukan olla naama tomaattina.
 

Yhteistyössä